zwanger willen worden maar nog geen baan...

Hoi hoi!

Hoe is het hier allemaal??
Ester lekker hoor vakantie! en spannend volgende ronde beginnen..! Balen van die infectie..! Hoop dat je gauw weer beter bent.

Hoektand nr 4 nu ook door hier! Het gaat wel gepaard met waterdunne luiers op het moment.

Weinig te vertellen hier op het moment.

Nou ja..

liefs Jazzie

Hoi iedereen,

Ik ben weer terug van vakantie! Ik heb lekker genoten van de zon!

Ik betrapte mijzelf er wel steeds op dat ik dacht, dit mag dus niet als je zwanger bent ( net gestolde eieren op een pizza, wijn, in de zon bakken!). Grappig is dat ook als je zegt het nog een maandje te laten dat de hersenen en je gevoel daar niet aanwillen!

oke, ik ben er dus weer, zal nu even bijlezen!

groetn

Hoi Friezinne!

Fijn dat je een lekkere vakantie heb gehad!
en hoe herkenbaar.. dat mag ik dan niet meer en dat niet hihihi.
Ik heb nu ook besloten om in de laatste maand voor we gaan starten nog net even die dingetjes te doen.. Lekker bolletje Filet americain.. en biefstukje eten.. nog even die dingen wat ik een hele tijd niet meer zal eten.
Toen ik zwanger wilde worden en was van mijn zoontje heb ik 1 jaar en 2 maanden die dingen niet op.
Toen we thuis kwamen uit het ziekenhuis was het eerste op het menu een bolletje filet americain.. en oooooooo wat was die zaaalig!

Liefs Jazzie

Hey meiden!

Hoe is het met iedereen hier?

@Sannekeuh, hoe gaat het op je werk meid? Trek je het allemaal nog een beetje? Goed naar je lichaam luisteren he?! Zou idd erg leuk zijn als we straks tegelijk zwanger zijn! Hope so!

@Jazzie, hoe is het met jou? Merk je al wat van het ontpillen? Je zegt dat ik nu minder kans heb op twee-eiige tweelingen. Ik ben alleen zelf van een twee-eiige tweeling, haha! Heb wel eens gehoord dat de vrouw het door kan geven, dus misschien heb ik sowieso een iets grotere kans op een twee-eiige tweeling? Ach, ik fantaseer er wel eens over en het lijkt me zelfs best leuk!! Wat je zegt over die Filet Americain, heerlijk! Dat zal idd wel een van de dingen zijn die ik ga missen. En op z'n tijd een lekker wijntje. Ik ben niet zo van de kazen, dus dat zal geen probleem zijn. Tja, wat mag je nog meer allemaal niet? Tegen die tijd maar even goed inlezen...

@Esther, hey meis! Jeetje wat shit dat je een longinfectie hebt gekregen! Je hebt wel heel wat te verduren of niet? Nog even geduld meis en dan gaan we ervoor! Ben je al naar Toverland geweest?

@Friezinne, leuk dat je weer terug bent! Heb je het leuk gehad? Vast wel! Ben je ondertussen al bijgelezen? Klopt je NOD nog met wat in het lijstje staat?

Hier gaat verder alles oke. Alleen met m'n schoonzus niet zo. Weet niet of ik dat hier al verteld had. Maar zij is zwanger van de tweede en is met 31 weken in het ziekenhuis beland omdat ze een bloeding kreeg en weeen. De weeen stopten gelukkig vanzelf weer en ze weten niet waar de bloeding vandaan kwam. Na 5 dagen mocht ze weer naar huis maar moest algehele rust houden. Een week later (vorige week zaterdag) zijn thuis haar vliezen gebroken en kreeg ze weer weeen. Ze ligt nu nog steeds in het ziekenhuis. Vandaag is ze 34 weken en 4 dagen zwanger. Ze heeft zaterdag een echo gehad en het kindje is de afgelopen week niet gegroeid. Aangezien het kindje al een week achter lag met de groei, best zorgelijk. Het hoofdje is ook aan de kleine kant. Ze maken zich best zorgen wat ook logisch is. Ik ga er bijna elke dag heen, pff, gaat mij ook niet in de koude kleren zitten. Hoop zo dat het kindje gezond is! Nu is het rond de 1800 gram, terwijl het eigenlijk al zo'n 2300 had moeten zijn. Mja, groeien kan straks ook buiten de buik, als het maar gezond is. Ze is nu niet meer aan de remmers. Het kan dus elk moment komen, maar kan ook nog even duren. Ze laten het sowieso niet langer dan tot 37 weken zitten.

Nou, heel verhaal. Maar met mij gaat het verder goed hoor. Druk met werk en m'n scriptie.

Dikke kus!!

P.S. Ik heb de meiden van wie we al een tijd niks gehoord hebben uit het lijstje gehaald. Niet verkeerd bedoeld naar hen hoor, maar zo is het wat overzichtelijker. Als ze willen, kunnen ze natuurlijk zo weer toegevoegd worden!

