Hey meiden!
@Ci lo, ik wist dat je de 13e je NOD had, dus ben inderdaad maar even op jouw topic wezen kijken en wat bleek, zwanger! Geweldig nieuws joh, en zo snel! Geniet er lekker van meis. Hier gaat het goed. Het wachten is moeilijk, maar wel verstandig. Zit al helemaal af te tellen, nog maar 6 weken, haha!
@San, jeetje wat shit zeg zo'n uitslag! Ik heb nog nooit van klierkoorts gehoord, net als van toxoplasmose... Maar aan je berichtje te lezen, is het niet positief... Kun je misschien een beetje uitleggen wat het is? Kan me ook voorstellen als je daar geen behoefte aan hebt hoor! Dus morgen moet je weer naar de dokter bellen. Houd je ons op de hoogte? Een maand wachten is echt niet leuk. Hoop echt voor jullie dat het daar bij blijft.. Gaan we straks samen voor het echie!
Hoe is het met de rest van de meiden? Het is rustig hier op het forum . Komen jullie weer een x gezellig kletsen? Ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat! misschien staan sommige meiden die hier meekletsen nog niet in het lijstje? Ik zou zeggen: kopieer en voeg toe . Sandra en Willemijn, wanneer hebben jullie je NOD? En Esk, hoe is het met jou?? En Bolle en Ci lo, wanneer zijn jullie uitgerekend?
Liefs, ikke
Zwanger willen worden:
Jazzie: voor het echie vanaf november 2008, 2e kindje
Ikke: voor het echie vanaf september 2008, 1e kindje
Sabien1980: eerste kindje, vanaf juli voor het echie
Esther: voor het echie vanaf aug/sept, 3e kindje
NOD:
Esk30: tussen 6 en 12 juli, 12e ronde, 1e kindje
willemijn74: ......., 2e ronde, 2e kindje
Sandra: ......., 11e ronde, 3e kindje
friezinne82: plusminus 24-8 (slaan juli over), 1e ronde, 1e kindje
Zwanger:
bambi82: 4e ronde, 1e kindje, uitgerekend op 13 juli
Bolle: ronde?, 1e kindje, uitgerekend op ...?
Ci lo: 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op...?
Moeders:
willemijn74: een zoontje
Jazzie: een zoontje van 15 mnd
ci lo: een zoon van 6, twee dochters van 3 en 1
Sandra: een dochter van 16, een zoon van 10
Esther: een zoon van 6, een dochter van 4