Gefeliciteerd Marjolein! Spannend allemaal he? Jij ook in verwachting van je 1e dus? Leuk! Ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Ik ben ook heel erg bang dat het mis zal gaan (ook al zijn daar geen tekenen voor). Mijn man zegt ook dat ik gewoon vertrouwen moet hebben, maar dat is toch best lastig. Gelukkig bestaat dit forum en kunnen we elkaar een beetje verder helpen nu niemand in onze omgeving nog iets weet. Hoe oud ben jij? (we hadden net een rondje leeftijd gedaan
Dat klinkt inderdaad eng Daiiss. Hopelijk krijg je er nu geen last van! Is er niet iets wat je kan doen om het te voorkomen?
Even een vraagje aan iedereen. Wanneer gaan jullie het aan mensen vertellen? Wachten jullie tot na de echo of familie nu al? Ben erg benieuwd! En hoe gaan jullie het vertellen?
Dat klinkt inderdaad eng Daiiss. Hopelijk krijg je er nu geen last van! Is er niet iets wat je kan doen om het te voorkomen?
Even een vraagje aan iedereen. Wanneer gaan jullie het aan mensen vertellen? Wachten jullie tot na de echo of familie nu al? Ben erg benieuwd! En hoe gaan jullie het vertellen?