Hallo Sylvia en Eefje,
Wat leuk dat we allemaal even ver zijn!
Spannend en leuk hè zo'n 1e echo. Dan zie je pas echt dat je zwanger bent, ondanks dat de test het wel zegt en je je misschien ook wel zwanger voelt... Toen ik mijn Ukkie zag, dacht ik: wauw, het is dus echt zo!!! Alsof er daarvoor nog enige twijfel over was!!!
Eefje, ik hoop dat jouw echo net zo'n mooie ervaring zal zijn als dat onze echo voor ons was! Wel leuk dat je dan een video mee mag nemen. Dat kon bij ons niet. Echt jammer, want we zagen Ukkie zwemmen en met zijn armpjes en beentjes bewegen... Zo mooi!!! Maar ja, dat zie je natuurlijk niet op de echofoto... Nou ja, het beeld zit bij mij in ieder geval in mijn geheugen vastgeroest! Heel vaak zie ik het nog voorbij komen, als ik zit te dagdromen over Ukkie. Een bollere buik heb ik ook al een tijdje, zullen inderdaad wel de darmen zijn. Qua huishouden doen gaat het nu wel weer oké, maar ik heb inderdaad ook een tijdje moeite gehad met alle klusjes... Ik werd snel misselijk en moe en moest vaak pauzeren tussendoor, dus ik schoot niet op! De vermoeidheid en misselijkheid vallen nu wel weer mee, ik heb gelukkig ook nooit hoeven overgeven... Alleen als ik trek krijg dan word ik wel wat misselijk, maar dan eet ik even wat en gaat het wel weer. Genieten doe ik zeker en dat wens ik jou ook toe!
Sylvia, jouw echo was dus een dag na die van mij. Kreeg jij het ook op video of DVD? Ik dus niet zoals je hierboven kunt lezen. Erg jammer, maar ja... Ik had niet verwacht al zulke bewegende armpjes en beentjes te zien, jij wel? Ik vond het geweldig!!! Wat spannend zeg dat ze even moesten zoeken naar jouw baby... Bij mij hadden ze 'm gelijk gevonden... Al lag ik wel wat ongemakkelijk, want mijn blaas stond op knappen, hahaha! Ik las dat ik van te voren flink moest drinken, dus dat heb ik gedaan... Mijn blaas is altijd al een zwak ding, dus tegen de tijd dat we aan de beurt waren plaste ik al bijna in mijn broek en toen moest ze ook nog met dat ding over mijn buik! Maar ik had die ervaring absoluut niet willen missen. Mijn vriend was ook erg onder de indruk! Dus je mag over 3 weken nog een keertje, wauw! Ik riep meteen dat ik zo nog wel een keer zou willen, maar ja dat kan helaas niet. Nou afwachten tot de 20-weken-echo... Maagzuur heb ik geen last van gehad en ook niet van tranen tijdens films... Maar dus wel van een misselijk gevoel. Nou ja, hoort er inderdaad allemaal bij! Ik wens je alvast veel plezier bij je 2e echo en geniet van alles!!!
Morgen vertel ik het op mijn werk en dan is bijna iedereen op de hoogte, hebben jullie het al verteld??? Zondag vertellen we het nog aan de oma van mijn vriend als we op visite zijn en verder is iedereen in onze omgeving al op de hoogte...
Ik wacht toch even tot ik de 12 weken heb gehaald voordat ik me ga storten op babyspullen enzo..
Tot schrijfs maar weer...
Groetjes van Carlijn.