zwanger willen worden maar nog geen baan...

Ikke Had Ci Lo het toch goed gevoeld.. Je bent gewoon zwanger meid!
Gefeliciteerd! Ik had exact hetzelfde.. dezelfde symotomen. En ook te vroeg getest en een vaag streepje.. maar een streep is een streep! Geniet ervan!

nu even van hier! de kleine  doet het super! Heb echt een GEWELDIGE echo gehad..
zo mooi.. Kleine was goed wakker.. en maar trappelen.. En kontje omhoog. echt geweldig. Morgen 13 weken! Alleen houden we woensdag aan.
Ik zei al dat je veel meer ziet als toen met dan toen met de 12 weken echo met mijn zoontje.. Nu hebben ze dus andere echo apperatuur.. veel beter.. Echt mooi.
Heb een foto en heb al van 1 voet teentjes kunnen tellen.. en ja.. daar zitten er 5 aan!  
Ik vroeg of ze het hartje nu ook kon horen.. Dus ze zei.. kiele kiele.. zal even luisteren. Heeeel vaag konden we hem horen.. maar ukkepuk lag nog iets te laag.
En ineens.. Voelde ik wat! ik zei dat voelde ik.. Kan dat al zo vroeg?! Dat kan dus wel.. zal wel niet heel vaak voorkomen al.. maar misschien dat ik het nu dus wel al heel gauw ga voelen.. Super!

Deze uk lijkt trouwens nu al wat actiever dan mijn zoontje.. vind ik wel leuk.. want hij was vrij rustig in de buik.. (en nog soms wel) Iedere keer als ik toen zoiets had van... o nu laat ik het voelen aan iemand.. was hij weer stil pestkopje.

Nou wel genoeg even voor nu! maar meiden.. Ik ben helemaal in de wolken vandaag!

Veel liefs Jazzie

heee ikke. van harte gefeliciteerd .hahaha ik had die klachten ook. leuk
hier vandaag de echo gehad. was mega leuk .alles erop en eraan. ben nu bijna 11,5 weken dus mijn berekening klopte wel ongeveer.het bewoog en duimde zelfs al. was zooo leuk. en het hartje was ook goed te horen.alleen...en ik hoop dat iemand hier ervaring daar mee heeft. heb op het zwanger forum ook al iets geplaats. de echoscopiste dacht dat ik een vleesboom achter de placentya had.hij was er niet zeker van dus ik krijg voor de zekerheid nog een echo over een paar weken. ook zei hij dat het wel vaker voorkwam en geen kwaad kon.maar ik ben natuurlijk toch een beetje bezorgd. verder was alles heel goed en hij zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken.dus als iemand hier ervaring mee heeft hoor ik het graag.
groetjes van een op een roze wolk zittende esther.
ps: morgen vertel ik het op mijn werk   ahhhh

hai meiden
daar ben ik weer
voor mijn gevoel ben ik lang weggeweest
ik had weer problemen met mijn muis en toetsenbord
maar goed morgen weer naar de vk
ik hou het kort over mij zelf want ik las net mega nieuws
nl

missx
een streepje jeetje wat een goed nieuws
ik wacht nog met feliciteren
ik kijk even wat er morgen en overmorgen gebeurd met testen of doe je alleen morgen hahahahahahahaha
wat een geweldig nieuws ik zei het je toch tenminste als alles klopt
nou ik kom morgen zeker kijken hoor
toi toi toi

esther en jazzie
wat fijn dat jullie mooie echo's hebben gehad

san
alles goed met je
wanneer is je nieuwe nod of weet je dat niet
ik zag dec staan maar verder niet

nou meiden tot morgen dan maar weer
want dan komt miss met het goede nieuws
liefs ci lo...

Goedemorgen,

Nou, vanmorgen weer een test gedaan maar nu is er weer helemaal niks te zien... Vind het zo vaag! Heb de test van gisteren er nog eens naast gehouden, toch echt wel een verschil met die van vanmorgen. Wel heeeeel vaag, maar goed. Had gewoon niet zo dom moeten zijn om zo vroeg te testen, baal baal.

Maar goed, zolang ik nog niet ongesteld ben is er alle hoop. Vind het al heel wat dat ik nog geen bruinverlies heb! Heb nog steeds best veel afscheiding, meer dan anders en nu ook weer allemaal rare steekjes in m'n buik. En nog steeds die vieze smaak he...

@Jazzie, wat gaaf dat je zo'n mooie echo hebt gehad! Lijkt me zo bijzonder! Heb je nu zelf al een voorgevoel over wat het gaat worden?

@Esther, ik heb dus nog steeds de klachten. Vraag me af wat ik ermee moet. Ik wil het zo graag maar aan de andere kant weet ik van de eerste maand dat mijn klachten niets hoeven te betekenen. Toch is het wel anders dan de eerste maand. Vooral meer afscheiding en die vieze smaak. Jij hebt dus ook een mooie echo gehad, fijn!! Dat van die vleesboom, niet te druk om maken hoor! Heb er verder geen ervaring mee, maar als het kwaad zou kunnen, zou de vk je echt niet pas over een paar weken terug laten komen, toch? Lekker blijven genieten! Ben benieuwd hoe ze op je werk reageerden!

