@Lilly87, heb je nog steeds bloedverlies? Ik zou wel even de verloskundige bellen, ik wil je niet ongerust maken maar ik heb 2 keer een vroege miskraam gehad, na bloedverlies en krampen kon ik meteen in het ziekenhuis terecht en werd duidelijk dat het niet goed zat. Het kan heel goed hoor dat er niks aan de hand is maar dan kan een echo je geruststellen.
Ik heb al even niks van me laten horen hier, ik reageer via m'n telefoon en dat werkt niet heel handig. Ik ben nu 6 weken en 4 dagen zwanger, over precies een week heb ik de eerste echo. Ik heb nog steeds geen klachten, gisteren een tijdje gevoelige borsten gehad maar dat is alweer over. We hebben het mijn ouders verteld omdat we aankomend weekendje een paar dagen weggaan met hen en anders zou het ook opvallen wat betreft eetgedrag. Verder weten enkele collega's het. Ik had liever willen wachten tot na de eerste echo maar ik ga door een hele moeilijke periode en ik vind het daarom fijn dat degenen die mij hier doorheen slepen al weten van mijn zwangerschap.
Hoe is het met jullie? Gaan jullie een zwangerschapscursus ofzo doen? Ik wil wel wat gaan doen, het lijkt me leuk om andere meiden te leren kennen die ook zwanger zijn.