Hey meiden!
@Jazzie, dus als ik het goed begrijp heb jij op een donderdag je ei gehad en die disdag ervoor voor het laatst geklust? En die vrijdag en zaterdag erna ook niet? Jeetje, dan zijn jullie echt heel erg vruchtbaar!
@Heb je al wat beter geslapen of nog niet? Maak je niet druk om het huishouden hoor. Dat komt allemaal wel weer. Belangrijkst is dat jij weer lekker in je vel zit! Je hebt gelijk over dat skien hoor. We gaan gewoon boeken en mocht ik zwanger zijn, dan zorg ik er gewoon voor dat ik niet hoger dan 2200 meter kom. Mijn zus woont trouwens in Barcelona. Ach ja, waarom zou ik het ook niet vertellen. Iedereen houdt z'n mond wel toch????? Haha! Wat leuk dat jullie voor een pretecho gaan. Wat is daar anders aan dan de 20 weken echo? Nemen ze langer de tijd ofzo? Of gaan ze meer specifiek kijken naar teentjes e.d.? Je denkt dus dat je een jongen krijgt! Zou super leuk zijn. Ik weet nog niet wat ik denk bij jou, twijfel nog, haha!
Hoe is het met de rest?? San, wanneer is ook alweer jouw volgende OD? En Esther, kun je het al een beetje bevatten??
Liefs, ikke
Nog even wachten met voor het echie gaan :
Sannekeuh even wachten... , 3e kindje
OD:
Sannekeuh: 35 jaar, 18 september
NOD :
Friezinne82: 26 jaar 26 september 1e ronde, 1e kindje
Ikke: 24 jaar 23 oktober 2e ronde 1e kindje
Zwanger:
Ci lo: 30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009
Jazzie: 25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitegerekend op 27 mei 2009
Esther: 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje, uitgerekend begin juni 2009
Echo's :
Jazzie: 25 jaar, 21 oktober, 1e echo (termijn echo), 11.30 uur
Ci lo: 30 jaar, 4 november, 2e echo (20 weken), 20 weken + 2 dagen
23 december, pretecho
Moeders :
Jazzie: een zoontje van 18 mnd
Sannekeuh: een dochter van 16, een zoon van 10
Esther: een zoon van 6, een dochter van 4
Ci lo: een zoon van 6, een dochter van 3 en een dochter van 1
@Jazzie, dus als ik het goed begrijp heb jij op een donderdag je ei gehad en die disdag ervoor voor het laatst geklust? En die vrijdag en zaterdag erna ook niet? Jeetje, dan zijn jullie echt heel erg vruchtbaar!
@Heb je al wat beter geslapen of nog niet? Maak je niet druk om het huishouden hoor. Dat komt allemaal wel weer. Belangrijkst is dat jij weer lekker in je vel zit! Je hebt gelijk over dat skien hoor. We gaan gewoon boeken en mocht ik zwanger zijn, dan zorg ik er gewoon voor dat ik niet hoger dan 2200 meter kom. Mijn zus woont trouwens in Barcelona. Ach ja, waarom zou ik het ook niet vertellen. Iedereen houdt z'n mond wel toch????? Haha! Wat leuk dat jullie voor een pretecho gaan. Wat is daar anders aan dan de 20 weken echo? Nemen ze langer de tijd ofzo? Of gaan ze meer specifiek kijken naar teentjes e.d.? Je denkt dus dat je een jongen krijgt! Zou super leuk zijn. Ik weet nog niet wat ik denk bij jou, twijfel nog, haha!
Hoe is het met de rest?? San, wanneer is ook alweer jouw volgende OD? En Esther, kun je het al een beetje bevatten??
Liefs, ikke
Nog even wachten met voor het echie gaan :
Sannekeuh even wachten... , 3e kindje
OD:
Sannekeuh: 35 jaar, 18 september
NOD :
Friezinne82: 26 jaar 26 september 1e ronde, 1e kindje
Ikke: 24 jaar 23 oktober 2e ronde 1e kindje
Zwanger:
Ci lo: 30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009
Jazzie: 25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitegerekend op 27 mei 2009
Esther: 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje, uitgerekend begin juni 2009