zwanger en uitgerekend in september 2016

Gefeliciteerd Marjolein! Spannend allemaal he? Jij ook in verwachting van je 1e dus? Leuk! Ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Ik ben ook heel erg bang dat het mis zal gaan (ook al zijn daar geen tekenen voor). Mijn man zegt ook dat ik gewoon vertrouwen moet hebben, maar dat is toch best lastig. Gelukkig bestaat dit forum en kunnen we elkaar een beetje verder helpen nu niemand in onze omgeving nog iets weet. Hoe oud ben jij? (we hadden net een rondje leeftijd gedaan;)

Dat klinkt inderdaad eng Daiiss. Hopelijk krijg je er nu geen last van! Is er niet iets wat je kan doen om het te voorkomen?

Even een vraagje aan iedereen. Wanneer gaan jullie het aan mensen vertellen? Wachten jullie tot na de echo of familie nu al? Ben erg benieuwd! En hoe gaan jullie het vertellen?

Ik ben 25, net getrouwd en nog niet echt bezig met het krijgen van kinderen. Nou ja... Wil al heel lang kinderen en iedereen in mijn vriendengroep heeft ook al kinderen. Daarom vind ik het denk ik zo spannend.

Bij mij weet mijn zus het al en iemand op het werk die het merkte aan mij. Zij is zelf al moeder en merkte het aan mij. Voor de rest houd ik het stil tot aan de eerste echo (als me dat lukt ;)). Waarschijnlijk gaat mijn moeder van zelf wel merken dat er wat is, maar daar zijn denk ik moeders voor.

Ook een vraagje aan iedereen. Ik ben elke ochtend rond 5 uur klaar wakker terwijl ik normaal gesproken makkelijk tot 9 uur slaap. Ik kom dan ook niet zo snel meer in slaap waardoor ik overdag doodop ben. Herkennen jullie dit?

Er gaat iets fout.  Verhaal getypt en ik zie alleen de eerste 3 zinnen...  Nog een poging

Wij zijn dus zwanger en 5 september uitgetekend van ons eerste kindje!  Ik ben 28, mijn vriend bijna 33.

Spannend allemaal,  maar wel fijn om hier samen wat te kunnen kletsen

25 januari hebben we onze eerste afspraak met de verloskundige.  Dus nog 3 weekjes wachten

Gefeliciteerd Marjolijn en pat !

Ik denk dat ik ook de verloskundige maar ga bellen, wil die afspraak ook hebben staan :)

misschien ben je zo vroeg wakker omdat je dan honger hebt Marjolijn? Ik merk het nu iig ook al dat als ik 7uur word gewerkt me buik al knort, dus eet voordat ik te bed ga nog een bakje Griekse yoghurt zodat ik snachts niet wakker word.

leuk zo al die verschillende leeftijden :) jij ook nog 'nergens' last van pat?

Gefeliciteerd Pat! Over drie weken naar de verloskundige dus? Fijn dat je al een afspraak hebt!

Marjolein, slaapproblemen hebben is volgens mij wel een typisch symptoom van zwangerschap ja. Ik heb vorige week 4 nachten heel slecht geslapen: om 1 uur wakker worden en niet meer in slaap kunnen komen. Dit was nog voor ik wist dat ik zwanger was, maar er begon toen wel een belletje te rinkelen.. Nu slaap ik wel weer goed gelukkig. Hopelijk jij ook gauw weer!!

Vanochtend dus nog een test gedaan om te kijken of de streep donkerder is geworden. Vorige test was zaterdag/zondag en best wel licht. Vanochtend mooi donkere streep!! Heel erg blij mee :)

Ik slaap ook niet helemaal zoals ik gewend ben. Ik ben ook beetje misselijk over de hele dag,  maar hoef nog niet over te geven gelukkig. Verder last van pijnlijke borsten en puistjes.  Als het hier bij blijft hoeven we niet te klagen.

Hoi allemaal,

Ik heb zojuist een account aangemaakt om mee te kunnen schrijven op dit forum. Ik ben 4 weken en 5 dagen zwanger, uitgerekend op 9 september. Super spannend allemaal! Ik heb al een dochter van 16 maanden, daarvoor heb ik 2 keer een vroege miskraam gehad, bij 6 weken en 5 weken. Omdat ik een dochter heb weet ik dat het ook goed kan gaan maar toch vind ik het super spannend. Op 26 januari heb ik de eerste echo, eigenlijk een week later maar gelukkig mag ik al eerder langskomen. Ik weet wel dat ik dan nog geen zekerheid heb natuurlijk, maar een kloppend hartje zou me toch geruststellen.. Wat me ook onzeker maakt is dat ik geen kwaaltjes heb, echt helemaal niks, niet eens een beetje! In mijn vorige zwangerschap duurde dat ook even en heb ik eigenlijk nauwelijks kwaaltjes gehad, maar toch.. Voorlopig maar even afwachten dus :)

Terug
Bovenaan