Zwanger, uitgerekend in augustus 2015

Hallo Allemaal,
Iedereen ten eerste van harte gefeliciteerd!!
Ik ben nu bijna 9 weken zwanger van ons tweede wondertje! Gezellig om hier te komen kletsen!! Las ik nou ook iets over een FB pagina?
 
Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap!

Gebruiker 881506...Gezellig als je mee wil kletsen in de facebook groep! Je kan mij een privé berichtje sturen, dan kan ik je toevoegen!
 
3 augustus uitgerekend van ons eerste kindje! Nu 10 weekjes zwanger en helemaal gelukkig. 1e echo was super! Ontzettend bewegelijk kindje. En het is echt super om dat hartje zo snel te zien kloppen!
 
Hey gebruiker27722,
Van harte gefeliciteerd!! Super goed zeg!! Mooi is dat he!!Woensdag hebben we onze 2e echo, ik kan niet wachten om die kleine weer te zien. De eerste echo was bijzonder alleen nog weinig vorm in het kindje ;) Nu hoop ik wat meer een klein mensje te kunnen zien :)
 
Hoi allemaal,

Op de 1e plaats gefeliciteerd met jullie zwangerschap, en een heel gelukkig nieuwjaar.
Ook ik ben in verwachting van ons 1e kindje, we verwachten het rond 3 augustus.
Vandaag gaan we voor de 2e echo (tien weken) en dan krijgen we te horen hoe ver we nu precies zijn.

Ik vind het leuk om met jullie mee te lezen, en ervaringen uit te wisselen.

 
Hallo,

Jij ook van harte gefeliciteerd! En hoe was de tweede echo?

Wij hebben vanmorgen ook de tweede echo gehad, de uitgerekende datum staat nu op 9 aug!!
Alles was helemaal goed, zo blij!!!

Groetjes
 
Hoi!!
Vanmiddag hebben we dan het hartje gehoord, het klopt zo snel he!!Alles was goed, en ons wondertje bewoog echt al (uiteraard zag ik het, te voelen is het echt nog niet)
De uitgerekende datum staat nu definitief op 2 augustus.
We zijn zoooooo gelukkig :)
We mogen over 4 weken weer voor een echo, en de 19e (over 2 weken) naar het ziekenhuis voor de prenatale screening.
Kan niet wachten om weer even de kleine hummel te zien!
Groetjes!
 
Terug
Bovenaan