zwanger willen worden maar nog geen baan...

Amai Ci-Lo wat een geluk  dacht dat dit bij mij nu ook zo ging zijn maar  deze keer  wordt mijn geduld op de proef gesteld!  Het gaat terug een beetje beter met mij, het is de ene dag buiten de andere natuurlijk, probeer positief te denken... krijg veel steun van mijn ventje, gelukkig maar!

Met de rest alles ok? Doe maar goed jullie best hé

Dikke zoen,
San

hee dames, alles goed met jullie.?
cilo: ja die hormonen he! hihihi sterkte op de mindere dagen toegewenst.

sanneke : hopelijk mag jij ook snel.ik duim voor je

hier gaat alles zijn gangetje. heb momenteel iets minderd tijd om te reageren. heb mijn ex-stiefzoon van 15 voor een paar weken in huis.maar das wel gezellig. ik moet alleen erg wennen aan de tijden dat blijkbaar normaal zijn om thuis te komen.ik vind het wat laat voor een van 15 maar ja...wie ben ik ..haha.heb nu wel duidelijke afspraken gemaakt met hem.
verder zijn we druk aan de klus...alleen nog wat te vroeg..haha.denk dat ik mijn ei volgende week heb. maar vertrouwen op klachten doe ik niet meer.ben benieuwd....
groetjes en dikke knuf van mij

hallo allemaal
morgen mijn eerste echo eindelijk het leek wel een eeuwigheid
morgenochtend om 9:00 uur gelukkig
mijn zoontje moet om half 9 op school zijn en daarna breng ik mijn beide dochters naar mijn schoonzus en dan rijden mijn man en ik gelijk door naar de vk
wel een gehaast maar dan hoef ik ook niet de hele tijd op de klok te kijken van kunnen we nu al naar de vk nee ik moet gewoon opschieten dus geen  tijd om zenuwachtig te zijn en dat kan ik ook niet gebruiken want ik ben nu al dagen zenuwachtig
heb je zoveel kids en dan ben je nog zo zenuwachtig het is toch wat he
nou ik duik er vroeg in denk ik zal wel niet mij kennende  hhaahaahahahahahaa
ja ik met mijn goede voornemens
nou ik laat morgen van me weten ok
liefs ci lo...

Hey meiden,

Ben net thuis van de hele dag op pas geweest. Nu te moe om op iedereen te reageren, dat doe ik morgen. Maar wilde Ci lo voor morgen iig heel veel plezier wensen! Eindelijk je echo meis, geniet er lekker van. Hoop dat het heel speciaal is!!

Slaap lekker en liefs, ikke

Hey meiden!

@Ci lo, meid hoe was de echo?! Hoop dat het erg mooi was en dat je al wat kon zien!! Jij was ook telkens heel snel zwanger joh! Goede combi, jij en je mannetje!  Lijken jullie kinderen eigenlijk op elkaar qua uiterlijk en innerlijk?? Ben zo benieuwd hoe ons kindje er uit zal komen te zien?!

@San, wanneer is ook alweer de datum dat je bloed moet prikken? Hoe is het verder met je?

@Esther, dat is niet niks he, een stiefzoon van die leeftijd in huis! Kunnen jullie goed met elkaar overweg?

Hoe is het met de andere meiden??

Hier prima! Ik heb het idee dat ik m'n ei al gehad heb! Terwijl ik het eigenlijk pas morgen of overmorgen verwachtte... Zaterdagavond kreeg ik steken in m'n buik rechts onderin. Heel even maar. En dit herhaalde zich zondagochtend weer... Ook heel kort. Vorige maand had ik het 's middags en wel een paar uur lang (met tussenpozen, dat wel). Weet dus niet of dit m'n ei was, maar het leek er wel op! Toch raar, want het duurt toch nooit zo lang dat je het 's avonds voelt en de volgende ochtend weer??

Maar goed, we wachten het rustig af. Hebben best veel geklust. Vorige week dinsdagavond, vrijdagavond, zaterdagavond en vanmorgen. Zal vast genoeg zijn, toch? Ben wel blij dat ik zoveel te doen heb en er dus niet al teveel bij stil kan staan. Maar of me dat ook lukt?

Liefs, ikke

Terug
Bovenaan