zwanger willen worden maar nog geen baan...

Hey MissX,
Het worden inderdaad lange maanden
Ben blij dat jullie er zijn om ook eens tegen te praten! Mijn ventje vind het ook klote... maar ja niets aan te doen hé! Beter wachten dan onszelf in de problemen te werken! Moet mezelf een beetje hoop geven ook, hihi... of ik pieker er teveel over
Dikke zoen,
San XxX

Bambi! Nogmaals van harte gefeliciteerd met je mooie dochter! Fijn dat het nu weer goed met julle gaat.

@Bolle! Moeilijke beslissing maar wel heel goed van je! Je kiest idd voor je kindje. Misschien dat er nu iets heel snel op je pad komt wat helemaal bij je past.
Ik vind je naam wel wat vervelend.. net of ik je uitscheld
Vind het wel vreemd dat ze de datum niet bijstellen.., mijn vk zei toen.. voor een paar dagen doen we het niet.. maar ruim een week vind ik onverstandig. Je moet je voorstellen dat als je dan 2 weken overtijd zou lopen je dan ook eigenlijk ruim 3 weken overtijd loopt en dat is gevaarlijk. (maar ik denk dat je het zelf ook wel in de gaten houd als je  overtijd ga of niet??)

@San.. Ik weet niet of je er wat overgeschreven heb.., maar ben je ook al een keer naar de ha of gyn geweest. ik hoop dat je gauw weer groen licht krijg en er toch voor mag gaan. en dan natuurlijk ook heel snel zwanger bent.

Hier gaat het wel.. Ik voel me niet zo goed.. We hebben besloten om wel een maand om de pil niet meer te nemen.. NEE! we beginnen nog niet, maar ik ben het zo zat.. ik voel me er niet goed op. Het is al een jaar aankloten. Dus we stoppen vast.. (een maandje extra ontpillen.. en heeel heel misschien een maandje eerder beginnen)
Maar goed.. vanavond de  laatste! (en ik ben er niet heel happy onder.. dat komt door de hormonen.. dat komt nog wel)

Liefs Jazzie

hoi alle,
ik heb net mijn eindopdracht voor mijn eerste module ingeleverd. ben benieuwd naar het punt. dit wordt mijn eerste examenpunt.
verder ben ik benieuwd wanneer ik ongi wordt. ben gestopt met de pil zo,n week of vier geleden.ik had heel veel last van afscheiding en deze week wel wat buikpijn, en andere vage kwaaltjes. maar nu merk ik niks meer. we doen nog safe voor eerst mijn eigen mentruatie af te wachten. maar vraag me af hoelang dat duren gaat.
ben ook heel erg aan het twijfelen om volgende maand al voor de echt te gaan ipv september.ik heb komende week mijn tweede sollicitatie gesprek en als ik aangenomen word zouden we ip kunnen gaan klussen.wel rekening houdend dat na dit halfjaarcontract dan waarschijnlijk geen verlenging plaatsvind omdat ik dan misschien met een dikke toep rondloop.iemand hier ervaring mee??
het is wel mijn oude werkgeven waar ik al 2,5 jaar gewerkt heb en die weten dus wat ze aan me hebben.ik krijg volgende week mijn heb b vaccinatie en dit zou verder geen invloed hebben op zwanger worden.kon geen kwaad zeg maar..
groetjes

Hey Jazzie,
Ja hoor, ben al elke week bij de ha geweest op controle. Moest dus nog een maandje of 2 uitstellen en dan nog eens opnieuw bloed laten prikken... De dokter zei dat het mij misschien eens goed zou doen zodat ik er eens een paar maandjes minder met bezig ben! lol........ denk er nog meer aan!
Vervelend....
Esther, veel succes met de job  
Veel liefs San XxX

@ esther! Spannend van je examen punt! wanneer weet je het? wat voor een examen is het ook al weer? (als je het al had gezegd)
Het kan best zijn dat je nu je eisprong heb. Kan zijn dat het na de pil even duurt voor je cyclus weer normaal is.. (ik hoop het natuurlijk niet voor je)

Wat betreft je werk.. Als je al 2,5 bij deze baas werkt.. kun je dan niet proberen om een vast contract te krijgen..? Kijk ook eens wat je rechten hier in zijn.(kan best zijn dat je er al meer heb dan je denkt)
Ik had een vast contract toen ik zwanger werd.. maar ik ben gewoon weggepest zeg maar.. en vele zwangeren met mij.. dus.. Het is echt per bedrijf verschillend! Kijk Bolle wilde ze zelfs zwanger aannemen!!! Kan best zijn dat ze bij jouw bedrijf je gewoon graag willen houden!

@ San.. Is je vriend dan ook al een keer nagechecked? Dat het bij jouw goed is weet je dan.. En omdat je niet graag een nog groter leeftijdverschil wil met je kids..
Sorry als ik een ongepaste vraag stel.

Liefs Jazzie

hoi jazzie, ik heb daar tot een half jaar terug 2,5 jaar gewerkt en stage gelopen.zit nu bij een andere tijdelijke werkgever. en nu hadden ze een vacature(intern) en daar zit ik nu voor in de race.dus opnieuw een halfjaar contract. bijkomend dat deze organisatie niet scheutig is met vaste contracten.maar eerst mijn gesprek maandag maar eens afwachten.groetjes

O zo... ja lastig dan. Tegenwoordig zijn ze bijna nergens meer scheutig van de vaste contracten. zo moeilijk om weer van personeel af te komen.
Moeilijk hoor.. misschien zijn ze super tevreden.. al waren ze dat over mij ook.. maar zwanger vonden ze toch niet leuk.. heb overigens nooit meer iets van ze gehoord ook niet na de bevalling...(ik heb een kaart gestuurd en was officieel nog in dienst)

Maar goed wat ik al zei.. bedrijf afhankelijk.. ik ken ook verhalen dat ze meeleven en helpen met alles in goede banen te leiden.

lief Jazzie

Hey Jazzie,
Geen probleem hoor met je vraag! Nee, mijn vriend is nog niet getest. Had het voorgesteld aan de ha maar die zei om best nog te wachten tot september om ons dan beiden te laten onderzoeken. Het was vrijdag een vervangend dokter en die zei om aan de testen te beginnen binnen een 2 maand omdat ik nu toch nog met die klierkoorts en toxoplasmose in mijn bloed zit... Had eraan gedacht om terwijl we toch moeten wachten, mijn vriend al te laten testen... denk dat ik deze week eens terugbel als mijn eigen ha er terug is (hij was op reis) Misschien wil die dat al laten doen, dan weten we toch meer en verliezen we niet nog eens extra maanden want inderdaad ik wordt er al 36 in november en wil het verschil niet té groot maken... Oh ja, er staat een in het kort een beetje uitgelegd over mijn scheiding(en) in de topic "weg droom"

Hey Esther,
Is het bij jullie ook niet zo dat als je schriftelijk bewijs afgeeft van je dokter dat je zwanger bent, ze je dan niet kunnen en mogen ontslaan? Tja natuurlijk is het vervelend met die periode-contracten... maar denk dat als ze tevreden zijn en ietwat menselijk, dat ze je dan de kans geven om te blijven!

Veel liefs en dikke zoen,
San XxX

Terug
Bovenaan