zwanger willen worden maar nog geen baan...

hallo missx
zoals je al had gezien op mijn topic ben ik zwanger.
bedankt voor de felicitaties en wat leuk dat je bij ons een kijkje kwam nemen.
kwam je dat doen om mij te feliciteren wat lief.

ik ben blij dat ik nu van die spanning af ben van voor de nod
want die is om te moorden.

ik voel me goed alleen erg moe en raar voelen niets smaakt en alles wat ik eet krijg ik last van.

maar goed hoe gaat het met jouw kun je nog wachten?
liefs ci lo...

Hey meiden!

@Ci lo, ik wist dat je de 13e je NOD had, dus ben inderdaad maar even op jouw topic wezen kijken en wat bleek, zwanger! Geweldig nieuws joh, en zo snel! Geniet er lekker van meis. Hier gaat het goed. Het wachten is moeilijk, maar wel verstandig. Zit al helemaal af te tellen, nog maar 6 weken, haha!

@San, jeetje wat shit zeg zo'n uitslag! Ik heb nog nooit van klierkoorts gehoord, net als van toxoplasmose... Maar aan je berichtje te lezen, is het niet positief... Kun je misschien een beetje uitleggen wat het is? Kan me ook voorstellen als je daar geen behoefte aan hebt hoor! Dus morgen moet je weer naar de dokter bellen. Houd je ons op de hoogte? Een maand wachten is echt niet leuk. Hoop echt voor jullie dat het daar bij blijft.. Gaan we straks samen voor het echie!

Hoe is het met de rest van de meiden? Het is rustig hier op het forum . Komen jullie weer een x gezellig kletsen? Ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat! misschien staan sommige meiden die hier meekletsen nog niet in het lijstje? Ik zou zeggen: kopieer en voeg toe . Sandra en Willemijn, wanneer hebben jullie je NOD? En Esk, hoe is het met jou?? En Bolle en Ci lo, wanneer zijn jullie uitgerekend?

Liefs, ikke

Zwanger willen worden:
Jazzie:                  voor het echie vanaf november 2008, 2e kindje
Ikke:                        voor het echie vanaf  september 2008,  1e kindje
Sabien1980: eerste kindje, vanaf juli voor het echie
Esther:                 voor het echie vanaf aug/sept, 3e kindje

NOD:
Esk30:                    tussen 6 en 12 juli, 12e ronde, 1e kindje
willemijn74:        ......., 2e ronde, 2e kindje
Sandra:                   ......., 11e ronde, 3e kindje
friezinne82:     plusminus 24-8 (slaan juli over), 1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
bambi82:            4e ronde, 1e kindje, uitgerekend op 13 juli
Bolle:                      ronde?, 1e kindje, uitgerekend op ...?
Ci lo:                        1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op...?

Moeders:
willemijn74:   een zoontje
Jazzie:                 een zoontje van 15 mnd
ci lo:                        een zoon van 6, twee dochters van 3 en 1
Sandra:               een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4

hai missx
ik ben 22 maart 2009 uitgerekent.
12 aug heb ik intake gesprek bij de vk
 8 sept heb ik echo bij de vk
dus dat zijn leuke dingen om naar uit te kijken.
liefs ci lo...

Hey,
Klierkoorts staat bekend als de kusjesziekte en wordt overgezet via het speeksel. Toxoplasmose staat bekend als de kattenziekte en wordt overgebracht door het uitkuisen van de kattenbak, rauw vlees of rauwe groenten te eten... Allebei heel gevaarlijk voor een ongeboren kind dus... je vind een uitgebreide uitleg bij coogle als je de ziektes ingeeft  daar krijg je een betere uitgebreide uitleg
Hopelijk moet ik het nu niet te lang meer uitstellen, maar dan beter zo dan risico's te nemen voor de baby! Wachten op nieuws voor morgen... pf... Ja, misschien gaan we wel samen aan de start!
Veel liefs,
Sanneke XxX

Aan ci-lo een hele hele dikke proficiat met de zwangerschap!

Klierkoorts dat is toch pfeiffer? (en epstein barr virus0
San in ieder geval sterkte ermee

Ci Lo! van harte gefeliciteerd!  Super voor je! spannend!

Och Bolle! Wat balen voor je! Ja.. klinkt misschien erg maar als je denkt tot je tot het verlof wel vol kan houden 36 uur dan zou je het kunnen doen. en dan na je verlof opzeggen.. je bent dan wel je ervaring rijker.. maar ik kan me voorstellen dat je het misschien niet zie zitten.. (heel moeilijk allemaal.) ik hoop dat je eruit ben gekomen?

Hoi Bambi Van harte Gefeliciteerd, mooie namen. Ik hoop dat je een soepele bevalling heb gehad!

Hoi Ikke!
Ik heb niet echt een heel grote tuin.. maar ook niet klein.. 5,5 bij 8 meter.. Geen gras. maar betegeld.. wel naar mijn zin.. je kunt er toch een leuk speelplekje maken voor de kleine.

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan