Zwanger of niet

Ik had vanmorgen voor het eerst een positieve ovulatietest!
We hebben het vanmorgen meteen voor het werk aan gedaan haha. Morgen ook nog maar een keer voor de zekerheid. Ben benieuwd!
 
Ik had wel het idee dat mn afscheiding iets anders was maar niet echt dat slijm, of eiwitachtig, wat ik wel wel regelmatig lees.
Dinsdag had ik ook weer een positieve ovulatietest dus hebben we het voor de zekerheid nog een keer gedaan ;-).
Ben benieuwd!
 
Ik ben ook benieuwd voor je. Ik heb al de hele week hoofdpijn maar nog geen raar slijm kunnen ontdekken. Moe moe moe dat is wel wat ik enorm ben, heb totaal geen puf en dat vind ik maar niks. Hoop dat ik ook snel mijn vruchtbare dagen krijg, hou mijn afscheiding goed in de gaten in ieder geval. Vorige cyclus 90 dagen, hoop nu korter maar 28 geloof ik nog niet in. Maar ondertussen toch alweer 4 maanden bezig met maar 1 ongesteldheid na 90 dagen. Pff moet er niet aan denken dat het niet gaat lukken..

We gaan gewoon lekker door met klussen zoveel als kan maar niet ten koste van ons zelf. Mijn vriend is vrachtwagenchauffeur en maakt lange dagen dus om de dag is niet altijd mogelijk. Maar denk niet dat dat iets uitmaakt... Hoe gaat dit bij jullie?
 
Wat vervelend dat je steeds zo moe bent.. Lichaam is er waarschijnlijk ook flink mee bezig.
Ik moet er ook niet aan denken dat het niet zou lukken....!!
Bij ons komt het er ook niet elke dag van om te klussen. En ik merk aan mijn vriend dat hij het ook niet zo leuk vindt als het 'moet' op gezette tijden. Maar hij wil ook graag dat het lukt, dus we waren blij met de positieve ovulatietesten, nu afwachten..
 
Aaadeebee nee ik geef je vriend ook helemaal gelijk. Bij ons is het precies hetzelfde, op gezette tijden is ook verre van leuk nog! Hier nog geen ongesteldheid of iets te bekennen, ben reuze benieuwd wat mijn cyclus deze keer gaat doen. Zit vandaag op dag 29. Laat het maar lekker op me afkomen..

Hoe gaat het met jou? Al nieuws?
 
@san 23:  ik denk dat ik dinsdag een testje waag (als ik niet ongesteld ben), dan zit ik 14 dagen na de ovulatie. Es kijken of het deze maand gelukt is! Maar misschien is dat te vroeg en dan wacht ik een paar dagen of ik ongesteld wordt.

@Jill90: geen ervaring met de CB ovulatie test. Je hebt de ovulatie als de smiley stil blijft staan toch? ik zou nog even doortesten en misschien zelfs twee keer per dag. Es kijken of je je meest vruchtbare moment kan vinden. En blijft ie knipperen, dan een zwangerschapstest....??
Bij de ovulatietesten van sensitest moet je dat doen als je meerdere dagen een positieve ov-test hebt (ivm meten HCG).
 
Terug
Bovenaan