zwanger en uitgerekend in september 2016

Hi allemaal!

Ik voeg mezelf ook toe. Sinds vorige week weten we dat ik zwanger ben. Morgen ben ik vijf weken en 16 februari de eerste echo. Onwijs spannend!

Ik herken alle zorgen die ik al lees in jullie berichtjes. En ook de kwaaltjes. Die misselijkheid heb ik ook pas 's avonds, maar het wisselt nogal. Ik werd ook de eerste week iedere nacht om 03.00 uur wakker en kon niet meer in slaap komen.

Groetjes

Wat ben ik blij om hier erbij te mogen horen!

Meiden, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Na vijf jaar proberen om zwanger te worden besloten we I.V.F behandeling te ondergaan. Het is ons gelukkig meegevallen. En na onze eerste I.V.F behandeling gelukkig zwanger geworden! We konden het niet geloven! Superblij!

Vijf weken zwanger kreeg ik een bloeding s'avonds om 18:00 uur. En niet zo'n klein beetje. Tot aan de volgende dag. Ik ben het kwijt, dacht ik!

Volgende dag voor de echo geweest en hij zat er gewoon nog! Hartje zien kloppen! Heel raar! Dus meiden, een bloeding hoeft niet altijd een miskraam te zijn! Wat waren we verward en natuurlijk heel erg blij!

Ben nu 8weken en op 2 September zijn we uitgerekend.

We hebben na de test gelijk aan onze ouders en broers en zus verteld. Zo blij waren wij!

Hoi dames,

Gefeliciteerd, en wat een leuke verhalen allemaal! Ik heb op 4 januari positief getest, dus ook een goed begin van het nieuwe jaar. Volgens internet ben ik rond 5 september uitgerekend.. 4 februari heb ik mijn eerste echo.. zo spannend!!

Mijn man en ik zijn 29 december getrouwd, dus onze dagen van geluk kunnen niet op. Het is ons eerste kindje. Ik was nog bij mijn man in Jamaica toen we verrast werden door de positieve test. Helaas ben ik 15 januari weer teruggekomen naar Nederland. In juni ga ik emigreren naar Jamaica, dus alles is nu extra spannend.

Ik heb tot op heden niet echt last van kwaaltjes. Ik droom wel heel heftig en heb een beetje gevoelige borsten. Zo af en toe een krampje in mijn buik of in mijn onderrug. Tot nu toe valt het me nog mee allemaal.. Maar wie weet veranderd dat nog allemaal, haha!

Groetjes

Jullie ook van harte gefeliciteerd!!

IlonaB, wat een spannende tijd de afgelopen vijf jaar en dan ook nog eens een bloeding. Gelukkig is er dus niks aan de hand. Heel fijn om te weten dat een bloeding idd niet een heel naar scenario hoeft te zijn.

Het gekke is dat ik tijdens het zwanger worden mij vooral druk maakte om het niet zwanger kunnen worden. Ben ik nu eindelijk zwanger, maak ik me vooral druk om nare complicaties. :) Ik stond er helemaal niet bij stil hoe spannend het allemaal is om zo pril zwanger te zijn. Bij iedere steken of minder gespannen of pijnlijke borsten vind ik het al helemaal moeilijk om het los te laten en er van te genieten.

Wij hebben het ook snel aan onze omgeving verteld. Veel te lastig om het allemaal drie maanden lang voor je te houden!

Wat een nieuwe namen allemaal. Dames gefeliciteerd!

sophie 86, wij lopen  bijna gelijk. ik was alleen 24 januari precies 5 weken. Ook ik heb 16 februari de eerste echo. spannend he!!

Eef4 en sophie86, wij lopen ongeveer gelijk!

Ik 15 feb de eerste echo en vandaag 5 weken.

Houden we elkaar op de hoogte???

Ik vind het maar spannend allemaal.

Groetjes!

Hallo allemaal,

Ik mag me dan eindelijk ook hier aansluiten, we hebben vanochtend een positieve test getest. Volgens eigen berekeningen rond 30 september uitgerekend, super spannend!
We hebben al een dochtertje, zij word in september 2, dus dan schelen ze precies twee jaar..

Met hoeveel weken kregen jullie je eerste echo?
Ik belde vanochtend met de vk, maar ze vertelde me dat ze het nu pas met 10/11 weken doen? Met ons dochtertje kregen we al met 8 weken een echo. Is dit bij jullie ook zo?

Groetjes!!

Leuk om al jullie ervaringen te lezen! Al die kwaaltjes. Ik heb heel veel last van mijn darmen en zorg dat ik regelmatig kleine porties eet. Hebben jullie ook zo last van bandenpijn? Steken aan de zijkant van je buik! Als ik me omdraai in bed dan moet ik het niet te snel doen.

ik ben heel moe, dus slaapproblemen heb ik niet, hi, hi!

Dit is onze eerste kindje en zo gewenst en hoop dat het een mooie en goede zwangerschap wordt, zonder complicaties!

Sophie86, leuke reactie! Ik ben zo blij dat het ons is gelukt na zoveel jaren om zwanger te worden. Voor de ivf hebben we de 6 iui behandelingen gehad met best veel tussenpauzes! Zeker een jaar hebben we even niks gedaan, want elke keer die teleurstelling is heel frusterend! We gingen dan weer even lekker op vakantie!

Ik ben 34 en mijn partner is 39 en wordt in Oktober 40 jaar. Wordt hij voor zijn veertigste nog Papa!

Groetjes

Terug
Bovenaan