zwanger willen worden maar nog geen baan...

Hey ikke,
jammer dat je het gevoel hebt dat ze er weer gaan doorkomen... maar goed dat je er positief tegenover staat want das niet altijd simpel!  We volgen de rest  ook nog wel ;)

Hey ci-lo,
wat leuk dat je nu alle dagen je kleintje voelt! Fantastisch gevoel! Ja ben al bezig van november en hoop ook dat het eindelijk eens mag lukken! :)

Dikke zoen San XxX

Hey lieverds!

@Ci lo, wat geweldig lijkt me dat om zijn kleintje in je buik te voelen! Heel speciaal of niet? Kan het me wel voorstellen hoor dat je even ongerust was omdat je het bij de eerste drie zwangerschappen al lang gevoeld had! Maar gelukkig voel je de kleine nu elke dag!  

@San, in jouw geval zou ik het dan misschien toch de 11e ronde noemen ja. Hoe laat heb je morgen de afspraak bij de gyn? Spannend! Hou ons op de hoogte he?!

Jazzie had vandaag haar echo! Ben zo benieuwd hoe het geweest is en hoe haar vakantie was!

En hoe zou het met Friezinne zijn? Ik denk dat ik haar maar even uit het lijstje haal, want die klopt voor haar nu toch niet. Mocht ze dan nog mee willen kletsen, kan ze er zo weer in toch?

Nou, hier nog steeds bruinige afscheiding. Maar het is echt heel erg weinig. Toch denk ik nog steeds dat het vandaag of morgen door gaat zetten, want de vorige keer ging het precies zo! Gisteravond had ik een tijd lang enorme steken in m'n buik, geen ongi krampen, anders. Leek wel op een eisprong, haha! En ben al vanaf eind van de middag behoorlijk misselijk. Stond tijdens het koken zowat te kokhalzen. Het lijken zwangerschapskwaaltjes, daar ben ik me van bewust. Maar toch geeft het me niet meer hoop. Denk dat m'n lichaam gewoon nog flink aan het ontpillen is? Ik hou jullie op de hoogte hoor!

Liefs, ikke

NOD :

Ikke:                            24 jaar              23 oktober                             2e ronde        1e kindje
Sannekeuh:          35 jaar             10 november                        1e ronde           3e kindje                  

Zwanger:
Ci lo:                       30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009

Jazzie:                  25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitegerekend op

27 mei 2009
Esther:                 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje, uitgerekend begin juni 2009

Echo's :

Jazzie:                   25 jaar, 21 oktober, 1e echo (termijn echo), 11.30 uur
Ci lo:                        30 jaar, 4 november, 2e echo (20 weken), 20 weken + 2 dagen  
                                                           23 december, pretecho, 27 weken+ 2 dagen

Moeders :

Jazzie:                 een zoontje van 18 mnd
Sannekeuh:    een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4
Ci lo:                        een zoon van 6, een dochter van 3 en een dochter van 1

Hoi hoi!

even gauw gauw.. ben doodmoe.. lange dag! maar wilde laten weten dat de echo goed was! we hebben ons ukkie al zien spartelen.. ben vandaag 9 weken.. maar de datum blijft staan op 27 mei.

Ik ga gauw bijlezen.. en kom dan weer kletsen!

Liefs Jazzie

hai missx
ik hoop dat die misselijkheid toch het goede nieuws is en niet het ontpillen
toi toi toi
nog 1 dagje

jazzie
gelukkig was alles goed met je babytje
leuk he zo'n echo
ik moet nu gaan de jongste heeft een poepluier
liefs ci lo...

hoi hoi
he jazzie , wat leuk .geeft wel een beetje rust denk ik ..zo,n echo.
en cilo..ik verheug me er nu al op om de kleine te voelen.dat vond ik het leukste aan het zwanger zijn.
en de rest..ik duim voor jullie.
hier gaat alles goed. ben gelukkig wat minder misselijk de laatste dagen.krijg ook weer een beetje meer trek. ik zit nu in mijn 8e week en moet volgende week dinsdag voor het eerst naar de verloskundige.
de kids vertel ik het als we een weekend naar een bungelow park gaan rond 7 november. dan ben ik de eerste periode bijna voorbij.ik geloof een week of 11 ben ik dan.en daarna mag iedereen het weten hahahaha
groetjes esther

Hi ladies!

@Jazzie, wat gaaf lijkt me dat om je kleine te zien op een echo! Was je man erbij? Had het op het andere topic ook al gevraagd, maar ben je nu verder of minder ver dan je gedacht had? En vervelend dat je nog zo misselijk bent!

@Esther, bijna naar de vk! Fijn dat je je beter begint te voelen zeg! Begin je al een buikje te krijgen?

@Ci lo, en hoe is het met jou? Trek je het allemaal een beetje als zwangere vrouw met de kids en het huishouden? Werk je eigenlijk ook nog? (Sorry, ben ik even vergeten...)

Hier zijn de rd's nog steeds niet doorgezet. Heb nu al vanaf zaterdag!! bruinige afscheiding. De eerste twee maanden nadat ik met de pil was gestopt, begon mijn ongi ook met bruinige afscheiding, maar dat duurde dan hoogstens een uur en dan zette het wel door. Zo ging dat ook altijd toen ik nog aan de pil was. Maar de derde maand na het stoppen, de eerste maand dus dat we voor het echie gingen, viel mijn NOD op een woensdag en begon het ook zaterdags ervoor al met bruine afscheiding. Toch zette het pas door op mijn NOD! Nu, een maand later, valt mijn NOD op een donderdag, vandaag dus, maar weer al op de zaterdag ervoor die bruinige afscheiding! Gisteren dacht ik dus echt dan zal het nu wel doorzetten net zoals vorige maand. Maar tot op heden niks dus. Soms een paar uur niks, dan weer wat meer. Het is wel sinds gisteren wat donkerder bruin van kleur en iets meer. Maar goed, het zet nog niet door, GRRRR!!!!  Hier kan ik dus echt niet tegen. Ik weet gewoon zeker dat het gaat komen, nou schiet op dan! Dan kan ik tenminste verder. Heb ook nog geen krampen ofzo. Voel eigenlijk aan m'n hele lichaam niks....

Wachten duurt lang. We hebben besloten morgenvroeg een test te doen als het dan nog niet heeft doorgezet.

Liefs, ikke

hai missx
nee ik werk niet
daar heb ik geen tijd voor ik ben veels te druk met deze 3 kids
ach en ik vind het niet erg zo kan ik lekker genieten van hun eerste dingetjes

o ik hoop zo dat je morgen een posi test in je handen hebt meid
het is je gegund
ik kan me voorstellen dat je hier gek van wordt
als het moet komen laat het dan komen ja toch
nou succes
ik hou je in de gaten
toi toi toi