zwanger willen worden maar nog geen baan...

Idd. het leven voelen is iets waar ik ook heeel erg naar uitkijk..

CiLo.. hoe lang nog voor je weet wat het is?!

Ikke.. hoop dat je gewoon zwanger bent!

O mijn eten is er..

Kom later terug..

liefs Jazzie

hai jazzie
nog 1 week en 5 dagen
dus 4 november
ja het komt nu dichter bij
ik heb op mijn slaapkamer een kastje staan en daar heb ik vandaag alle spulletjes voor de baby opgezet wat ik gekocht en gekregen heb
dat staat heel erg leuk
het ledikant kan er pas staan in februari
omdat de jongste er nog in slaapt
en die wordt dan in feb 2 jaar en dan krijgt zij een gewoon bed
en dan gaat het ledikant naar onze kamer en dan kan ik het verder in richten
voor de baby
de gewone commode laat ik beneden staan en die richt ik ook mooi in voor de baby zodat ik niet elke keer naar boven hoef te lopen
dus eigenlijk heb ik dan 2 plekjes en 2 commodes voor de baby
nou heel verhaal
liefs ci lo...

Klinkt leuk Ci lo..
En handig.. misschien moet ik ook iets beneden neer zetten.
Vind het zo onhandig om voor elke luier naar boven te lopen! (heb het met mijn zoontje dus ook bijna niet gedaan.. die werd meer op de bank verschoont dan op de commode)

Nog even ter aan vulling voor Ikke.
Ik was op de echo 1 dag verder dan berekend.. alleen houden we de berekening aan.
Verwacht zelf ook dat met de 13 weken de echo weer bij trekt hoor.
Dus..

liefs Jazzie

Hey meiden!

Hier helaas een negatieve test. Helemaal niks, ook geen vaag streepje. Ook de rd'tjs zijn nog niet doorgebroken. Moet eerlijk zeggen dat ik toch een klein beetje hoop had toen ik die test deed, m'n vriend ook, maar dat is logisch toch? Nu MOET het gewoon doorzetten, dit duurt me echt te lang, haha! Vandaag al de 7e dag bruin. Kan het ook echt geen ongesteldheid noemen, daar is het gewoon veel te weinig voor. Heb ook nog geen buikkrampen. Ik hou er wel rekening mee dat ik het weekend pas ongesteld word, omdat ik morgen twee weken geleden flinke steken in m'n buik voelde. Misschien een verlate eisprong? We hebben nu afgesproken dat als het maandagochtend nog niet heeft doorgezet, we dan weer een test doen.

@Ci lo, kan me helemaal voorstellen dat je met 3 (bijna 4!) kids verder niet werkt. Daar heb je al een fulltime job aan! Wat leuk dat ej de boel aan aan het inrichten bent. Wat lijkt me dat geweldig!!!

@Jazzie, een dag verschil is idd moeilijk te zien. Hoe is het met je misselijkheid? En begin je al een buikje te krijgen??

@San, hoe ging je gesprek???

Liefs, ikke

hai missx
jeetje wat balen
heb je het wel met ochtendurine gedaan en welke test heb je gebruikt
en wat vervelend voor je dat je 7 dagen zo'n afscheiding hebt dat is toch ook niet leuk
nou ik hoor het wel
liefs ci lo...

Hey Ci lo,

Heb inderdaad met ochtendurine getest. Met een test van Sensitest, die ene die je 4 dagen voor je NOD al kunt gebruiken. Heb sinds vanmorgen geen bruine afscheiding meer gehad. Wel sinds vanmiddag last van m'n onderrug en een beetje een zeurderig gevoel in m'n buik. Nog geen ongi krampen/steken, maar denk wel dat het gaat komen.

Ga je nog wat leuks doen dit weekend?

En de andere meiden nog plannen?

Ik moet morgen werken tot 16.00 uur, 's avonds lekker een keer niks. Zondag overdags ook geen plannen, 's avonds gezellig eten bij vrienden. Leuk!

Liefs, ikke

Terug
Bovenaan