Zwanger willen worden:
Jazzie:                  voor het echie vanaf november 2008, 2e kindje
Ikke:                        voor het echie vanaf  september 2008,  1e kindje
Esther:                 voor het echie vanaf aug/sept, 3e kindje
Sannekeuh     even wachten... , 3e kindje

NOD:
friezinne82:     plusminus 24-8 (slaan juli over), 1e ronde, 1e kindje

Moeders:
Jazzie:                 een zoontje van 15 mnd
Sannekeuh:    een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4

Hoi Ikke!

Toch nog heel spannend van je sch-zus! ik hoop dat het allemaal goed komt. Sterkte hier mee.. ook logisch dat het je niet in de kouwe kleren gaat zitten.

Er zijn een hoop tweeeiige tweelingen die komen door gelijk zwanger worden na de pil. dan is er idd ook nog verhoogde kans als je zelf een 2 eiige tweeling bent of je vader of je moeder. (je kunt het niet krijgen van je man) dus.. ja jij hebt dan een verhoogde kans.
Op een 1eiige tweeling heeft iedereen evenveel kans.. dat is een foutje in de deling. en die is niet erfelijk.

ik heb mijn ei als het goed is al gehad.. dus heb op 20 augustus mijn OD (verwacht ik misschien 19) spannend.. het werkt in ieder geval wel.
Misschien wel grappig om voor degene die nog niet begonnen zijn een OD lijstje te maken hihi. kunnen we toch een btje zien hoelang het allemaal nog duurt.

Fijne avond..
Liefs Jazzie

Hoi Jazzie,

Dat is inderdaad een leuk idee van de OD! Heb het lijstje meteen maar even aangepast. Misschien is het ook leuk om onze leeftijden erbij te plaatsen?

Vind het best spannend dat wij een verhoogde kans hebben op 2-eiige tweelingen, haha! Alles is welkom joh!  Gisteren kregen we te horen dat weer een stel uit onze vriendengroep een kindje verwacht. Ze is 12 weken zwanger nu. We zijn in onze vriendengroep met 9 stellen en 3 vrijgezellen. Met een stel gaat het niet al te best, zij hebben nog geen kinderen. Maar van de andere stellen heeft nu of iedereen al een of meerdere kinderen of ze zijn zwanger. Op dit moment zijn ze met z'n vieren zwanger! Inclusief m'n schoonzus dus. M'n vriend en ik moesten er wel om lachen. Denk niet dat iemand echt verwacht dat wij er zo dicht op volgen (als het niet al te lang duurt). Ik ben namelijk de jongste van het stel, iedereen is rond de 30.  

Hoe is het verder met jullie? Ik ga zo de badkamer maar eens poetsen en verder met m'n scriptie. Vanavond lekker met een vriendin uit eten en een filmpje pakken nog voor haar verjaardag!

Kus, ikke

Zwanger willen worden:
Jazzie:                  voor het echie vanaf november 2008, 2e kindje
Ikke:                        voor het echie vanaf  september 2008,  1e kindje
Esther:                 voor het echie vanaf aug/sept, 3e kindje
Sannekeuh     even wachten... , 3e kindje

OD:

Jazzie:                 20 augustus
Ikke:                       24 jaar, 25 augustus
Esther:
Sannekeuh:

NOD:

Friezinne82:     plusminus 24-8 (slaan juli over), 1e ronde, 1e kindje

Ikke:                            24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Moeders:

Jazzie:                 een zoontje van 15 mnd
Sannekeuh:    een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4

Hallo allemaal
Ik dacht vlug nog ff reageren voor ik ga werken ( binnen 5 minuutjes vertrekken)
Met mij valt het wel mee op het werk... alleen nog regelmatig hoofdpijn en nog een beetje moe maar probeer zoveel mogelijk niet te lang op te blijven! Zaterdag de laatste dag werken en dan heb ik toch 2 weekjes verlof! We gaan met 3 motors naar Lake District! Nu kan en mag ik nog op de moto hé  Vanavond mijn bloed gaan laten trekken...
Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat nu... Jazzie met de verkoudheid en Ikke hoop dat je schoonzusje het goed stelt. Zenuwslopende tijd hé?!  Wens haar echt het beste hoor!

Ga vlug gaan werken nu...
Dikke zoen aan allemaal en veel liefs XxX San

Hoi allemaal,

Ik heb het inderdaad erg leuk gehad! Mijn menstruatie is alleen wat in de war. Ik had 24 juli ongesteld moeten worden (midden in de vakantie) maar werd het 3 augustus (bij thuiskomst). Dit heb ik wel vaker, maar het gekke is, en dat heb ik nog nooit gehad, het duurde maar 1,5 dag en was meest bruin. Ik weet vrijwel zeker dat ik niet zwanger ben (heb al getest om het zeker te weten). Weet iemand van jullie wat het dan zou kunnen zijn? Laat de NOD dus nog maar even staan, even kijken hoe het verder loopt!

Wat een perikelen allemaal in mijn afwezigheid. Ik hoop dat het voor iedereen zo gaat lopen als ze graag willen. (mbt gezondheid, werk, andere zwangeren ed)

Iedereen veel geluk!!

Terug
Bovenaan