Zwanger of niet

Hoi kim s, leuk dat je meeschrijft! Inderdaad fijn om met andere te kunnen schrijven en delen die het zelfde meemaken.

Aaadeebee ik vertelde toch dat ik vorige week na 90 dagen ongesteld ben geworden. Dit was dus dinsdagavond over. Woensdag en donderdag niks totdat ik gisteravond bij het afvegen lichtroze afscheiding op het papier zag. Maandverband in gedaan en zat vanmorgen net een druppel lichtroze en daarbij bruine afscheiding, ook bij het afvegen.. Ook last van wat steekjes recht onder, nog onder mijn buik zal maar zeggen meer bij het kruis rechts.. Vreemd vind ik.

Net even met de assistente gebeld en die kan ik om 2 terugbellen ze ging even overleggen met de dokter.
 
@kim s: door de ovulatietest je eisprong gevonden en op het juiste moment geklust? Wij zijn deze maand begonnen met ovulatietesten, maar dus geen idee hoe lang ik moet wachten op mn eitje.. Ik gebruik de testen van Sensitest (dipstick).

@san23: ik lees in het andere forum dat je een zwangerschapstest is aangeraden? Wanneer ga je die doen? Ik kan me voorstellen dat het inderdaad ook oud bloed kan zijn, nog een restje van de menstruatie omdat het 90 dagen geduurd heeft....?
 
Aaadeeebeee, inderdaad negatief getest gisteren. Had het ook verwacht dus vond het een mindere teleurstelling dan eerder.
<p style="text-align: left;">Ik heb hier ook ovulatietesten liggen maar weet niet wanneer ik kan beginnen omdat ik dus een cyclus had van 90...</p>
 
Die van clearblue werken wel makkelijk vind ik! Alleen wel wat prijzig. Het heeft alleen helaas niet mogen baten. Gisteren ongesteld geworden
 
He jammer Kim...

Ja ik doe ook meee! Ben dus begonnen met ovulatietesten, maar heb 'm nog niet gevonden. Maar ja als ik weer een cyclus van >50 dagen heb dit keer kan het nog wel even duren....
 
Terug
Bovenaan