zwanger willen worden maar nog geen baan...

Erg vervelend voor je dat het nu niet zo lekker gaat Bambi.., maar wel fijn dat het met  je beeb allemaal goed is.. en dat ze je zo goed in de gaten houden.
Ik hoop dat je kleine zich snel meld en dat je een soepele bevalling heb!
en dankje dat je even wat heb laten weten..

Liefs Jazzie

Jhaaaaaaaa  Boek toe, nieuwe bladzijde zei mijn oma altijd!
Open een nieuwe topic Carina zoals je gezegd hebt en er zullen wel meiden reageren  En we praten daar dan wel verder!
San XxX

Goedemorgen!

@San, inderdaad, nog even en dan kunnen Jazzie en ik ook eindelijk aan de slag! Tot die tijd volgen we gewoon jullie verhalen, ook leuk!! Straks is iedereen binnen dit topic zwanger, kunnen jullie ons mooi advies geven, haha!  Volgende week heb jij dus je klusweek, spannend!!

@Esther, wat vervelend dat je zo'n shit humeur hebt joh. Misschien komt dat idd wel door het stoppen? Zou het niet durven zeggen. Heb zelf nog nergens last van, alleen gisteren wat steekjes in m'n buik. Het zou natuurlijk ook kunnen komen door alle hectiek, zoals Jazzie al zegt. Het is niet niks, werken en kids!!

@Jazzie, fijn dat jullie zo zeker van jullie keuze zijn! Ik merk dat ik erg veel twijfel, maar heb gelukkig een verstandige vriend. Het liefst zou ik vandaag al voor het echie gaan. Maar ik weet gewoon dat ik er straks veel meer van kan genieten als dat afstuderen niet meer in de weg zit. Dus voorlopig gewoon maar even geduld hebben. Merk dat ik me er alweer een beetje bij neer heb gelegd. Zijn echt van die momenten he... Lukt het allemaal met de zandbak?

@Bambi, goh, kan me voorstellen dat jullie even schrokken zeg met die echo! Maar gelukkig toch een hartje!! Ik zal even zeggen dat hij of zij eruit moet komen: BABY KOM ERUIT!!!!!! Zo, wie weet helpt het, haha! Hou je nog ff taai meis, komt helemaal goed. Nog even en jullie hebben een prachtkindje.

@de rest van de meiden: Hoe is het met jullie? Laten jullie nog wat horen?? (Hoezo nieuwsgierig, haha)

Liefs, ikke

Hey
Moet vrijdag om de uitslag van mijn bloed dat ze vandaag geprikt hebben... dus nog afwachten op de uitslag en of we het een maandje veilig moeten doen of niet
Zie nu net dat ik mijn vorige tekst op de verkeerde topic heb getypt, hihi, lol... was zeker nog nie goed wakker
Liefs aan allemaal,
San XxX

Zwanger willen worden:

Jazzie:                  voor het echie vanaf november 2008, 2e kindje
Ikke:                        voor het echie vanaf  september 2008,  1e kindje
Sabien1980: eerste kindje, vanaf juli voor het echie
Esther:                 voor het echie vanaf aug/sept, 3e kindje

NOD:
Esk30:                    tussen 6 en 12 juli, 12e ronde, 1e kindje
ci lo:                          13 juli, 1e ronde, 4e kindje
willemijn74:        ......., 2e ronde, 2e kindje

Sandra:                   ......., 11e ronde, 3e kindje

friezinne82:     plusminus 24-8 (slaan juli over), 1e ronde, 1e kindje

Zwanger:

bambi82:            4e ronde, 1e kindje, uitgerekend op 13 juli
Bolle:                      ronde?, 1e kindje, uitgerekend op ...?

Moeders:
willemijn74:   een zoontje
Jazzie:                 een zoontje van 15 mnd
ci lo:                        een zoon van 6, twee dochters van 3 en 1
Sandra:               een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4

Toch maar besloten in juli nog van elkaar te genieten en lukt t dan is het goed maar in principe gaan we er in augustus voor! spannend!! (niet dat we dan niet meer genieten, maar dan heeft het een doel! :) )

quote: friezinne82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-07-2008 18:17:05'));

Zwanger willen worden:
Jazzie:                  voor het echie vanaf november 2008, 2e kindje
Ikke:                        voor het echie vanaf  september 2008,  1e kindje
Sabien1980: eerste kindje, vanaf juli voor het echie
Esther:                 voor het echie vanaf aug/sept, 3e kindje

NOD:
Esk30:                    tussen 6 en 12 juli, 12e ronde, 1e kindje
ci lo:                          13 juli, 1e ronde, 4e kindje
willemijn74:        ......., 2e ronde, 2e kindje
Sandra:                   ......., 11e ronde, 3e kindje
friezinne82:     plusminus 24-8 (slaan juli over), 1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
bambi82:            4e ronde, 1e kindje, uitgerekend op 13 juli
Bolle:                      ronde?, 1e kindje, uitgerekend op ...?

Moeders:
willemijn74:   een zoontje
Jazzie:                 een zoontje van 15 mnd
ci lo:                        een zoon van 6, twee dochters van 3 en 1
Sandra:               een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4

Toch maar besloten in juli nog van elkaar te genieten en lukt t dan is het goed maar in principe gaan we er in augustus voor! spannend!! (niet dat we dan niet meer genieten, maar dan heeft het een doel! :) )

computer doet raar met kleuren

Hoi meiden!

Ik kom ff kort voorbij, want ben erg druk met m'n scriptie. Jeetje wat is het rustig hier! Is iedereen zo druk of heeft niemand meer zin om te kletsen?

@San, wat spannend van je bloeduitslag zeg. Houd je ons morgen op de hoogte? Hoop voor je dat alles oke is.

@Friezinne, fijn dat jullie er zo ontspannen mee om kunnen gaan!  We laten natuurlijk wel je NOD staan, haha! Laat je nog wat van je horen voor jullie op vakantie gaan?

@Jazzie, lang niet gesproken hier. Hoe gaat het met je? Zag ook een berichtje van Connie binnen het andere topic. Weet niet of ik vandaag tijd heb om daar te reageren, anders morgen.

Meiden, hoop dat alles goed met jullie is!

Liefs, ikke

Terug
Bovenaan