zwanger willen worden maar nog geen baan...

Hoi hoi!

Heb even twee schermen geopend, gaat wat makkelijker.

@Sandra, welkom hier! Het is hier echt gezellig, zo fijn om te kunnen kletsen over je babywens!! Dus jullie gaan voor een derde! Wat leuk! De eerste van jouw en je partner begreep ik, of niet? Wat vervelend dat het nog niet gelukt is. Maar zoals ze zegt, gezondheid gaat natuurlijk voor. Hoop dat de uitslag van het bloed dinsdag goed is en dat het jullie lukt voor november! Ik heb je in het lijstje hieronder geplaatst! Wanneer is je volgende nod? (niet ongesteldheids dag, de dag waarop je hoopt postief te testen!)

@Esther, ook welkom hier! Kan me voorstellen dat je twijfelt i.v.m. je werk. Mijn vriend en ik hebben besloten dat onze kinderwens groter is. Voordeel is dat het voor ons financieel te doen is van alleen het salaris van m'n vriend. Dus daar hoeven we ons geen zorgen over te maken. En ik ga binnen een paar maanden sowieso aan het werk, Is het nog niet meteen als psycholoog, dan maar even wat anders. Financieel wordt het er bij ons dus alleen maar beter op, omdat ik nu nog studeer en er van mijn kant niet veel geld binnenstroomt. Schrijf hier lekker alles op waar je over twijfelt. Reacties komen vanzelf wel. Ik vind het iig fijn dat ik hier m'n gedachten kan wegschrijven!

@Jazzie, fijn om te horen dat het goed met je gaat! Grappig dat ik je ook telkens spreek binnen het andere topic. Wat een gedoe met die discussie zeg. Ga me daar helemaal niet in mengen, zonde van m'n tijd. Hier houden we het leuk he?

@Esk, hey meis. Hoe gaat het met je? Vervelend he, dat wachten? Of zijn jullie in de tussentijd veel aan het klussen? Hoop zo dat deze maand raak is, dat zou geweldig zijn!!

@Ci lo, wat gaaf dat je denkt dat je zwanger bent! je zou er toch vanuit mogen gaan dat jij ondertussen weet hoe het voelt! En als je man het al zegt.. Ik zou het echt geweldig voor jullie vinden. Denk je dat je kunt wachten met testen tot de 13e?

@Bambi, snap het helemaal hoor, dat je hier minder bent. Echt fijn dat jullie zo'n leuke groep hebben! Als je maar wel af en toe laat weten hoe het met je is!  Dat je niet op alles reageert is dan natuurlijk vanzelfsprekend. Hoop dat het etentje leuk was gisteren!

@Bolle, heb je al een beslissing genomen? Wil je misschien nog het lijste aanpassen? (Hoeveelste ronde was het raak en wanneer ben je uitgeteld?)

@Friezinne, weet je al wanneer jullie op vakantie gaan? Als je nod bekend is, schrijf je die dan in het lijstje?

@Willemijn, en hebben de rd'tjes doorgezet? Hoop het niet, maar denk het wel ander hadden we het al wel gehoord. Wanneer is je volgende nod??

Oh, de bel gaat. Doeii!!!!

Zwanger willen worden:
Jazzie:                  voor het echie vanaf november 2008, 2e kindje
friezinne82:     in julie klussen, 1e ronde, 1e kindje
Ikke:                        voor het echie vanaf  september 2008,  1e kindje
Sabien1980: eerste kindje, vanaf juli voor het echie
Esther:                 voor het echie vanaf aug/sept, 3e kindje

NOD:
Esk30:                    tussen 6 en 12 juli, 12e ronde, 1e kindje
ci lo:                          13 juli, 1e ronde, 4e kindje
willemijn74:        ......., 2e ronde, 2e kindje
Sandra:                   ......., 11e ronde, 3e kindje

Zwanger:
bambi82:            4e ronde, 1e kindje, uitgerekend op 13 juli
Bolle:                      ronde?, 1e kindje, uitgerekend op ...?