@Ci lo, weer problemen met de muis en toetsenbord, vervelend! Veel plezier vandaag bij de vk! Laat je weten hoe het ging??

Liefs, ikke

P.S. We vertrekken vrijdag naar Barcelona en komen maandagavond terug. Wat zouden jullie doen? Vrijdag nog een test of dinsdagochtend weer, ALS het uitblijft?? Stel dat ik wel zwanger ben, dan zou het erg leuk zijn als we het mijn zus persoonlijk kunnen vertellen. Zo vaak zie ik haar niet... Lastig!!

Hey MissX_1983
Waarom koop de niet een digitale? Ik lees hier steeds dat die duidelijker zijn. Wanneer was je NOD? Ik heb gister 3 clear blue test gehaald. Wist je dat sommige ziektekostenverzekeraars (bijv. De Friesland) je korting geven als je ze bij de apotheek haalt en dat ze zoizo bij de apotheek 3,00 goedkoper zijn dan bijv Kruidvat? Wist ik ook niet! Vond het nogal duur 19,95 voor drie tests, maar heb ze nu dus voor 14,95 kunnen meenemen! Nou mijn lichaam vertoont ook nog allemaal signalen, mijn buik voelt heel apart, trekjes, steekjes, kriebeltjes, veelal aan de linkerkant. De kant waar ik tijdens mijn vruchtbare periode ook last van had (kan ik de reis van het eitje misschien voelen die 4 dagen?) Als ik jou was kocht ik digitale testen en test dan vrijdag/zaterdag. Dan kun je het je zus vertellen als het zo is!! Heel veel succes en heel veel plezier dit weekend! Groetjes W1980

Hey Ladies,

Miss-X binnenkort dus een trouwfeest voor jou?!   Hoop dat je kleine nichtje snel geneest hoor! Met de test zou ik persoonlijk wachten tot de dag na  de NOD... Ik duim dat het streepje er terug duidelijk op staat! Maar je had er ééntje dus wens ik jou alvast een hele hele hele dikke proficiat meid! Ben zo blij voor jou! Echt waar!  En we hebben een deal hé, hihi  

Esther en Jazzie, wat leuk die echo's! Zijn die nu al helemaal anders dan een paar jaar geleden? Ben zelf al zo benieuwd! Hoop ook dat de pilletjes resultaat hebben! Het mag wel eens lukken!
Wat leuk Jazzie dat je het kleintje al voelt bewegen! Das zo machtig!!!
Esther, ik zou me niet te druk maken in die vleesboom, het is zoals ze hier al zeiden, moest het ernstig zijn, dan zouden ze je wel sneller op controle laten komen en zou de gyn je dat wel vertellen maar hij stelde je gerust...

Ci-Lo, veel succes morgen bij de vk meid! Mijn volgende NOD zou rond 6 december moeten zijn! Dus duimen maar hé

Zelf moet ik dus die  pilletjes (Duphaston) nemen eentje per dag op hetzelfde uur van de 8ste tot de 18de dag na   mijn ms om een innesteling te bevorderen... Hoop  echt dat ze helpen... Fingers crossed!!!

Veel liefs en een dikke zoen aan allemaal,
San XxX

Hey meiden,

Nou, ik heb gistermiddag nog een digitale test van Clear Blue gekocht en gedaan omdat ik uit die onzekerheid wilde. Maar hij gaf helaas Niet Zwanger aan. Dan is het misschien toch het voorgedrukte streepje geweest dat ik gezien heb? Wel heeeel vreemd hoor, want die testen hiervoor en gistermorgen van hetzelfde merk, daar zag ik echt helemaal niks op. Ik denk dat we nu echt wachten met testen tot we terug zijn van Barcelona, dinsdagochtend dus. Hoewel ik denk dat het helemaal niet zover zal komen omdat ik gewoon ongi ga worden. Vraag me niet waarom, maar heb nu echt zo'n gevoel. Heb nog geen bruinige afscheiding en voel nog steeds van alles in m'n buik en borsten, ook nog die vieze smaak ik m'n mond. Maar goed, de eerste maand voelde ik ook van alles en betekende het niks.

@San, de deal staat nog steeds hoor! Hoop echt voor je dat de pilletjes helpen meis, gun het je zo!!

@W1980, ik heb je goede raad opgevolgt, thanx! Alleen jammer van de uitslag... Maar nu heb ik wel duidelijkheid, daar ben ik heel blij mee. Maar goed, zolang er geen rd's zijn, blijft er hoop natuurlijk. Ik heb nu nog twee digitale tests over. Wel een fijn idee dat ik die in huis heb. Hoe gaat het met jou nu?

Liefs, ikke

Hey meiden!

Ik ben er dinsdag weer! Moet zo werken en na m'n werk vroeg naar bed want morgen pakken we de trein naar Schiphol al van 6.00 uur!!!

We hebben echt besloten om te wachten met testen tot dinsdag. Nemen ook geen testen mee. Vind dat wel heel moeilijk hoor!!

Duimen jullie voor me??? Vind het steeds spannender worden!!!

Liefs, ikke

Terug
Bovenaan