Zwanger of niet

Spannend weer Aaadeebeee! Hou me op de hoogte. Ik voel me verder prima en heb soms wel wat slijm maar niet extreem dus denk nog geen vruchtbare dagen. We gaan het zien vandaag op dag 31.

ik heb er ook geen ervaring mee jill90 sorry. Hoop dat je snel je vruchtbare dagen kan vinden!
 
@Aaadeebee ik duim voor je spannend! Hoop dat het gelukt is dat is voor mij ook wat meer hoopgevend dat zon testen wel echt meehelpen bij het zwanger raken.

Ik ben toch overstag gegaan en heb vandaag de ovulatietesten (dipsticks) binnen gekregen van sensitest. Omdat ik nog niet helemaal zeker ben van een regelmatige cyclus ga ik vanaf dag 12 testen. Ben benieuwd of ik hem ga vinden. Ik las dat je twee soort uitslagen kunt krijgen..of dagen een wit vlak totdat je een donkerder streepje ziet of je ziet dagen achter elkaar een licht streepje totdat deze heel donker verkleurd. Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Spannend allemaal meiden! Ik duim voor jullie! Hopen dat het snel lukt om zwanger te worden!

Deze maand heb ik geen ovulatietesten gedaan. Merkte aan mijzelf dat ik er veel mee bezig was! En de teleurstelling is groot geweest dat ik niet zwanger was.De komende tijd zien we het wel! Maar toch in je achterhoofd hoop je dat het lukt! :) en anders ga ik volgende cyclus weer aan de ovulatie testen :)
 
Hmm ik had dus vandaag bruinverlies..en beetje rood.. weinig hoopgevend Deesje... Dit keer lijkt het dus niet gelukt en wordt ik waarschijnlijk gewoon ongesteld! Bah!

Bij de positieve ovulatietesten van sensitest had ik twee duidelijke dikke strepen. Zolang de test streep er niet is of heel licht zit je ovulatie er nog niet aan te komen. Ik kan hier volgens mij geen foto's plaatsen hè?  Anders kon ik je mijn reeks laten zien. Op ovulatietest.nl kun je kijken wanneer ie positief is.

En of het toeval is of niet, na mijn vorige cyclus van 54 dagen ben ik dagelijks teunisbloemolie gaan slikken tot de eisprong en nu heb ik dus weer een cyclus van 32.

Succes allemaal!
 
kim s ik heb ook ovulatietesten liggen maar wil ze nog niet gebruiken om te voorkomen dat ik me er enorm op focus en dan inderdaad de teleurstelling te groot is!

Deesje fijn dat je cyclus korter is, ben heel benieuwd wat hij bij mij gaat doen. Vandaag wel meer slijm/afscheiding dan eerdere dagen maar verder geen idee. Nu op dag 32.

Aaadeebee, dus ongesteld geworden? Balen!! Wat houdt dat in met de teunisbloemolie? Ben ik wel benieuwd naar. Wil een kortere cyclus dan 90 dagen deze ronde haha... Maar dan nog soms een uitschieter in je cyclus zoals bij jou kan voorkomen zei mijn huisarts. Hoop voor je dat t eenmalig was!
 
Ja ongesteld geworden... :-(

Ik had al op meerdere website's en forums gelezen dat je bij een onregelmatige cysluc teunisbloemolie-capsules kunt nemen. Schijnt te kunnen helpen bij PMS-klachten en om een lange cyclus tegen te gaan. Het is absoluut geen garantie dat het helpt en je moet je er zelf even in verdiepen en achter staan, maar ik dacht ik ga het proberen. Ik heb het vanaf vorige menstruatie geslikt tot aan de eisprong (dat wordt aangeraden) en prompt had ik dus een cylcus van 32.

 
Jammer Aaadeebee! Maar onze tijd die komt wel!

Ik had er nog nooit van gehoord maar wil het wel eens opzoeken. Waar is het te krijgen?

Op naar de volgende ronde met goede moed hé! :) Ikzelf zit vandaag op dag 34 en krijg wel steeds meer slijm merk ik dus of dat een teken is weet ik niet. We doen ons best maar om de dag lukt hier echt niet door mijn vriends werk.

Spreek je snel weer! Liefs San
 
Terug
Bovenaan