Hey meiden!
Hier helaas een negatieve test. Helemaal niks, ook geen vaag streepje. Ook de rd'tjs zijn nog niet doorgebroken. Moet eerlijk zeggen dat ik toch een klein beetje hoop had toen ik die test deed, m'n vriend ook, maar dat is logisch toch? Nu MOET het gewoon doorzetten, dit duurt me echt te lang, haha! Vandaag al de 7e dag bruin. Kan het ook echt geen ongesteldheid noemen, daar is het gewoon veel te weinig voor. Heb ook nog geen buikkrampen. Ik hou er wel rekening mee dat ik het weekend pas ongesteld word, omdat ik morgen twee weken geleden flinke steken in m'n buik voelde. Misschien een verlate eisprong? We hebben nu afgesproken dat als het maandagochtend nog niet heeft doorgezet, we dan weer een test doen.
@Ci lo, kan me helemaal voorstellen dat je met 3 (bijna 4!) kids verder niet werkt. Daar heb je al een fulltime job aan! Wat leuk dat ej de boel aan aan het inrichten bent. Wat lijkt me dat geweldig!!!
@Jazzie, een dag verschil is idd moeilijk te zien. Hoe is het met je misselijkheid? En begin je al een buikje te krijgen??
@San, hoe ging je gesprek???
Liefs, ikke