zwanger willen worden maar nog geen baan...

Hey meiden!

@San, jeetje meis. Nu heb je groen licht en dan dit. Ben je zo boos op hem geweest als ik vragen mag? Het is niet niks dat hij er nu even zo over denkt. Pff, kan me ook erg goed voorstellen dat alle emoties er even bij je uit kwamen. Hoop dat jullie er snel samen uitkomen. Hou je ons op de hoogte?  Sterkte meis!

@Esther, wat lijkt me dat egweldig om het aan iedereen te kunnen vertellen. Een van de leukste dingen of niet? Die reactie van je vader, tja, het is natuurlijk logisch dat hij daar aan denkt, dat doen jullie vast ook. Maar je had natuurlijk liever een andere eerste reactie gekregen. Mannen! Hoe hebben jullie het verteld? En in welk opzicht beleef je het anders dan bij de eerste?

@Ci lo, meis toch, oz moe! Denk maar goed aan jezelf en we zien je hier wel weer verschijnen als je er meer puf voor hebt! Hoe staat het met de nachtrust?

@Jazzie, jij bent goed zwanger zo te lezen, haha! Ze zeggen altijd dat je in het tweede trimester meer energie krijgt. Hoop het voor je!

Hier niet veel bijzonders te melden. Ga vandaag weer hard aan het werk! Oja, gisteren weer gehoord dat iemand uit de vriendengroep weer zwanger is, van een tweede. Uit die vriendengroep zijn er nu net twee bevallen (waaronder m'n schoonzus) en er zijn er nu 4!!!!!! zwanger. Ik merkte gisteren echt een steek van jaloezie, terwijl ik het haar heel erg gun hoor, begrijp me niet verkeerd.

Liefs, ikke

hai meiden
hoe gaat ie
met mij gaat het wel
alleen mijn neus is nog steeds niet helemaal ok
ik krijg niet echt goed lucht
wat ik dus elke keer heb in de zwangerschap
het begint met een verkoudheid en eindigt in een verstopte neus terwijl ik niet meer verkouden ben
na mijn zoontje heb ik een neus operatie gehad en nade miskraam een 2e neusoperatie
bij mijn dochters is het goed gegaan gelukkig en nu ben ik denk ik weer de klos
misschien toch weer een jongen
ik hoop dat het gauw over gaat ik was een paar dagen geleden al gestopt met de neusspray maar toch gaat het niet goed
snachts krijg ik geen lucht en dus weinig slaap dat is echt balen want dat heb ik wel nodig
het enige voordeel is dat ik nu dus al in het 2e trimester zit en meer energie heb
en het beter vol kan houden
dit probleem heb ik dus in de zwangerschappen omdat je in de zwangerschap helemaal uitzet qwa slijmvliezen in je lichaam dus ook in je neus en dat is nu net de plek waar ik weinig ruimte heb
vandaar geen lucht

verdere kwaaltjes qwa zwangerschap
ik heb in geen enkele zwangerschap zoveel last gehad van mijn borsten en tepels
o wat pijnlijk verschrikkelijk gewoon en dat elke dag een paar keer
nou genoeg geklaagt

een heel fijn weekend allemaal
heel veel liefs ci lo...

he ci lo, beterschap.
hihi, hier eet ik me murf aan friet en andere vette happen.
normaal eet ik 1x per maand of soms twee maand friet. nu heb ik op tijd van twee weken al vijf keer friet gegeten. en vier keer loempia,s.ben me nu al aan het verkreukelen op vanmiddag. we gaan naar de kermis en ik heb zooooo,n trek in kibbeling.(met friet , eigenlijk maar durf het niet hardop te roepen. hahahah)verder alles wel ok, af en toe wat weeeig , meestal in de middag.
groetjes esther

hai esther
wat leuk zoals jij dat vertelt
gewoon van genieten hoor
zovaak ben je nu ook weer niet zwanger in je leven
zo had ik bij de 3e zin in bitterballen met mayo hahahahahahaa
ik stond elke dag te frituren hahahahahahahaa
de laatste tijd voel ik me niet zo super en heb dus niet veel zin om te eten of in lekkere trek ik ben de laatste tijd ook niet aangekomen mijn buik is wel gegroeid
morgen ben ik 16 weken zwanger ja het schiet op
en ben nu in totaal 5 kg aangekomen

maar veel plezier op de kermis
en als je al geweest bent heb je het leuk gehad
en was de kibbeling met patat lekker
mmmmmmmhhhhhhhh
klinkt lekker zoals jij het vertelt hahhahahahaha
nou doei
liefs ci lo...

