zwanger willen worden maar nog geen baan...

Tja na 3 zwangerschappen zou je het moeten herkennen he?

Het frustrerende wat ik vond toen ik zwanger wilde worden was dat ik van alles voelde.. goh wat merk je in die maanden dat je lijf je voor de gek kan houden!
Ik hoop voor je dat je een mooie test in je handen hebt! wat kan een week dan lang duren he?
Met mij gaat het goed
ik ben nu gewoon lekker aan het forummen? hihi Ik ben gewoon nieuwschierig hoe het met alle dames hier gaat..
er zijn er die we al een tijdje niet gezien hebben.

Bambi! nog gefeliciteerd met je grootouders! hoop dat je een leuke avond/etentje heb gehad!!

Liefs Jazzie

hehehe,

ff mega kort want het is al laat, maar ben nog niet bevallen en zat net die rare discussie te lezen waar me broek van afzakt, maar goed ik hoor wel bij die meiden waar het kennelijk op gemumt is. of ik lees het verkeerd of er heeft iemand een giga billboard voor der hoofd hahahah.

fijn dat jullie aan me denken, maar mijn hartje ligt wel bij de klusbabes en kan niet altijd bij 2 clubjes tegelijk zijn. aanhet begin vand it topic reageerde ik natuurlijk op ikke vanwege haar baan probleem. ik zal daarom wel proberen te posten hoe het met me gaat enzo, maar wil me niet teveel in duscussie gaan mengen. oke.

kruip er nu in, wanthet is midden in de nacht en dat kan eigelijk niet als je 39 wk zwanger ben t he hahaha.

xxx bambi

Ik denk wel dat ik weet welke discussie je bedoelt bambi! en ik hoop dat we het daar hier verder helemaal niet over gaan hebben.. Daar is al een topic voor. (zeg maar)
En snap best dat je je clubbie belangerijker vind.. Daar heb je al wat mee opgebouwd.
Maar wel leuk als je wil laten weten hier hoe het gaat.
Ze kletsen daar zoveel  (grote groep.. positief bedoeld) Dan wordt het zoeken naar jouw berichtjes!

Liefs Jazzie

Dankjewel  lieverds dat ik welkom ben bij jullie om een babbeltje te slaan
Ben inderdaad uit België. Ja jammer genoeg kwam ik net in een forum-oorlog terecht maar ga daar zeker niet tussenkomen...
De reden van het leeftijdsverschil is mijn scheiding... Heb nu een schat van een ventje en hebben  samen beslist om voor een kindje van ons samen te gaan. Moet dinsdag eerst bloed gaan prikken en zorgen dat ik er zelf helemaal boven ben en gezond ben voor we verder kunnen gaan... moet dan een maand medicamenten nemen voor mijn maag en mag dan dus zeker niet zwanger worden, dus nu wordt het nog eens een maandje uitstel  en het duurt al zolang. Als ik in november nog geen positief resultaat heb dan begint de dokter eerst met testen bij mij... dus afwachten nog. Heb hier nog niet alles kunnen lezen om iedereen al goed uit elkaar te kennen maar zal mijn best doen
Liefs Sandra

hoi alle, ik zal me even voorstellen.ik ben 29 jaar en heb twee kids. zoon van 6 en dochter van 4. heb na een scheiding    nu al een jaar of twee een nieuwe partner en wij willen graag een kindje.mijn partner wil al heel lang heel graag maar ik ben er nu eigenlijk pas klaar voor. verder zit ik net als ikke in twijfel omdat ik een halfjaar contract heb en midden in een sollicitatie zit voor weer een half jaar contract bij mijn oude werkgever.(dit scheelt wel voor als ik zwanger zou worden) .momenteel ben ik in mijn eerste ontpilmaand om het maar even duf te zeggen.en ik wil eerst afwachten tot ik een normale cycles heb voor het klussen voor de echt word.dus ikke,,,waarschijnlijk gaan wij samen voor de echt in september.
leuk om hier mijn twijfel even weg te kunnen schrijven. mometeel zit mijn hoofd aardig vol van alle overwegingen.
groetjes

Hoi hoi!

Welkom Eshter ook!
Leuk leuk.. er zijn er hier meerdere die pas over een paar maanden voor het echt gaan. Ik pas in november.. Stop in augustus met de pil.

Sandra! Jammer.. maar gezondheid is ook belangerijk!

Ik doe een andere keer uitgebreider reageren.

Liefs Jazzie

Hey meiden!

Ik kom ff snel zeggen dat ik vanmiddag op alles en iedereen zal reageren. Dan open ik ff twee schermen, zet ik gelijk de nieuwe meiden in ons lijstje!

Tot straks!

Liefs, ikke

Ben blij dat ik ook in jullie lijstje mag staan
En ja inderdaad mijn gezondheid gaat eerst voor... alleen zo kan ik zelf nog een gezonde baby op de wereld zetten. Ik werk momenteel full-time kassa-onthaal bij Vanden Borre. Ik zou stoppen met werken als ik een maand of 7 zwanger ben om dan full-time bij de kindjes te kunnen blijven.   Mijn ventje heeft een eigen zaak en gunt me dit geluk... Het zijn heel zware dagen full-time werken en je huishouden met kinderen... allé vind ik toch   misschien ook omdat ik me nu wat zwakjes voel, telkens een te lage bloeddruk... Zal al blij zijn als ik me terug fit voel en eindelijk zwanger zal zijn... verlang er echt naar...
Dikke zoen allemaal,
Sandra XxX

Terug
Bovenaan