zwanger willen worden maar nog geen baan...

hai missx
fijn dat het goed met je gaat
ziek zijn is niet leuk
met mij is alles goed
en de kraamzorg had ik al met 12 weken geregeld gelijk naar de termijnecho
bij ons zit dat bij de verloskundige in de praktijk dus als je de echo hebt gehad dan kun je zo door lopen en de kraamzorg regelen makkelijk he

sannekuh
van harte gefeliciteerd meid
eindelijk of niet dan
als ik jou was zou ik nu pas gaan tellen wanneer je echt serieus klust
succes

esther
mooi dat je buikje groeit
geniet ervan wanneer ga je het je zoontje vertellen
ik voel nu elke keer de baby heel zachtjes
dat is erg leuk
nou tot horens
liefs ci lo...

Hoi hoi!

@Ci lo, wat handig dat kraamzorg en verloskundigen bij jullie in een praktijk zitten! Hoe voel je je verder? Ga je deze vakantie nog wat leuks doen? Waar ik woon is afgelopen week herfstvakantie geweest. Maar dat ging voor mij helaas niet op. De scriptie gaat gewoon door!

@San, wat fijn dat je ongesteld geworden bent! Dan kun je nu voor het echie! Ik heb gelijk de lijst even aangepast! Ik heb maar gewoon eerste ronde erin gezet. Is dat goed?

@Esther, ben blij dat het zo goed met je gaat. Jeetje, 6 a 7 keer plassen 's nschts! Daar zou ik gek van worden! Kom je daarna wel weer goed in slaap? Wel goed je bloeddruk in de gaten houden! Anders misschien even een bezoekje aan de ha?

@Jazzie, jij zult een dezer dagen wel terug komen! Hoe heb je het gehad? Vast heerlijk! Hebben je wel gemist hier hoor! En morgen je echo, joepie!!!!

Hier heb ik de hoop op deze ronde laten varen. Afgelopen zaterdagmiddag had ik wat licht bruinige afscheiding in m'n onderbroek. Gisteren ook weer een beetje. Vandaag nog niet, maar zal straks wel weer. Dat is precies hoe het de vorige maand ook begon. Toen viel m'n NOD op een woensdag en begon het zaterdags al met bruin/rozige afscheiding. Nu valt m'n NOD op een donderdag en begint het weer op een zaterdag! Alleen de vorige keer zette het pas echt door op m'n NOD. Hoop dat het nu wat eerder doorzet dan donderdag, pfff.... Heb verder nog geen ongi pijnen ofzo. Ben er wel wat rustiger onder dan vorige maand. Das wel fijn!

Liefs, ikke

NOD :
Friezinne82:       26  jaar             26 september                     1e ronde,       1e kindje
Ikke:                            24 jaar              23 oktober                             2e ronde        1e kindje
Sannekeuh:          35 jaar             10 november                        1e ronde           3e kindje                  

Zwanger:
Ci lo:                       30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009
Jazzie:                  25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitegerekend op 27 mei 2009
Esther:                 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje, uitgerekend begin juni 2009

Echo's :
Jazzie:                   25 jaar, 21 oktober, 1e echo (termijn echo), 11.30 uur
Ci lo:                        30 jaar, 4 november, 2e echo (20 weken), 20 weken + 2 dagen  
                                                           23 december, pretecho, 27 weken+ 2 dagen

Moeders :
Jazzie:                 een zoontje van 18 mnd
Sannekeuh:    een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4
Ci lo:                        een zoon van 6, een dochter van 3 en een dochter van 1

hai missx
jeetje wat vliegt de tijd heb jij nu alweer bijna je nod
als ik je zo hoor praten dan klinkt het niet goed qwa posi test of zo
dan denk ik dat je ongie word zoals jij het allemaal beschrijft
ik hoop natuurlijk dat het allemaal goed komt en dat je wel zwanger bent natuurlijk
liefs ci lo...

Hey allemaal

Ik begon aan de 10de ronde toen ik moest stoppen voor die ziekte... doe ik dan niet verder met de 10de ronde?  Zo lijkt het of ik net begin, niet?  

Woensdag naar de gyn

Ik hou jullie op de hoogte!

Dikke zoen San XxX

hai sannekeuh
succes bij de gyn
en hopelijk is het nu de 1e ronde raak of de 11e hoe jij het ook maar het liefst wil zien
het gaat om jou gevoel uiteindelijk
liefs ci lo...

hai meiden
ik voel mijn babytje nu elke dag
hartstikke leuk
eindelijk
elke keer dat ik hem niet voelde dacht ik zou alles wel goed zijn en die andere kids waren nu allang aan het bewegen waarom deze nog niet etc etc etc
ik maakte me zelf een beetje gek bijvoorbeeld zal het wel gezond zijn
de vk zei tegen mij elke zwangerschap is anders ja dat zei mijn man ook wel elke keer
maar ja ik ben zo'n drukte maker van me zelf
maar nu begin ik me dan eindelijk zekerder te voelen doordat het nu elke dag is
de vk zei al deze kan wel wat rustiger zijn
nou dat mag ook wel van mij
want die andere 3 zijn zo druk als een klas van 30 kids
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan