Hoi hoi!
@Ci lo, wat handig dat kraamzorg en verloskundigen bij jullie in een praktijk zitten! Hoe voel je je verder? Ga je deze vakantie nog wat leuks doen? Waar ik woon is afgelopen week herfstvakantie geweest. Maar dat ging voor mij helaas niet op. De scriptie gaat gewoon door!
@San, wat fijn dat je ongesteld geworden bent! Dan kun je nu voor het echie! Ik heb gelijk de lijst even aangepast! Ik heb maar gewoon eerste ronde erin gezet. Is dat goed?
@Esther, ben blij dat het zo goed met je gaat. Jeetje, 6 a 7 keer plassen 's nschts! Daar zou ik gek van worden! Kom je daarna wel weer goed in slaap? Wel goed je bloeddruk in de gaten houden! Anders misschien even een bezoekje aan de ha?
@Jazzie, jij zult een dezer dagen wel terug komen! Hoe heb je het gehad? Vast heerlijk! Hebben je wel gemist hier hoor! En morgen je echo, joepie!!!!
Hier heb ik de hoop op deze ronde laten varen. Afgelopen zaterdagmiddag had ik wat licht bruinige afscheiding in m'n onderbroek. Gisteren ook weer een beetje. Vandaag nog niet, maar zal straks wel weer. Dat is precies hoe het de vorige maand ook begon. Toen viel m'n NOD op een woensdag en begon het zaterdags al met bruin/rozige afscheiding. Nu valt m'n NOD op een donderdag en begint het weer op een zaterdag! Alleen de vorige keer zette het pas echt door op m'n NOD. Hoop dat het nu wat eerder doorzet dan donderdag, pfff.... Heb verder nog geen ongi pijnen ofzo. Ben er wel wat rustiger onder dan vorige maand. Das wel fijn!
Liefs, ikke
NOD :
Friezinne82: 26 jaar 26 september 1e ronde, 1e kindje
Ikke: 24 jaar 23 oktober 2e ronde 1e kindje
Sannekeuh: 35 jaar 10 november 1e ronde 3e kindje
Zwanger:
Ci lo: 30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009
Jazzie: 25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitegerekend op 27 mei 2009
Esther: 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje, uitgerekend begin juni 2009
Echo's :
Jazzie: 25 jaar, 21 oktober, 1e echo (termijn echo), 11.30 uur
Ci lo: 30 jaar, 4 november, 2e echo (20 weken), 20 weken + 2 dagen