zwanger willen worden maar nog geen baan...

Weet je ci lo, ik kan me niet voorstellen waarom mensen niet positief zouden reageren op jullie beslissing! Vroeger waren gezinnen van 5 tot 10 kinderen zo normaal! En toen hadden mensen  financieel relatief gezien veel minder te besteden. Waar het om gaat is of je ze een veilige, geborgen thuisomgeving kunt bieden (denk ik zo), met veel liefde. Dat is het belangrijkst.
Mijn vriend en ik willen, als het ons allemaal gegund is, voor twee of drie kinderen gaan. Ach ja, je weet nooit wat de toekomst brengt.  

Liefs, ikke  

Hemel.. Ja het is veel vier! het is leuk vier! en gezellig!
Ik zou er wel tien willen..., maar weet dat ik het niet aan zou kunnen(oke.. vind ik ook wel een bjte veel) maar drie staat wel op mijn lijstje!
Eerst maar twee dan zien we wel verder!

Het is zo mooi en bijzonder ik vind het nog veel te vroeg om achter me te laten.
Meid geniet van je prachtige gezinnetje! en leef je leven.. als men commentaar heeft moet je zeggen dat jij de lasten ervan moet dragen... maar ook alle zegeningen ervan hebt!
(er zitten er hier trouwens meerdere die meerdere kinderen hebben/proberen)

Het lijkt idd wel of je er nog maar twee mag. Ik zou drie heerlijk vinden..., mwaar wat ik zeg eerst maar twee.. en dan kijken wat ik denk dat ik nog aankan.. ze hebben natuurlijk wel een lieve moeder nodig

Liefs Jazzie

Pffffff, wat lijkt het dan nog een eeuwigheid te duren voor het morgen is zeg.... M'n vriend heeft late dienst en komt vannacht pas rond 00.30 uur thuis. Lijkt me niet het ideale tijdstip om erover te beginnen, haha. Denk dat ik vannacht geen ook dicht doe...

he ikke,

veel succes met je gesprek met je partner vandaag. of heb je hem toch vanacht aan het praten gekregen.
och het is ook moeilijk hoor. Mijn man wilde vorig jaar ook wel en we hadden toen ook eerst afgesproken dan en dan te stoppen en nog ff safe te vrijen. maar goed als een vrouw deze toestemming krijgt, slaat het om in het koppie, gat ze op internet al die forums af hahaha en komt ze erachter dat het allemaal anders kan. Heb toen ook aangegeven zolang niet meer te kunnen wachten en een week later me laatste pil van de strip. en dan zullen we wel zien hoe het gaat.
Reken er maar op dat je als vrouw gaat neuzen hoe je cyclus inelkaar zit en wanneer je eisprong op komst is. kijk temperaturen en ovu testen vind ik allemaal van latere zorg daar moet je aan het begin helemaal niet aan denken. maar reken er maar op dat jezelf elke maand vlak voor de NOD (het moment waarop je hoopt niet ongesteld te worden) jezelf helemaal gek maakt. met alle dingen die je denkt te voelen hahaha.
das zo grappig. ik lees dat hier ook en dan moet ik weer zo lachen dat iedereen zich zo laat meeslepen. maar het hoort erbij. op het moment dat jullie ervoor gaan. veranderd je leven gewoon en ben je met niks anders bezig.

over mijn zwangerschap hoe is verlopen ben ik best tevreden. aan het begin is me zeer zeker meegevallen. heb geen last van braken gehad hahaha. tuurlijk voel je je anders. was weleend misselijk en stond te kokhalzen bij het tandenpoetsen maar heb geen 1x overgegeven. ook wat moe dat wel.
de 2e periode voelde me ik me goed.mentaal dan, want kreeg last van rugklachten. maar goed we gingen verhuizen dus misschien deed ik wel te veel.
vanaf eind maart zitten we in ons huisje en vanaf begin aoril werk ik niet meer, vanwege dat gedoe op me werk met me contract. afspraken gemaakt en hoefde meteen niet meer te komen. dus eindelijk kon ik van me zw.schap genieten. dat ging best. de tijd vliegt voorbij.
rond de 30 wk ging ik wat vocht vast houden en de hormonen gierden door me lijf. die zijn beide alleen maar erger geworden hellaas. ik heb een erg kort lontje gekregen en ben een   emotioneel wrak met olifanten poten haahah. kan er soms wel om lachen hoor en als die uk binnen weer flink trappelt ( echt het mooiste wat je ooit mee mag maken, tot aan de geboorte denk ik) dan is me dag weer goed.
momenteel kan en doe ik niet zoveel. in me hoofd zit de nesteldrang wil alles schoon en glad hebben. gelukkig ben ik wel zo slim dat ik dat allemaal zelf niet kan. dus wie stond gisteren de vooraad kast opte ruimen en de ramen achter te zeemen. echt heb een schat van een man, die eigelijk snel wenst zijn vrouw terug te krijgen hahah. heb zelf ook de kleding kast staan opruimen. en gisteren me hele huis gesopt. maar krijg dan protest van de baby. gevolg harde buiken. dus rustig aan.
ook is de baby flink aan het indalen, dus na 100 mt lopen heb ik al pijn daarbeneden en hijg ik als een oud paard whahaah. tis wat he.
in mijn geval zijn de laatste loodjes dus echt zwaar en ben het momenteel wel zat om zwanger te zijn. Ben ook gewoon zo benieuwd wie er daarbinnen nou eigelijk zit. We weten niet wat het word, dus het geslacht is al een verassing maar ook gewoon hoe zal hij/zij eruit zien, op wie lijkt het enz. Vanaf zondag dan mag ik thuisbevallen, ben dan 37 wk en we zullen zien wanneer de kleine zich aankondigt. de meeste in me omgeving zeggen dat het eerder komt. aan me humeur te denken whahaah. we zullen zien. 13 juli ben ik uitgerekend, maar hoop ergens dat het het zich eerder meld.
6-7-8- lijkt me wel een leuke datum hahaha

he succes met het gesprek he.
we horen het wel.

gr. bambi

En en en ?

Het zal wel een verschil zijn tussen mannen en vrouwen. Ik ben er eigenlijk ook redelijk veel (ahum) mee bezig, maar mijn  vriend kijkt regelmatig  vermoeid omdat het financieel  nog niet handig is, dus waarom zouden we het er over moeten hebben?
Zal wel een ratio-emotie verschil zijn denk ik!

Ik ben benieuwd wat jullie beslissen!

Oh ja, enne ik vind ook dat iedereen zelf moet weten hoeveel kinderen ze willen! Wat een onzin om daar commentaar op  te  hebben.  Net als mijn schoonzusje die nu al tegen mij zegt mocht  je ooit kinderen nemen,  hou het maar op 1  want die tweede is veel zwaarder! Ik wil het gewoon NIET horen. Laat mij nog maar even lekker naief doen, kinderen is alleen maar LEUK!      

de beste opmerking ooit tegen mij.   JIJ MOET VOORLOPIG MAAR HELEMAAL NIET AAN KINDEREN BEGINNEN, DAAR BEN JE VEEL TE ONZEKER VOOR

leuk als je net zwanger bent om dit te horen.  nu kan ik er echt wel zo hard om lachen. wie is zij om mij dat ff te melden. hou je  schuur dicht  als er niks goeds uit kan komen. hahahah

Das ook een mooie! sjonge! daar zit je inderdaad niet op te wachten nee!!
Gewoon doen wat voor je zelf en je partner goed voelt, en de rest kan in een boom waaien!!

Terug
Bovenaan