zwanger willen worden maar nog geen baan...

hai meiden
morgen mag ik dan eindelijk weer naar de vk
en dan hoor ik voor het eerst het hartje
dat werd ook wel tijd ik ben vandaag nl al 17 weken
ik heb het wel zien kloppen met de echo met 12 weken
maar nog niet gehoord
ik heb echt zin in morgen
fijne zondag allemaal
liefs ci lo...

Hey ci-lo,

wat leuk voor jou morgen! Je hebt zeker al een mooi buikje! Al veel bijgekomen?
Ja hoop dat ze een oorzaak vinden bij mij zodat er iets kan aan gedaan worden...

Veel liefs en aan allemaal een fijne zondag! XxX

hai sannekeuh
ja het was weer leuk om naar de vk te gaan
en dus voor het eerst het hartje gehoord geweldig
die ging flink in galop
mijn baarmoeder was flink gegroeid zei de vk
en mijn bloeddruk was ook goed

en ja mijn buik groeit hard
en ik ben nu in totaal 6 kg aangekomen
en ben nu dus 4 maanden
nog 5 maanden te gaan dat wordt nog wat
bij mijn zoontje was ik 30 kg aangekomen
bij mijn dochter was ik 18 kg en
bij mijn 2e dochter 19 kg
na elk kind natuurlijk wel op dieet geweest om er alles weer aftekrijgen
anders was het nu niet meer gezond geweest hahahahahahahahaha
ik denk dat dit een jongen is dus dan denk ik dat ik wel over de 20 kg ga
ach ja we zien wel en dan eind volgend jaar maar weer op dieet hahahahaha

nou hopelijk komt het bij jou ook gauw goed
liefs ci lo...

Hey meiden!

Mijn keelpijn en kriebelhoest is gelukkig weer over. Kan eindelijk weer lekker doorslapen 's nachts! Voor ons zitten ook de klusdagen er weer op. Maar we gaan natuurlijk gewoon door!  Ik voelde zaterdagavond ineens heel erge steken in m'n buik links onder. Echt zo pijnlijk dat ik helemaal in elkaar kroop. Duurde ongeveer een kleine minuut en twee uur later had ik dat nog een keer. Zou dat dan m'n eisprong geweest zijn? Volgens de berekeningen zou het die donderdag ervoor geweest moeten zijn. Maar ik had die dinsdag en woensdag ook wat steken, alleen niet te vergelijken met wat ik zaterdag voelde joh! Dus misschien duurt m'n cyclus deze keer ook twee dagen langer? We wachten het maar af. Moet zeggen dat het me goed lukt om er wel wat minder mee bezig te zijn. Ik voel weer van alles in m'n buik, wel minder dan de vorige keer. Maar ik hecht er nu geen enkele waarde meer aan. De vorige keer betekende het ook niks en heb ik mezelf helemaal gek gemaakt!

@Ci lo, je bent naar de vk geweest! Wat lijkt me dat geweldig om het hartje te horen zeg! En je bent alweer ruim 17 weken. Het gaat echt snel, vind je niet? Misschien vind jij het wel heel langzaam gaan, haha! Heb je al kraamhulp geregeld? Fijn dat je bloeddruk ook goed was. Is toch een geruststelling dat het met jou ook goed gaat he! En ach die kilo's, die gaan er straks wel weer vanaf joh. Denk echt dat je daar nu niet al teveel op moet letten. Lekker genieten!

@Eshter, dat piekeren, hoort dat niet typisch bij een zwangerschap? Kan me voorstellen dat je nadenkt over hoe je werk zal reageren. Pff, daar moet ik straks ook niet aan denken. De kans is groot dat ik in een soortgelijke situatie terecht kom! Maar meis, komt vast allemaal goed. Jij hebt al mooi de kans gehad om te laten zien wat je in huis hebt. En als ze je dan alsnog weg sturen, dan verdien jij gewoon een veel betere job! Werkt je man fulltime trouwens?
En je moet al aan de zwangerschapskleding, het begint nu echt te worden allemaal he?! Hoe zitten die bh's? Zijn er wel een beetje leuke te krijgen?

@San, wat fijn dat de uitslag goed was, gefeliciteerd! Weet je al wanneer de afspraak met de gyn is? En heb je ook de uitslag van je bloed al? Ik vroeg me af of het tussen jou en je mannetje weer oke is. Als je er niet over wilt praten ook goed hoor!

Nou, ik ga maar weer eens aan m'n scriptie. Het einde komt steeds meer in zicht!

Fijne dag allemaal!

