Hoi Meiden,
Ik zal even laten weten wat ik met de sollicitatie doe. Ik ben er nog niet uit, maar heb in overleg met mijn man besloten pas bij het volgende gesprek de uren weer aan te kaarten. Dat is as donderdag. Ik heb besloten om de baan niet te accepteren als ik na mijn bevalling niet minder dan 36 uur mag werken. Tot mijn zwangerschapverlof zou ik het nog wel willen, maar daarna vind ik 36 uur te veel. Inderdaad om de eenvoudige reden dat ik het niet zie zitten om ons kind minimaal vier dagen per week naar opvang te sturen. Daarvoor hebben we niet gekozen om een gezinnetje te beginnen. Dus het zal even afwachten zijn wat ze donderdag zeggen. Ik weet ook niet hoeveel kandidaten er nog zijn, dus misschien willen ze mij wel helemaal niet maar een ander.
Ik zal het lijstje even aanvullen. Zoals jullie zien waren wij erg gelukkig dat we direct zwanger waren. Ik had wel na het stoppen met de pil eerst twee menstruaties afgewacht om te zien of mijn cyclus regelmatig was. Na die twee keer zijn we voor het echie gegaan. Ik voelde ook mijn eisprong dus dat was nog eens een extra hulp. Hebben dat weekend en de dagen ervoor veel geklust en dat heeft blijkbaar geholpen
Hoop dat de meiden die graag zwanger willen worden ook snel zwanger mogen zijn!
Zwanger willen worden:
Jazzie: voor het echie vanaf november 2008, 2e kindje
friezinne82: in julie klussen, 1e ronde, 1e kindje
Ikke: voor het echie vanaf september 2008, 1e kindje
Esther: voor het echie vanaf aug/sept, 3e kindje
NOD:
willemijn74: 2 juli, 2e ronde, 2e kindje
Sabien: 7 juli, 1e ronde, 1e kindje
Esk30: tussen 6 en 12 juli, 12e ronde, 1e kindje
ci lo: 13 juli, 1e ronde, 4e kindje
Sandra: 31 juli, 11e ronde, 3e kindje
Zwanger:
bambi82: 4e ronde, 1e kindje, uitgerekend op 13 juli
Bolle: 1e ronde, 1e kindje, uitgerekend op 3 december
Moeders:
willemijn74: een zoontje
Jazzie: een zoontje van 15 mnd
ci lo: een zoon van 6, twee dochters van 3 en 1
Sandra: een dochter van 16, een zoon van 10
Esther: een zoon van 6, een dochter van 4
Ik zal even laten weten wat ik met de sollicitatie doe. Ik ben er nog niet uit, maar heb in overleg met mijn man besloten pas bij het volgende gesprek de uren weer aan te kaarten. Dat is as donderdag. Ik heb besloten om de baan niet te accepteren als ik na mijn bevalling niet minder dan 36 uur mag werken. Tot mijn zwangerschapverlof zou ik het nog wel willen, maar daarna vind ik 36 uur te veel. Inderdaad om de eenvoudige reden dat ik het niet zie zitten om ons kind minimaal vier dagen per week naar opvang te sturen. Daarvoor hebben we niet gekozen om een gezinnetje te beginnen. Dus het zal even afwachten zijn wat ze donderdag zeggen. Ik weet ook niet hoeveel kandidaten er nog zijn, dus misschien willen ze mij wel helemaal niet maar een ander.
Ik zal het lijstje even aanvullen. Zoals jullie zien waren wij erg gelukkig dat we direct zwanger waren. Ik had wel na het stoppen met de pil eerst twee menstruaties afgewacht om te zien of mijn cyclus regelmatig was. Na die twee keer zijn we voor het echie gegaan. Ik voelde ook mijn eisprong dus dat was nog eens een extra hulp. Hebben dat weekend en de dagen ervoor veel geklust en dat heeft blijkbaar geholpen
Zwanger willen worden:
Jazzie: voor het echie vanaf november 2008, 2e kindje
friezinne82: in julie klussen, 1e ronde, 1e kindje
Ikke: voor het echie vanaf september 2008, 1e kindje
Esther: voor het echie vanaf aug/sept, 3e kindje
NOD:
willemijn74: 2 juli, 2e ronde, 2e kindje
Sabien: 7 juli, 1e ronde, 1e kindje
Esk30: tussen 6 en 12 juli, 12e ronde, 1e kindje
ci lo: 13 juli, 1e ronde, 4e kindje
Sandra: 31 juli, 11e ronde, 3e kindje
Zwanger: