Zwanger, uitgerekend in augustus 2015

Nee, daar wordt je zeker niet blij van. Dat doe ik ook bewust niet. Gewoon genieten en stel het zou nog fout gaan, dan kan je je er dan nog wel druk om maken. Mmmmm, soms makkelijker gezegd als gedaan hè ;-) Ik voel me inmiddels superzwanger, mijn lichaam reageert steeds meer, dus dat zie ik maar als positief!
 
Leuk om te lezen dat jullie allemaal zwanger zijn , gefeliciteerd!
Ik heb zelf 30 november een miskraam gehad , ik was toen 7 weken zwanger , vorige week woensdag dacht ik dat het bloedverlies gestopt was maar donderdagmiddag verloor ik weer bloed tot zondag.
@ Caat01 ik las dat jij na 5 weken ook een miskraam gehad hebt en daarna meteen weer zwanger was, heb jij die maand iets gemerkt van een eisprong ? Was dit later als normaal ? Wij willen er heel graag weer voor gaan vandaar mijn vraag
 
He koekie85, wat vervelend dat je een miskraam heb gehad. En ook super vervelend dat je blijft vloeien. Als ik jou was zou ik even contact opnemen met je huisarts of vk. Misschien dat ze even bij je kunnen kijken of alles weg is?
Na mijn miskraam heb ik gewoon weer een eisprong gekregen na 2 weken. Ik vloeide ongeveer 4 dagen, daarna was het over. Ik gebruikte trouwens altijd ovulatietesten. Gebruik jij deze ook? Ik heb wel eens gelezen dat je na een miskraam extra vruchtbaar ben.... Dus hopelijk is het de volgende ronde bij jou ook gelijk raak!
 
Ik heb vorige week maandag een echo gehad en volgens de verloskundige was alles goed er vanzelf uitgekomen , vanaf zondag heb ik ook geen bloedverlies meer , ik heb ook zoiets gelezen dat je extra vruchtbaar bent dus hoop het als het niet zo is dan is het ook niet erg maar zou mooi zijn ! Ik denk zelf dat ik nu in mijn vruchtbare dagen zit omdat ik afgelopen dinsdag wat slijmverlies had , dit had ik de vorige keer ook en toen was ik ook zwanger ! Ik gebruik geen ovulatie testen
 
Ik had na mijn MK in augustus (met 6 weken) precies na 27 dagen gewoon mijn menstruatie.... Daarna werd het pas wat onregelmatiger :) ook hier op en af klachten en dat maakt idd onzeker, al vind ik het wel een geruststelling dat ik daarin niet de enige ben. :) ik heb inderdaad ook gelezen dat je na je MK extra vruchtbaar bent omdat je baarmoederslijmvlies dan nog dikker is..
 
Fijn dat ze even bij je hebben gekeken en dat alles er netjes uit zag. Dat slijmverlies rond de eisprong herken ik wel. Flink aan de slag dan maar ;-)
Succes meis!!
 
Terug
Bovenaan