Liefs, ikke

P.S. San, wanneer is je nieuwe OD? (Of had ik dat al gevraagd? Sorry, ben het vergeten!)

Nog even wachten met voor het echie gaan :
Sannekeuh     even wachten... , 3e kindje

OD:
Sannekeuh:   35 jaar,  18 september

NOD :
Friezinne82:       26  jaar             26 september                     1e ronde,       1e kindje
Ikke:                            24 jaar              23 oktober                             2e ronde        1e kindje

Zwanger:
Ci lo:                       30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009
Jazzie:                  25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitegerekend op 27 mei 2009
Esther:                 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje, uitgerekend begin juni 2009

Echo's :
Jazzie:                   25 jaar, 21 oktober, 1e echo (termijn echo), 11.30 uur
Ci lo:                        30 jaar, 4 november, 2e echo (20 weken), 20 weken + 2 dagen  
                                                           23 december, pretecho, 27 weken+ 2 dagen

Moeders :
Jazzie:                 een zoontje van 18 mnd
Sannekeuh:    een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4
Ci lo:                        een zoon van 6, een dochter van 3 en een dochter van 1

Hey Ci-lo,
Amai zoveel kilo's telkens bijgekomen! Bij mij was dat 6kg en 10kg! Toch leuk elk bezoekje aan de gyn, telkens prachtige momenten! Zo leuk! Verlang er ook naar!

Hey Miss-X,
Vandaag mijn maandstonden gekregen! Mijn bloed was ok en dus echt wel groen licht gekregen! JOEPIEEEEEEEE! Mijn NOD is dus rond de 10de november... Met mijn mannetje is alles ondertussen weer SUPER! Probeer mijn frustraties een beetje in te tomen!  Volgende woensdag is mijn bezoekje aan de gyn die mijn vorige bevallingen ook gedaan heeft... Hoop dat ze vinden aan wat het juist ligt!

Met jullie alles ok nu?

Veel liefs en een hele dikke zoen,
San XxX

hee dames.
sannekuh:  van harte meid. succes en ik duim voor je.
voor de zwangere een leuke tip: wibra heeft zwangerschapsondergoed in de aanbieding. mega handige onderbroeken en voedingsbeha,s..
niet allerscharmanst, maar wel functioneel.

hier gaat alles zijn gangetje..ben met vlagen wel misselijk, wordt er snachts soms zelf wakker van.maar chocomel doet wonderen .ook slaap ik erg slecht.ik moet er snachts soms 6 tot 7 keer uit om ...jawel..te plassen.ben nu zeven weken en ik merk dat een tweede zwangerschap toch weer heel anders is dan een eerste. je bent er minder mee bezig en alles lijkt sneller te gaan.(lees borstomvang en broekomvang).
verder ben je je wat meer bewust van wat er ook mis kan gaan en in mijn geval...dat het er ook een keer weer uit moet hahahaha.nog twee weken en dan moet ik naar de verloskundige.ik weet alleen   niet of ik ook meteen een echo krijg. die doen ze daar ook.

verder ben ik sinds twee dagen met vlagen heel duizelig. ik heb normaal een lage bloeddruk maar tijdens mijn eerste zwangerschap heel laag.en denk dat ik dit nu weer krijg. verder ook weinig eetlust maar dat moet over een week of vijf over zijn als het goed is.ik zit nu op een begin gewicht van 64 kilo(ben 1,70)en ben inmiddels zelfs een kilo kwijt. maar dat had ik bij de eerste ook.toen viel ik eerst twee a drie kilo af voordat ik bijkwam. dus ik ben benieuwd.
verder bevalt het werk me goed en is het vrij relaxted met heel veel vrijheid.
moest deze week wel erg lachen om mijn zoontje.ik heb vooral s,avond een behoorlijk opgezette buik en mijn zoontje keek ineens verschrikt en riep...ohhh mama kijk...je buik wordt helemaal dik.je krijgt een baby(hahahahaha)heb hem nog maar ff in de waan gelaten dat ik teveel gegegeten had.
jazzie en ci.lo hoe is het met jullie?
en met de klussers?
groetjes

Dankjewel Esther

Hoop dat ik snel mag volgen! Ja het kan soms lastig zijn ook hé de zwangerschap?! Ik viel ook telkens eerst af vooraleer ik bijkwam! En ja je weet ook al wat er komen moet hé alleen vond ik dat ik net méér genoot van mijn 2de zwangerschap omdat ik vond dat het anders weer zo snel voorbij ging... hou je goed meisje

veel liefs san XxX

Terug
Bovenaan