Moeders:
willemijn74:   een zoontje
Jazzie:                 een zoontje van 15 mnd
ci lo:                        een zoon van 6, twee dochters van 3 en 1
Sandra:               een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4

Zwanger willen worden:

Sabien1980: eerste kindje, vanaf juli voor het echie

NOD:
willemijn74:        ......., 2e ronde, 2e kindje

Sandra:                   ......., 11e ronde, 3e kindje

friezinne82:     plusminus 24-8 (slaan juli over), 1e ronde, 1e kindje

Zwanger:

Moeders:

Hey,
dus als ik het goed begrijp is mijn NOD 1 augustus, dus dan ben ik 1 dag overtijd... want heb dat hier in ons apelandje nog nooit gehoord, hihi...
Maar moet eerst afwachten na de bloddtest ivm de medicamenten die ik mogelijk moet innemen voor mijn maag voor één maand... dus misschien een maand uitstel. Maar ik hou jullie op de hoogte...
Zoen San XxX

Hee Sanneke, je NOD-dag is je Niet OngesteldsheidsDag, dus de dag dat je ongesteld moet worden, maar liever dus eigenlijk niet omdat je graag zwanger wilt zijn, tenminste... in de meeste gevallen, maar je snapt wel het idee. Als je dus je ongesteldheid op 1 augustus verwacht, is dat je NOD. Ik heb er een tijdje over gedaan voordat ik begreep waar de letters voor stonden ;-) dus ik dacht je wat tijd te kunne besparen...

Groetjes, Esk

Hey Sandra,

Zal ik dan je NOD invullen op 31 juli? Dat zou toch de dag zijn waarop je ongi moet worden?

Ik moet even iets kwijt meiden.I k moet jullie iets bekennen wat mijn vriend niet weet... We hebben afgesproken te wachten tot ik twee keer uit mezelf ongi geworden ben. Als we uitgaan van een cyclus van 28 dagen, wordt ik morgen over drie weken ongi, en dan vier weken later weer. Dat betekent dat we pas begin september voor het echie gaan. Heb jullie al uitgelegd dat dat met m''n studie te maken heeft, ik hoop eind september klaar te zijn. Dit kan een maandje uitlopen. Vanmorgen hadden we voor het eerst sex na m'n ongi. Met condoom dus, omdat ik wel gestopt ben. Het voelde zo raar! Het idee dat we als we willen al voor het echie kunnen gaan, maar het toch nog niet doen. Heeeeeeeeeeeel stiekem zou ik het best al wel willen. Zo'n dubbel gevoel. Aan de ene kant erg verstandig om nog heel even te wachten. Aan de andere kant denk ik dat het toch niet meteen raak is, dus waarom niet meteen? Maar ja, stel dat het wel meteen raak is, dan test ik eind juli positief. Dat gaat gewoon niet goed komen met afstuderen denk ik. Kan me nu al zo slecht conentreren, haha! Ach ja, terwijl ik dit schrijf, denk ik, ach, het is nog maar even geduld hebben. Daar komen we ook wel doorheen...

Tja, heel verhaal om niks, sorry. Moest het even kwijt.

Liefs en dikke kus, ikke

@Sabien, ik spreek je al binnen het andere topic, maar kom je hier nog wel eens buurten? Als je zin hebt, wil je ons hier dan ook op de hoogte houden? Spannend, morgen je NOD. Hoewel jullie niet echt in de vruchtbare dagen geklust hebben, is er altijd een kasje he! Ik duim voor je meid.

Zwanger willen worden:
friezinne82:     in julie klussen, 1e ronde, 1e kindje

NOD:
willemijn74:        2 juli, 2e ronde, 2e kindje
Sabien:                  7 juli, 1e ronde, 1e kindje
Sandra:                   31 juli, 11e ronde, 3e kindje

Zwanger:

Moeders:

Terug
Bovenaan