hallo meiden
ja alles is goed
het was weer fantastisch zelfs mijn man was weer voor de zoveelste keer onder de indruk
ik ben vandaag 12 weken + 1 dag
en de echo gaf 12 weken + 6 dagen aan
dus de baby groeit hard hij is 6.4 cm lang
o het was zo mooi je kon hem heel goed zien en zijn handje heel mooi je kon zn vingertjes zien en vingerkootjes alles heel precies
zn hartje kon je mooi zien kloppen
ja het was geweldig
en het is er een hahahahahahaha
ik mocht een knuffel uitkiezen ze hadden 4 kleuren en welke dacht je dat ik greep heel gehaaid trouwens ik schrok van me zelf
ja de blauwe hahahahahaha dat moet een teken zijn hahhahahahaha
ik heb me gelijk aangemeld voor de kraamzorg daar kreeg ik een tummie tub cadeau
en van de vk een zwitsal tas met proefmonsters en weer een tijdschrift + de knuffel waar ik het net over had
o ja mijn bloed was goed
ijzer gehalte was 7.3
nou meiden ik ben helemaal blij
eindelijk ben ik opgelucht en nu maar weer shoppen als ik tijd heb hahahaahha
liefs ci lo...
missx lief dat je naar me vroeg
en ik geef je nog antwoorden op de vragen die je me vandaag stelde maar heb nu geen tijd meer ik moet zo naar een ouderavond dit bovenste had ik ook al gekopieerd
heel veel liefs ci lo...
ja alles is goed
het was weer fantastisch zelfs mijn man was weer voor de zoveelste keer onder de indruk
ik ben vandaag 12 weken + 1 dag
en de echo gaf 12 weken + 6 dagen aan
dus de baby groeit hard hij is 6.4 cm lang
o het was zo mooi je kon hem heel goed zien en zijn handje heel mooi je kon zn vingertjes zien en vingerkootjes alles heel precies
zn hartje kon je mooi zien kloppen
ja het was geweldig
en het is er een hahahahahahaha
ik mocht een knuffel uitkiezen ze hadden 4 kleuren en welke dacht je dat ik greep heel gehaaid trouwens ik schrok van me zelf
ja de blauwe hahahahahaha dat moet een teken zijn hahhahahahaha
ik heb me gelijk aangemeld voor de kraamzorg daar kreeg ik een tummie tub cadeau
en van de vk een zwitsal tas met proefmonsters en weer een tijdschrift + de knuffel waar ik het net over had
o ja mijn bloed was goed
ijzer gehalte was 7.3
nou meiden ik ben helemaal blij
eindelijk ben ik opgelucht en nu maar weer shoppen als ik tijd heb hahahaahha
liefs ci lo...
missx lief dat je naar me vroeg
en ik geef je nog antwoorden op de vragen die je me vandaag stelde maar heb nu geen tijd meer ik moet zo naar een ouderavond dit bovenste had ik ook al gekopieerd
heel veel liefs ci lo...