zwanger willen worden maar nog geen baan...

Hey meiden!

@Jazzie, dus als ik het goed begrijp heb jij op een donderdag je ei gehad en die disdag ervoor voor het laatst geklust? En die vrijdag en zaterdag erna ook niet? Jeetje, dan zijn jullie echt heel erg vruchtbaar!  

@Heb je al wat beter geslapen of nog niet? Maak je niet druk om het huishouden hoor. Dat komt allemaal wel weer. Belangrijkst is dat jij weer lekker in je vel zit! Je hebt gelijk over dat skien hoor. We gaan gewoon boeken en mocht ik zwanger zijn, dan zorg ik er gewoon voor dat ik niet hoger dan 2200 meter kom. Mijn zus woont trouwens in Barcelona. Ach ja, waarom zou ik het ook niet vertellen. Iedereen houdt z'n mond wel toch????? Haha! Wat leuk dat jullie voor een pretecho gaan. Wat is daar anders aan dan de 20 weken echo? Nemen ze langer de tijd ofzo? Of gaan ze meer specifiek kijken naar teentjes e.d.? Je denkt dus dat je een jongen krijgt! Zou super leuk zijn. Ik weet nog niet wat ik denk bij jou, twijfel nog, haha!

Hoe is het met de rest?? San, wanneer is ook alweer jouw volgende OD? En Esther, kun je het al een beetje bevatten??

Liefs, ikke

Nog even wachten met voor het echie gaan :
Sannekeuh     even wachten... , 3e kindje

OD:
Sannekeuh:   35 jaar,  18 september

NOD :
Friezinne82:       26  jaar             26 september                     1e ronde,       1e kindje
Ikke:                            24 jaar              23 oktober                             2e ronde        1e kindje

Zwanger:
Ci lo:                       30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009
Jazzie:                  25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitegerekend op 27 mei 2009
Esther:                 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje, uitgerekend begin juni 2009

Echo's :
Jazzie:                   25 jaar, 21 oktober, 1e echo (termijn echo), 11.30 uur
Ci lo:                        30 jaar, 4 november, 2e echo (20 weken), 20 weken + 2 dagen  
                                                             23 december, pretecho

Moeders :
Jazzie:                 een zoontje van 18 mnd
Sannekeuh:    een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4
Ci lo:                        een zoon van 6, een dochter van 3 en een dochter van 1

hahaha.. Blijkbaar zijn we super vruchtbaar..
Bij mijn zoontje ging het niet zo hoor..
Portie geluk speelt ook mee.

Nou duim voor je dat je nu dan energie krijgt ci lo.
Als ik rustig aan doe is het goed te doen..
Alleen kan ik me niet herinneren dat ik bij mijn zoontje ook s'avonds misselijk was. ben nu gewoon de hele dag een btje misselijk. Ik kan wel gewoon eten dat scheelt.
Crackers vallen ook gewoon heel goed.
Ander eten niet altijd.

Maar goed.. als het zo blijft teken ik er voor!

Esther... hoe is het met jou? al kwaaltjes?

Liefs Jazzie

Hey,
ik dacht maandag of donderdag de uitslag van het sperma maar vind het papiertje nie direc terug! Mijn bloed wordt terug getrokken ergens in oktober... mijn volgende OD is de 13de. Heb een beetje een baaldag vandaag
eigenlijk al van maandag... pf...

Ben blij dat met jullie alles goed gaat!

Veel liefs San XxX

Had je al een afspraak staan voor je bloed?
Anders moet je zorgen dat je de uitslag hebt voor je ei!
dan zou je zo rond je od bloed moeten laten prikken.

En bel anders gewoon of ze de uitslag hebben.. of zeg dat je het briefje kwijt bent!
Meis komt allemaal goed!

Liefs Jazzie

hoi dames,
sannekuh, ik duim voor je ..hoop dat je je snel beter voelt.

hier overdag wat last van misselijkheid. beejte vaag., met vlagen. en inderdaad, crackers doen wonderen haha
soms mijn borsten die wat gevoelig zijn, en moe.ik lig er bij tijds in .
we hebben vandaag mijn moeder, vader, vriend van me moeder op de hoogte gebracht.
reactie van me vader deed de naam van de topic hier eer aan.: jeeee es, hoe ga je dat doen met je werk(ipv heee gefeliciteerd hahaha)maar de felicitatie kwam erna.
me moeder en haar vriend reageerde heel blij, me moeder begon te huilen.
morgen nog even langs mijn oma,s en de rest hoort het later.
nu we het vertelt hebben wordt het een beetje meer werkelijkheid lijkt het. heel gek hoe je dit anders beleeft als een eerste.hebben jullie dat ook?
goetjes

Hey allemaal,

ben vandaag bij de gynecoloog geweest. Alles zag er ok uit. Heb hem ook meer uitleg gevraagd over die klierkoorts en toxoplasmose. Hij zei dat klierkoorts totaal geen kwaad kan bij een zwangerschap tenzij je lever is aangetast! En de klierkoorts is gevaarlijk de eerste weken. Je maakt van de eerste dag anti-stoffen aan en dat kan nu geen probleem meer zijn zegt hij... Voor mijn bloed ga ik volgende week eens langs denk ik... mag dan altijd met de uitslag bij de gyn gaan... maar van hem kreeg ik groen licht! Nu nog wachten op de uitslag van het sperma! Heb alleen een dik probleem... heb ruzie gemaakt met mijn ventje en hij is zodanig geschrokken van mijn reactie dat hij nu niet aan een kindje wil denken... ik met mijn grote mond! Krijg dan groen licht en nu mag het weer nie... pf... Hoop dat hij beseft dat ik boos was en de dingen nie meende... kan daar nu weer over piekeren. Hebben jullie al zoiets voorgehad?

Liefs San

Terug
Bovenaan