Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee, nooit een indroog streepje gehad met de Kruidvat 2v5. Wel een vals positieve met de early testen van het Kruidvat. Dan verschijnt er een pennenstreepje in plaats van een streep die even dik is als de controle streep.
Lissrose jeetje wat een onzekerheid dit! Dan wil je het ook gewoon weten he.
Ik weet wel dat zwangerschapstesten ook licht positief kunnen uitslaan bij blaasontsteking. Hoop natuurlijk dat ze bij jou gewoon echt positief zijn!
@lissrose
Bij ons in het labo hanteren we de regel op armlengte afstand nog een streep te zien = een streep.
Blijft subjectief natuurlijk.
Hoop voor jou dat ze mooi oplopen
https://www.mupload.nl/img/hr13p3y3hrw.jpeg
Hij is op armlengte te zien maar het gekke is dat hij niet donkerder is geworden.. dit is die van vanmorgen. En weer met water er bij getest en die blijft wit.. daarom was ik benieuwd of ze niet ook ergens anders op reageren.. heb sowieso een afspraak gemaakt bij de dokter a s woensdag
Dat hij niet donkerder is geworden is heel normaal, je hcg verdubbelt per 48 uur.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik op donderdag ook zo'n test net als jij in mijn handen had.. en op zaterdag pas mijn clearblue dik positief. Ik heb dus ook echt even gewacht voor een overduidelijke test.
Succes meid!