Hey Miss-X,
ja ben heel boos geweest... de discussie ging over zijn beste vriend. Had daar verkeerde gedachten over en heb dat dan ook gezegd! Nu heb ik in mijn woede laten overkomen dat ik niet wou dat hij met hem nog iets deed... Omdat ik in mijn verleden het meegemaakt heb dat ik telkens alleen thuis achterbleef met de kindjes en mijn ex maar deed wat en wanneer hij wou! Uit mijn schrik heb ik dan lellijke dingen gezegd... Nu denkt hij dat ik compleet ga veranderen eens de baby er is... vandaar... Weet dat ik die dingen niet mocht gezegd hebben en heb er veel spijt van  maar momenteel geloofd hij me niet meer en heeft hij echt schrik dat ik hem zou opsluiten... Pf heb het zo moeilijk en weet dat het mijn eigen schuld is maar ben nu eenmaal een mens en ben ook niet perfect... ik moest alleen maar meer nagedacht hebben toen ik iets zei in mijn woede! Weet niet hoe ermee om te gaan nu en ben woedend op mezelf! Tja stom dat je in een ruzie dingen zegt die je nie meent... pf...
liefs san XX

Hey meiden!

@Ci lo, hoop dat je ondertussen al wat meer lucht krijgt! Vervelend lijkt me dat! En klaag maar lekker hier hoor, daar zijn wij en het forum voor!

@Esther, haha, lekker snacken meis! Heb je helemaal goed! Maarre, kibbeling met friet? Haha, daar moet ik niet aan denken, hahahaha! Je bent echt goed zwanger  meid, geniet ervan! Ik ben nog niet eens zwanger en ook helemaal gek van friet. Hoe moet dat straks?

Hoe is het verder met idereen? Hier alles goed. Onze vruchtbare dagen komen er weer aan. Als ik weer een cyclus heb van 29 dagen, verwacht ik donderdag m'n ei. Ben benieuwd of ik er wat van ga merken. We klussen gewoon wanneer we er zin in hebben. Ga echt proberen er deze ronde relaxed mee om te gaan.

Fijne avond!

Liefs, ikke

Nog even wachten met voor het echie gaan :
Sannekeuh     even wachten... , 3e kindje

OD:
Sannekeuh:   35 jaar,  18 september

NOD :
Friezinne82:       26  jaar             26 september                     1e ronde,       1e kindje
Ikke:                            24 jaar              23 oktober                             2e ronde        1e kindje

Zwanger:
Ci lo:                       30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009
Jazzie:                  25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitegerekend op 27 mei 2009
Esther:                 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje, uitgerekend begin juni 2009

Echo's :
Jazzie:                   25 jaar, 21 oktober, 1e echo (termijn echo), 11.30 uur
Ci lo:                        30 jaar, 4 november, 2e echo (20 weken), 20 weken + 2 dagen  
                                                             23 december, pretecho

Moeders :
Jazzie:                 een zoontje van 18 mnd
Sannekeuh:    een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4
Ci lo:                        een zoon van 6, een dochter van 3 en een dochter van 1

Nog even wachten met voor het echie gaan :
Sannekeuh     even wachten... , 3e kindje

OD:
Sannekeuh:   35 jaar,  18 september

NOD :
Friezinne82:       26  jaar             26 september                     1e ronde,       1e kindje
Ikke:                            24 jaar              23 oktober                             2e ronde        1e kindje

Zwanger:
Ci lo:                       30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009
Jazzie:                  25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitegerekend op 27 mei 2009
Esther:                 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje, uitgerekend begin juni 2009

Echo's :
Jazzie:                   25 jaar, 21 oktober, 1e echo (termijn echo), 11.30 uur
Ci lo:                        30 jaar, 4 november, 2e echo (20 weken), 20 weken + 2 dagen  
                                                                     23 december, pretecho, 27 weken+ 2 dagen

Moeders :
Jazzie:                 een zoontje van 18 mnd
Sannekeuh:    een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4
Ci lo:                        een zoon van 6, een dochter van 3 en een dochter van 1

Terug
Bovenaan