Hey meiden!
Mijn keelpijn en kriebelhoest is gelukkig weer over. Kan eindelijk weer lekker doorslapen 's nachts! Voor ons zitten ook de klusdagen er weer op. Maar we gaan natuurlijk gewoon door! Ik voelde zaterdagavond ineens heel erge steken in m'n buik links onder. Echt zo pijnlijk dat ik helemaal in elkaar kroop. Duurde ongeveer een kleine minuut en twee uur later had ik dat nog een keer. Zou dat dan m'n eisprong geweest zijn? Volgens de berekeningen zou het die donderdag ervoor geweest moeten zijn. Maar ik had die dinsdag en woensdag ook wat steken, alleen niet te vergelijken met wat ik zaterdag voelde joh! Dus misschien duurt m'n cyclus deze keer ook twee dagen langer? We wachten het maar af. Moet zeggen dat het me goed lukt om er wel wat minder mee bezig te zijn. Ik voel weer van alles in m'n buik, wel minder dan de vorige keer. Maar ik hecht er nu geen enkele waarde meer aan. De vorige keer betekende het ook niks en heb ik mezelf helemaal gek gemaakt!
@Ci lo, je bent naar de vk geweest! Wat lijkt me dat geweldig om het hartje te horen zeg! En je bent alweer ruim 17 weken. Het gaat echt snel, vind je niet? Misschien vind jij het wel heel langzaam gaan, haha! Heb je al kraamhulp geregeld? Fijn dat je bloeddruk ook goed was. Is toch een geruststelling dat het met jou ook goed gaat he! En ach die kilo's, die gaan er straks wel weer vanaf joh. Denk echt dat je daar nu niet al teveel op moet letten. Lekker genieten!
@Eshter, dat piekeren, hoort dat niet typisch bij een zwangerschap? Kan me voorstellen dat je nadenkt over hoe je werk zal reageren. Pff, daar moet ik straks ook niet aan denken. De kans is groot dat ik in een soortgelijke situatie terecht kom! Maar meis, komt vast allemaal goed. Jij hebt al mooi de kans gehad om te laten zien wat je in huis hebt. En als ze je dan alsnog weg sturen, dan verdien jij gewoon een veel betere job! Werkt je man fulltime trouwens?
En je moet al aan de zwangerschapskleding, het begint nu echt te worden allemaal he?! Hoe zitten die bh's? Zijn er wel een beetje leuke te krijgen?
@San, wat fijn dat de uitslag goed was, gefeliciteerd! Weet je al wanneer de afspraak met de gyn is? En heb je ook de uitslag van je bloed al? Ik vroeg me af of het tussen jou en je mannetje weer oke is. Als je er niet over wilt praten ook goed hoor!
Nou, ik ga maar weer eens aan m'n scriptie. Het einde komt steeds meer in zicht!
Fijne dag allemaal!
Liefs, ikke
P.S. San, wanneer is je nieuwe OD? (Of had ik dat al gevraagd? Sorry, ben het vergeten!)
Nog even wachten met voor het echie gaan :
Sannekeuh even wachten... , 3e kindje
OD:
Sannekeuh: 35 jaar, 18 september
NOD :
Friezinne82: 26 jaar 26 september 1e ronde, 1e kindje
Ikke: 24 jaar 23 oktober 2e ronde 1e kindje
Zwanger:
Ci lo: 30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009
Jazzie: 25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitegerekend op 27 mei 2009
Esther: 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje, uitgerekend begin juni 2009
Echo's :