zwanger willen worden maar nog geen baan...

Hey meiden!!

Ben vanmorgen lekker naar de kapper geweest. Altijd fijn als dat weer gedaan is! Alleen jammer dat ik het nooit zo mooi gefohnt krijg als de kapster...

@San, kan me voorstellen dat je man ertegen op ziet! Wel fijn dat jullie wat dat betreft straks in ieder geval zekerheid hebben, toch?

@Jazzie, voel je nog steeds van alles? Ik heb al vanaf dinsdag een zuerderige buikpijn. Soms trekt het door naar m'n rug, soms zelfs een steek in m'n vagina (sorry!). Ik hecht er nu maar geen waarde meer aan. Kan er toch nog niets mee.

@Esther, druk aan de klus. Houden jullie het leuk?

@Ci lo, pfff, heb respect voor je! Zwanger en dan ook nog een gezin met drie kinderen. Hoe hou je het vol? Wel lekker gezellig thuis, of niet? Moest lachen om je verhaal over de ouderavond en het kleine stoeltje. Das lastig als niemand het nog weet he. Je vroeg of ik al wat merk. Nou, merk van alles! Zat mezelf helemaal gek te maken, maar probeer er nu niet zoveel bij stil te staan. Rustig afwachten is toch het enige wat we kunnen doen. Vanaf wanneer merkte jij het? En wat voelde je? Het enige waar ik last van heb is m'n buik en twee aften in m'n mond. Maar of dat ermee te maken heeft? Verder niet misselijk, geen moeheid of gevoelige borsten, nada noppes...

Nou, denk dat ik er het weekend niet zoveel ben. Wij gaan vier dagen kermis vieren hier in het dorp, altijd erg gezellig! Het gaat hier niet om de attracties, die zijn er bijna niet. Maar meer om de feestavonden in de tent en de tradities (koningschieten). Zegt dat jullie wat? Ga natuurlijk proberen zoveel mogelijk langs te komen hoor!

Liefs, ikke

Hihihi Klinkt leuk die kids!
Ik vind het geweldig hoor! mijn lekkere ventje!
ben ook wel benieuwd hoe zijn broertje of zusje zal zijn.. en of ze qua uiterlijk op elkaar lijken..

Moe klinkt bekend! ben op het moment ook helemaal brak.. maak het mezelf ook veel te druk! hihi.Verder gaat het wel..  btje  emo! bleeeh..  Flip de pan uit om niks!  
Vast omdat ik zo moe ben  (niet even gaan rusten dan he?)
Verder gaat het prima.. Voel NIKS meer.. dus.... Reken op een ongi volgende week.
Is ook niet erg.. was ik eigenlijk ook gewoon vanuit gegaan..

Ikke! fijne dagen! ken het niet.. veel plezier!

Liefs Jazzie

hai  missx
dat is toevallig ik zat vanochtend ook bij de kapper
3 uur lang ja ik zit er altijd tussen de 3 a 4 uur bah veels te lang
daarna had ik hoofdpijn van al dat verf uit wassen 2x en dat fohnen
heb maar een paracetemol genomen omdat ik vanmiddag ook weer naar zwemles moest

weetje nog wat ik je gezegd had dat ik denk dat jij de 1e ronde zwanger bent dat denk ik nog steeds
dat aparte gevoel in je buik daar begint het dus mee waar jij het over had
ongeveer 3 dagen na de eisprong let nou maar op er komen wel kwaaltjes bij
dat aparte gevoel in je buik heb je normaal toch ook niet nou dat is dus een teken

hai jazzie
blijf kalm meid ik had ook wel eens dagen er tussen zitten dat ik niets merkte
en dan dacht ik ook dat ik ongie werd
blijf kalm en je zult zien dat je morgen of overmorgen wel weer iets aparts merkt
toi toi toi
liefs ci lo...

hoi mis x, hihi klussen hier is altijd leuk.hahaha.maar ik overdrijf niet hoor. als het komt dan komt het en anders een andere ronde.geen verplicht klussen of zo.hahaha
groetjes

he dames . het is stil hier...ik heb even een vraag ..ik heb volgens mij mijn ei gisteren gehad.en heb nu prompt net als vorige maand een verhoging.vorige maand ondekte ik het bij toeval.(tempratuur niet elke dag)en nu sinds een paar dagen deed ik dat wel en nu heb ik 38c .vorige maand was dat 37,5c.ik heb daarna dus echt verhoging.ben verder niet ziek of zo..heel vreemd.is dit normaal??nou het wachten is hier dus ook begonnen...vindt het wel spannend. maar op klachten vertrouw ikmaar niet meer. mijn nod ligt op 29 sept. 2 oktober was dus niet juist geschat haha.hoe is het bij jullie. mis xx merk je al wat??
en de anderen...?

hallo allemaal
hier alles goed

esther dat is wel heel erg hoog als het hoog blijft is het goed als het daalt word je ongie
maar ik denk niet dat je elke dag op 38 blijft dus 37.5 is ook wel hoog hoor

missx nog 8 dagen te gaan hoe gaat het merk je al wat

jazzie nog 3 dagen te gaan en hoe gaat het met jou merk jij nog veel rare dingen

fijne zondag iedereen
liefs ci lo...

Hoi Iedereen!

Ik ben hier een hele tijd niet geweest en er is veel bij geschreven. Ik heb het zo druk dat ik niet alles bij kan lezen!

Ik zal even een update over mij zelf geven:

Mijn menstruatie was in mijn vakantie in de war. In plaats van 24 juli werd ik 3 augustus ongesteld en maar twee dagen. Op 24 augustus werd ik weer ongesteld. Ik ben deze maand uitgegaan van 30 dagen dus hebben we de afgelopen dagen flink geklust :) Mijn nieuwe NOD is dus 26 september.

Ik baal ook wel een beetje want ik denk er nu 24/7 aan! Ik heb kaartjes gekocht voor Guus in het abe lenstra, maar als het nu raak zou zijn dan is dat mijn uitgerekende datum! (dom he, alsof dat dan nog belangrijk is!

Ik hoop dat het jullie goed gaat!!

Oh ja ik ben 26 jaar

Terug
Bovenaan