zwanger willen worden maar nog geen baan...

hallo meiden
ja alles is goed
het was weer fantastisch zelfs mijn man was weer voor de zoveelste keer onder de indruk
ik ben vandaag 12 weken + 1 dag
en de echo gaf 12 weken + 6 dagen aan
dus de baby groeit hard hij is 6.4 cm lang
o het was zo mooi je kon hem heel goed zien en zijn handje heel mooi je kon zn vingertjes zien en vingerkootjes alles heel precies
zn hartje kon je mooi zien kloppen
ja het was geweldig
en het is er een hahahahahahaha
ik mocht een knuffel uitkiezen ze hadden 4 kleuren en welke dacht je dat ik greep heel gehaaid trouwens ik schrok van me zelf
ja de blauwe hahahahahaha dat moet een teken zijn hahhahahahaha
ik heb me gelijk aangemeld voor de kraamzorg daar kreeg ik een tummie tub cadeau
en van de vk een zwitsal tas met proefmonsters en weer een tijdschrift + de knuffel waar ik het net over had
o ja mijn bloed was goed
ijzer gehalte was 7.3
nou meiden ik ben helemaal blij
eindelijk ben ik opgelucht en nu maar weer shoppen als ik tijd heb hahahaahha
liefs ci lo...

missx lief dat je naar me vroeg
en ik geef je nog antwoorden op de vragen die je me vandaag stelde maar heb nu geen tijd meer ik moet zo naar een ouderavond dit bovenste had ik ook al gekopieerd
heel veel liefs ci lo...

Hey allemaal

Moet normaal gezien terug bloed laten prikken midden oktober... nog ff geduld
Duimen jullie mee voor goed nieuws? Voor de rest loop ik nog steeds moe en probeer ik nog zoveel mogelijk te rusten... wou zo graag dat ik me terug fit voelde... op het werk probeer ik mijn best te doen maar het zit me daar zo hoog dat ik soms zou willen weglopen! De sfeer is daar gewoon om zeep en je moet jezelf dan maar wat optrekken! Dames, ga nooit werken als kassierster in een electrozaak want je bent het mikpunt van alle problemen en klachten, zeker als er geen helpdesk staat! Zou dat nooit meer aanvaarden! De mensen jagen je zo op stang en zijn met weinig tevreden! Waarschijnlijk loop ik zelf ook meer prikkelbaar

Vind het spannend bij jullie allemaal
Laat ons hopen op goed nieuws, ik denk aan jullie!

Dikke zoen en liefs,
San

Hoi hoi!

@Ci lo, wat geweldig dat alles goed is! Krijg er helemaal kippevel van als ik het lees! Fijn dat je bloed ook goed is. Hoe was de ouderavond?

@Jazzie, hou je de spanning nog vol meis!? Ik weet een beetje hoe je je voelt. Het idee dat ik nu nog 14 dagen moet wachten, blegh! Voor de zekerheid gaan we wel gewoon door met klussen, misschien komt m'n ei toch nog. Maar moet zeggen dat we sowieso altijd wel regelmatig klusten. Meestal wel 3 tot 5 keer per week... Toch is het nu wel heel anders. Het idee dat het raak kan zijn!!! Maar goed, ik durf niet teveel te hopen, bang voor de teleurstelling.

@San, tuurlijk duiemn we met je mee! Nog iets meer dan een maand en dan weet je meer. Wat duurt wachten lang he...

Ik had het er vanmiddag met m'n vriend over wanneer we dan gaan testen. Ik weet nu al dat ik gewoon geen geduld heb. Ben van een cyclus van 29 dagen uitgegaan. (Eerste cyclus 27 en tweede 30, dus heb maar een gemiddelde genomen) Hoop zo dat ik het iig tot de 24e vol kan houden!!

Liefs, ikke

Nog even wachten met voor het echie gaan :
Sannekeuh     even wachten... , 3e kindje

OD:
Sannekeuh:   35 jaar,  18 september

NOD :
Friezinne82:     .. jaar, plusminus 24-8, 1e ronde, 1e kindje
Jazzie:                     25 jaar, 17 september, 1e ronde, 2e kindje
Ikke:                            24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje
Esther:                     29 jaar, 2 oktober, 1e ronde, 3e kindje

Zwanger:
Ci lo:                       30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009

Echo's :
Ci lo:                        30 jaar, 8 september, 1e echo (12 weken + 1 dag)

Moeders :
Jazzie:                 een zoontje van 15 mnd
Sannekeuh:    een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4
Ci lo:                        een zoon van 6, een dochter van 3 en een dochter van 1

Hey meisjes

Ja wachten duurt inderdaad heeeeeeel lang... pf... Vandaag heeft mijn ventje een afspraak gemaakt voor het fertiliteitsonderzoek, 22 september mag hij gaan, alleen ziet hij het zelf nie echt zitten... ja moet wel vervelend zijn in een hokje op commando
maar dan weten we dat toch ook al hé?! Ben al benieuwd naar de uitslag! Voor de rest heb ik nog niet veel te vertellen alleen dat mijn dochter goed in haar puberteit zit en ik er mijn peer mee afzie  Wat een leeftijd!!!

Met de rest alles ok?

Veel liefs en een dikke zoen,
San

San ik duim nog steeds voor je hoor!!

Hier alles goed.. Begin van alles te voelen! En dan denk ik gelijk.. nee. voeten op de vloer! Je lijf houd je voor de gek! Je gaat gewoon ongi worden volgende week..
Bleeeh! Ik heb nu al een dag of 3 licht buikkramp.. (ongigevoel) maar dan even dan is het weer weg.. en dan later weer... enz.. enz.. Ik heb steken in mijn borsten.. En een dikke ader over mijn borst..
Ja.. ik weet het ik maak mezelf nu al gek..
Nee Nee.. Het is niet raak..

hai meiden
ja daar ben ik weer ik ben ongelovelijk moe elke keer
ik zal blij zijn als het weekend is
verder voel ik me goed gelukkig

missx
jij vroeg een paar dagen geleden of onze kids op elkaar lijken
nou ze hebben alle drie bruin haar en bruine ogen
lichte huidskleur echt blank
de oudste en jongste lijken qwa uiterlijk het meest op elkaar
misschien dat deze die nu in de buik zit weer op de tweede van ons lijkt dan is het 2-2
qwa temperement en niet luisteren lijken ze alle drie opelkaar
ja ik heb mijn handen vol aan hun ik hoop dat deze 4e wat rustiger is

de ouderavond was leuk
ze vertelden hoe de kids leerden rekenen en hoe ze leerden lezen en schrijven
ja dat was heel erg leuk ze hadden dia fotos dat de kids bezig waren in hun werkboeken heel leuk het duurde alleen wel een uur en ik had maandag al zo''n
drukke dag en daar zat ik dan een uur op mijn zoon zn stoel super klein buik in de weg ik had beter op de tafel kunnen gaan zitten maar goed ik heb het overleefd toen ik thuis kwam was ik helemaal kapot

nou nog 11 dagen en dan is het zover voor jou ik denk dat hij nu aan het innestelen is
merk je wat of nog niet
nou ik hoor het wel
het duurt nu niet lang meer en dan merk je wel wat hoor

jazzie
nog 6 dagen
je merkt het al he
als ik je hoor praten denk ik dat je zwanger bent ik hoop het voor je meid
je hebt alle symtonen hihihihihihihihihhi
nou toi toi toi
wie weet 1e ronde hahahahaha
ik hou je in de gaten
liefs ci lo...