Zwanger? Of Zwanger worden? ( meiden/vrouwen rond de 20 jaar)!

Halloow!! Hoe gaat het bij jullie allemaa?

Ik ben afgelopen vrijdag voor het 1st ongesteld geworden na de pil...(inmiddels ben ik niet meer ongesteld)..
Dus nu maar is alles in de gaten gaan houden, ben heel erg benieuwd hoe het allemaal gaat. :)

Ben benieuwd hoe het de rest hier afgaat?

Liefs Samantha

quote: dolfijn889 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-04-2007 16:13:13'));

zo ik sluit me ook bij jullie aan. ik ben 19 en mijn vriend is 33. in november was ik onverwacht maar zeer gewenst zwanger. helaas is dit uitgelopen op een miskraam. in januari had ik weer een positieve test in mijn handen,maar in februari weer een miskraam en ben toen ook gecurriteerd. wij hebben nog een onderzoek lopen maar in principe hebben we weer groen licht en zijn dus ook hard aan het klussen. we zitten nu weer in ronde 1 en me nod is denk ik rond eind april.

Hoi hoi!

Wat vervelend dat je 2x een miskraam heb gehad zeg.
Ik hoop voor je dat het snel zal lukken nu...ik ben benieuwd...suc6!!

Liefs

Hoi hoi,

9 april ben ik gestopt met de pil. Ben momenteel 22 en mijn vriend is 29. We hebben alles wat we ons maar wensen kunnen, nu alleen nog zo'n kleine (b) engel.
Deze week zou ik het vruchtbaarste moeten zijn. Hoop dat het meteen raak is. Maar we wachten geduldig af.

Heel veel groetjes van iemand die heel graag moeder wil worden.

hallo meiden.

ik ben wendy 23 jaar en getrouwd met mn lieve man chris 25 jaar.
we hebben een zoontje sam (alweer tien maand oud) en wij willen graag een broetje of zusje voor hem.
ik zit nu in de derde ronde dus ik wacht weer rustig af.
bij sam ben ik 5 maand na het stoppen van de pil zwanger geraakt. hoop dat het nu weer zo vlot gaat.
wel gezellig zo al die jonge meiden bij elkaar

liefs wendy

hallo,
ik ben in maart 25jaar geworden en mijn vriend komt in mei 25jaar. We wonen anderhalf jaar samen. Kben half december 2006 gestopt met de pil omdat we dolgraag een kleine spruit willen hebben.(onze eerste)
Rond 10 mei verwacht ik terug RD, juist op mijn vriend zijn verjaardag hopelijk kan ik goed nieuws brengen die dag.
Hoe langer het duurt hoe meer hij verlangt achter ons kindje.
Vrienden van ons waren al na 2maanden zwanger. Bij ons iedere keer de teleurstelling.
Wij zitten nu in ronde 4.

veel succes iedereen...
groetjes...

hey meiden, was ik ook weer even. ik had even een vraagje. miss een rare maar ok. ik heb nu al een week dat als ik met mijn vriend seks heb dat hij tegen mijn baarmoeder aanzit. heb ook het idee dat mijn baarmoeder lager ligt. en dit heb ik tot nu toe alleen gemerkt bij mijn laatste zwangerschap. maar ik kan me niet voorstellen dat het al zover is. we zitten in ronde 1 en de vorige keren was ik ook wel in ronde 1 en de 2e keer in ronde 2 zwanger,maar nu is mijn nod pas over een week. iemand misschien een idee wat dit eventueel anders zou kunnen zijn???

veel liefs

hey ik ben 23 jaar en mijn vriend 26, we wonen nu bijna 4 jaar samen en zijn al weer bijna 8 jaar bij elkaar. We willen heel graag een kleine van ons zelf en zitten nu net in de 2e ronde voor ons 1e kindje (NOD op moederdag dus wie weet). We werken op dit moment nog allebei fulltime en hopen dat als het zover is we allebei een dag minder kunnen gaan werken.

Gr.

Hoi Samantha,

Ik ben op mijn 20. getrouwd daarvoor had ik 4 maanden de pil gebruikt, maar na het stoppen met de pil was het gelijk raak.

Ik was 21 toen mijn zoontje was geboren (21-06-2005) en hij is bijna 2.

Ik heb mijn zoon 8 maanden borstvoeding gegeven en ben met de pil begonnen toen hij 1 jaar was.

In totaal heb ik 7 maanden de pil gebruikt ,ik ben in januarie gestopt met de pil en het was weer gelijk raak, want in februarie was ik zwanger.

Ik ben bijna 23 en ben 7 wk 5 dg zwanger van ons tweede wondertje.

Ik hoop dat ik jullie z.s.m. op het zwanger zijn forum zie.

Groetjes mama van Emir en 7 wk 5 dg zwanger van ons 2. wondertje

Terug
Bovenaan