he ikke,
veel succes met je gesprek met je partner vandaag. of heb je hem toch vanacht aan het praten gekregen.
och het is ook moeilijk hoor. Mijn man wilde vorig jaar ook wel en we hadden toen ook eerst afgesproken dan en dan te stoppen en nog ff safe te vrijen. maar goed als een vrouw deze toestemming krijgt, slaat het om in het koppie, gat ze op internet al die forums af hahaha en komt ze erachter dat het allemaal anders kan. Heb toen ook aangegeven zolang niet meer te kunnen wachten en een week later me laatste pil van de strip. en dan zullen we wel zien hoe het gaat.
Reken er maar op dat je als vrouw gaat neuzen hoe je cyclus inelkaar zit en wanneer je eisprong op komst is. kijk temperaturen en ovu testen vind ik allemaal van latere zorg daar moet je aan het begin helemaal niet aan denken. maar reken er maar op dat jezelf elke maand vlak voor de NOD (het moment waarop je hoopt niet ongesteld te worden) jezelf helemaal gek maakt. met alle dingen die je denkt te voelen hahaha.
das zo grappig. ik lees dat hier ook en dan moet ik weer zo lachen dat iedereen zich zo laat meeslepen. maar het hoort erbij. op het moment dat jullie ervoor gaan. veranderd je leven gewoon en ben je met niks anders bezig.
over mijn zwangerschap hoe is verlopen ben ik best tevreden. aan het begin is me zeer zeker meegevallen. heb geen last van braken gehad hahaha. tuurlijk voel je je anders. was weleend misselijk en stond te kokhalzen bij het tandenpoetsen maar heb geen 1x overgegeven. ook wat moe dat wel.
de 2e periode voelde me ik me goed.mentaal dan, want kreeg last van rugklachten. maar goed we gingen verhuizen dus misschien deed ik wel te veel.
vanaf eind maart zitten we in ons huisje en vanaf begin aoril werk ik niet meer, vanwege dat gedoe op me werk met me contract. afspraken gemaakt en hoefde meteen niet meer te komen. dus eindelijk kon ik van me zw.schap genieten. dat ging best. de tijd vliegt voorbij.
rond de 30 wk ging ik wat vocht vast houden en de hormonen gierden door me lijf. die zijn beide alleen maar erger geworden hellaas. ik heb een erg kort lontje gekregen en ben een emotioneel wrak met olifanten poten haahah. kan er soms wel om lachen hoor en als die uk binnen weer flink trappelt ( echt het mooiste wat je ooit mee mag maken, tot aan de geboorte denk ik) dan is me dag weer goed.
momenteel kan en doe ik niet zoveel. in me hoofd zit de nesteldrang wil alles schoon en glad hebben. gelukkig ben ik wel zo slim dat ik dat allemaal zelf niet kan. dus wie stond gisteren de vooraad kast opte ruimen en de ramen achter te zeemen. echt heb een schat van een man, die eigelijk snel wenst zijn vrouw terug te krijgen hahah. heb zelf ook de kleding kast staan opruimen. en gisteren me hele huis gesopt. maar krijg dan protest van de baby. gevolg harde buiken. dus rustig aan.
ook is de baby flink aan het indalen, dus na 100 mt lopen heb ik al pijn daarbeneden en hijg ik als een oud paard whahaah. tis wat he.
in mijn geval zijn de laatste loodjes dus echt zwaar en ben het momenteel wel zat om zwanger te zijn. Ben ook gewoon zo benieuwd wie er daarbinnen nou eigelijk zit. We weten niet wat het word, dus het geslacht is al een verassing maar ook gewoon hoe zal hij/zij eruit zien, op wie lijkt het enz. Vanaf zondag dan mag ik thuisbevallen, ben dan 37 wk en we zullen zien wanneer de kleine zich aankondigt. de meeste in me omgeving zeggen dat het eerder komt. aan me humeur te denken whahaah. we zullen zien. 13 juli ben ik uitgerekend, maar hoop ergens dat het het zich eerder meld.
6-7-8- lijkt me wel een leuke datum hahaha
he succes met het gesprek he.
we horen het wel.
gr. bambi