Hey meiden!
Ik ben een tijd niet geweest zeg, sorry!
@Jazzie, wat fijn dat je niet meer misselijk bent! Hopelijk kun je nu echt genieten, Willen jij en je man eigenlijk weten wat het wordt? Ik denk dat het een meisje wordt! Hoe is het trouwens met je zoontje?
@San, jij hebt ook een gevarieerde cyclus! Maar op zich nog best netjes toch? Ga je nu van de langste uit?
@Ci lo, hoe is het met je keel? Wel goed uitzieken he? Maar begrijp dat dat best moeilijk is met je kids en het huishouden. Nog even en dan de echo! Ben zo benieuwd zeg! Ik denk dat het een jongen wordt.
Hier is een hoop gebeurd. Het zit even flink tegen met m'n scriptie. De analyses blijken lastiger en meer tijd te kosten dat we verwacht hadden. Ik zag het maandag echt even niet meer zitten. Had zo gehoopt bijna klaar te zijn! Ach, het einde is ook in zicht, maar toch. Wil zo graag afgestudeerd zijn en lekker aan het werk gaan.
Verder ook leuk nieuws. Ik heb woensdag een soort van sollicitatiegesprek gehad. Zo'n twee maanden terug heb ik naar een othopedagogenpraktijk hier in de buurt gebeld. Mijn oud lerares Nederlands heeft die opgezet en ik heb haar gebeld of ze straks als ik klaar ben iemand kan gebruiken. Ze zei toen dat ik nog maar eens terug moest bellen als ik klaar ben. Maar ze belde me vorige week zelf al dat ze wel hulp kan gebruiken! We hebben nu afgesproken dat ik af en toe een beetje mee kijk daar en wat mee denk over casussen en diagnostiek. Dat is wel op vrijwillige basis, maar voor mij mooi om ervaring op te doen. Als ik dan straks klaar ben, kan ik daar meer komen werken, 2 a 3 dagen in de week. Ook in eerste instantie onbetaald. Maar als blijkt dat het klikt van beide kanten en ik echt taken zelfstandig uit ga voeren, dan ga ik ook betaald krijgen. Wel op freelance basis. Maar het hoe en wat zien we dan wel. Ik heb haar wel duidelijk gemaakt dat ik echt op zoek ben naar betaald werk straks en dat begreep ze gelukkig ook.
Morgen wordt m'n schoonmoeder 60 dus ben ik er niet. Maar kom gauw weer langs hoor!
Liefs, ikke