zwanger en uitgerekend in september 2016

@ Amanda: Ik snap dat heel goed. Ik ben zelf ook wel sneller ongerust nu dan die keer dat ik mijn dochter kreeg. Dit ivm met een miskraam vorig jaar. Mijn vriend zegt ook dat ik er op moet proberen te vertrouwen dat het allemaal goed komt. Maar das soms makkelijk gezegd he! Wel kan ik uit ervaring tegen je zeggen dat je bij iedere zwangerschap weer andere symptomen hebt. Pin je dus niet alleen vast op de symptomen die je nu mist en die je de vorige keer ervaren hebt. Ik hoop dat je op tien februari een mooie echo ziet!

@Hilliebil: wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad. En wat zal je zoon trots zijn! Ik kijk er ook erg naar uit om mijn dochter te vertellen dat er een kleintje komt. Maar daar wacht ik ook mee tot na de echo.

En het moe zijn, dat is toch wat.. Dat was ik compleet vergeten dat dat er bij hoorde.. Ik probeer mij er zoveel mogelijk aan over te geven voor zover dat gaat met een peuter erbij.  Maar ook dat is dan weer een goed teken denk ik maar, ons lijf werkt hard om een kleintje te laten groeien.

Zelf heb ik meer last van enorme en gespannen borsten en een opgezette buik. Iedere morgen het zelfde dilemma, welke broek zit wel lang genoeg nog lekker! ;-)

Wel ben ik er achter gekomen dat ik niet zo goed ben in zwanger zijn. Ik vind het soms best lastig om alles los te laten, bijvoorbeeld met eten. Dan zeg ik tegen mijzelf: Je bent zwanger, niet ziek. Stel je niet zo aan. En mijn emoties vliegen ook alle kanten op... Pffff!

Hoi Ladies!

Ik ben 29 jaar en kom uit het bovenste hoekje van Zuid-Holland. Helemaal nieuw hier op Ouders van nu en op het forum. Ik zag dit topic en ik wilde toch even reageren;

4 januari de eerste vage 2de streep op een test en 8 januari al een veel duidelijkere! Eindelijk zwanger! Naar eigen calculatie ben ik 5 september uitgerekend, nu dus in de 7de week.

Ik ben sinds een paar dagen echt goed misselijk, al een paar weken erg snel moe en leef voor mijn smoothies en schattige liedjes elke dag, haha!

Er is in mijn buurt eigenlijk verder niemand zwanger en, hoewel ik veel heb aan een goede al-mama-vriendin, zou ik het erg leuk vinden om met een aantal van jullie in contact te komen!

lieve groetjes en geniet!

Thanks Amanda,

Ja ik heb dus ook echt gewacht na deze echo want vorige keer heeft hij toch de miskraam mee gekregen, en het stukje, ik mis de baby (zei die dan buiten bij de winkel ofzo) breekt mijn hart!

En fanteality, Welkom! Ik was ook 5september uitgerekend, maar met echo was te zien dat ik dus waarschijnlijk eind augustus begin september ga bevallen.

Fijne dag en probeer er toch van te genieten dat je een kleine in je buik hebt!

Hoi Hilliebil,

Dankjewel! Ik geniet eigenlijk alleen maar! Uiteraard naast alle gebruikelijke ouderlijke zorgen die nu om de hoek komen kijken =)

Ik ben reuze benieuwd naar mijn eerste echo op10 februari, dan zal ik de daadwerkelijke datum te horen krijgen!

Liefs,

Hoi dames,

Ik sluit mij ook aan bij dit topic :) ik ben bijna 28 jaar en woon in Noord Holland

vorige week erachter gekomen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Als ik internet mag geloven, ben ik uitgerekend rond 22 september.

verder al veel kwaaltjes: zere borsten/buik en misselijk. Daarnaast ook een flinke griep erbij, dus het gaat lekker ;-)

ik ga van de week een afspraak maken bij de verloskundige.

fijne dag allemaal!

Hoi allemaal!

Ook ik mag mij toevoegen bij de club :) En eerlijk gezegd ben ik nog steeds perplex.. Afgelopen maandag zat ik nog bij de gynaecoloog wegens PCOS problemen en woensdag dacht ik.. ik ga toch eens testen.. en ja! Heel bijzonder..

Dan de dillema's en kwaaltjes die erbij horen.. carnaval ( dan ben ik 8 weken), vakantie ouders 40 jaar getrouwd staat gepland in oktober 2016.. haha kortom.. Dan nog moe zijn maar amper slapen en je zo gek voelen :)

Heel blij en heel verwarrend!

Echo 8 feb :)

Hallo allemaal!

Wat leuk om jullie verhalen te lezen.

Morgen ben ik (volgends de berekeningen) precies 5 weken en heb sinds vandaag aardig wat kwaaltjes!

Vannacht een slapeloze nacht met veel gedraai en gezucht maar toen ik wakker werd enorm pijnlijke borsten. Daardoor een GIGA ochtend humeur (hoi hormonen) en wat mij vooral opvalt is dat ik 's avonds misselijk word. Ik hoef niet over te geven maar moet wel even rustig blijven zitten.

Hebben jullie onderhand al wat gekke kwaaltjes?

Vind het top dat hier wat 'luisterende ogen' zijn aangezien ik nog niks tegen iemand heb gezegd!

Groetjes!

Terug
Bovenaan