zwanger willen worden maar nog geen baan...

Ikke! JAAAAAAAAAA! Gefeliciteerd! dat bruin verlies is heel normaal. dat is oud bloed!
Je lichaam voert soms nog wat oud bloed af als je zwanger bent.
En ook kan er af en toe nog een adertje springen.. je hebt als je zwanger bent nu eenmaal meer bloed. en je bent daarbeneden ook meer doorbloed!
Geniet ervan meid!!

Liefs Jazzie

Hey lieverds!!  

Ik kan het nog steeds niet bevatten. Vanmorgen nog een test van sensitest gedaan en een dikkere streep dan dat kan niet. Ben zo bang dat ik toch nog ongesteld ga worden! Het bruine wordt al wel wat minder en neemt plaats voor doorzichtige afscheiding, gelukkig.

Ik heb de bloedbank al gebeld dat ik voorlopig geen bloed meer mag geven en ik heb al naar Moeders voor Moeders gebeld. Ben dus al twee keer gefeliciteerd en dat is nog zo onwerkelijk, haha!! Ik kan vanmiddag  vanaf half 5 de vk bellen. Denk dat ik pas na de wintersport terecht kan, dan ben ik bijna twaalf weken. Ach joh, afleiding genoeg in de tussentijd! Ga wel heeeeeeel erg voorzichtig doen met skien. Zal van tevoren wel even advies vragen aan de vk.

Verder gaan we zaterdagavond (toevallig) uit eten met m'n moeder en haar vriend en dan gaan we het hen vertellen. Zondag gaan we naar Almere rijden om het m'n vader en z'n vriendin te vertellen. Is wel een eind weg, dus eerst even checken of ze thuis zijn. Daarna gaan we naar m'n schoonouders en schoonzus en zwager, die wonen hier dichtbij. En dan bellen we m'n broer en z'n vriendin (die wonen hier 2,5 uur rijden vandaan) en dan bellen we m'n zus. Ben zo benieuwd hoe ze zullen reageren!! Kan niet wachten joh! Verder hebben we bedacht dat we wachten tot m'n verjaardag (28 dec.), dan ben ik 9 weken en willen we het iedereen pas vertellen. Mochten we met Kerst met de hele vriendengroep samen komen, dan pakken we denk ik dat moment. Ik kan echt niet wachten tot de 12 weken hoor, haha! M'n vriend gelukkig ook niet.

Ik heb vorige week zondag trouwens nog twee wijntjes op en rond onze vruchtbare dagen ben ik een avond flink wezen stappen met de nodige wijntjes. Ook hebben we toen een verjaardag gehad waar ik ook drie glazen wijn heb gedronken en m'n vriend bier. Hij was ook niet lekker in orde rond m'n vruchtbare dagen. En toch raak!  hoop! Zelfs bruinverlies hoeft dus niet meer te betekenen dat je ongi gaat worden. Ik ben het  bewijs!!  

Ik ben als alles goed gaat 2 augustus uitgeteld. Is echt een droom die uitkomt om een zomerbaby te krijgen. Lekker in het voorjaar en in de zomer rondparaderen met m'n dikke buik! Heb dan echt geen zin om een jas aan te moeten, hahaha!! (hoor mij, wat erg!!!)

@Jazzie, met jou gaat het wat beter, eindelijk he! En leuk dat je een buikje krijgt!! Het bruinverlies lijkt al iets minder te worden en het lijkt al meer doorzichtiger te worden. Wel ben ik heel erg bang dat ik alsnog ongesteld word. Moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat het nog mis kan gaan. Heb net nog even een digitale test gedaan van CB, die had ik nog liggen van vorige week en er staat echt Zwanger. Zo onwerkelijk nog!

@Ci lo, ook nog gefeliciteerd met je man! Dat lees ik nu pas. Jeetje, dan heb je een druk weekend gehad zeg! Hoe was het bij de fysio? Hopelijk wordt het gauw wat minder joh.

@San, wat zou de Sint voor jou in petto hebben? Hoop het zo voor je meis! Hoe voel je je? Bij mij begon het met en vieze smaak in m'n mond en af en toe duizelig zijn. Dat laatste heb ik nu nog wel.

@Esther, wat fijn dat je collega's zo goed reageerden! Das echt een opluchting he! En die felicitatie over je oudste  was dus voor jou bedoeld en niet voor ci lo, haha! Ben nu al in de war, wat moet dat worden?!

Even een vraagje aan jullie:  is het normaal dat je vriend/man mee gaat naar elke controle bij de vk of alleen naar de echo's? En de intake? Mijn vriend wil denk ik overal wel bij zijn, maar goed, wat is normaal? Hihi!

Liefs, ikke

Als je vriend overal bij wil zijn is dat prima. de meeste vk (bij ons wel iig) vinden het juist leuk.. zodat de man toch ook een btje meemaakt wat het is. En betere band krijgt
Het is in ieder geval niet vreemd.
Maar niet alle mannen kunnen vrij krijgen altijd.
Mijn man gaat mee de eerste 2 consulten.. met de echo's en de andere echo's
En verder neem ik mijn moeder mee. maar misschien dat hij nu wat vaker mee kan.
Kan nu makkelijker vrij krijgen.

Je zal niet meer ongi worden hoor.. komt best goed. En tuurlijk kan het nog mis gaan..
MAAR daar gaan we even niet van uit!!!
Geniet ervan meid.

Liefs Jazzie

hallo miss
 van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap
helemaal te gek
ik ben hartstikke blij voor jullie
ok het was niet de 1e x raak maar de 3e x zat ik er dus niet ver vanaf hahahahaha
wat geweldig je zal wel helemaal in de wolken zitten of niet
en als je man mee kan naar de vk bezoekjes gezellig toch en naar de echo's moet hij gewoon mee ja toch dat is zo bijzonder dat mag hij niet missen
over mijn fysio deed goed pijn gelukkig hoef ik pas 2 dec weer
maar goed ik wil het vandaag niet over mij zelf hebben
dit is jouw moment
ga je nog iets kopen voor je kleine
nou geniet ervan

heel veel liefs dikke kus
ci lo...

o ja en een bosje rozen voor jou

hallo allemaal
wij hadden toch een naam nou die is weer veranderd ik vond de betekenis niet mooi genoeg
deze naam begint met de zelfde letter en is korter
en ik wou mijn 2e dochter toen ook zo noemen en heb dat toen niet gedaan omdat er gezegd werd dat het een jongensnaam is
maar ik heb nu de hele tijd op het net gezocht en kwam er achter dat er heel veel italiaanse vrouwen zo heten
dus ik heb er nu vrede mee en ik heb ook al op een site gezien dat het voor beide geslachten kan
dus als het goed is is het nu echt rond hahahahahahahaha
of er moet 23 dec ineens een jongen in mijn buik zitten hahahahahahahahhaaha
liefs ci lo...

hee mis x hahaha bii deze nog een keer. van harte gefeliciteerd en geniet er van.super!!!!
sannekuh , ik duim voor jullie.

hier alles wel goed. had alleen giteren een receptie en toen werd het me toch slecht. de hele ruimte draaide en ben toen echt moeten gaan zitten. mijn bloeddruk is heel laag en op zo,n momenten zakt ie volgens mij behoorlijk. had dat de eerste keer ook. iemand een tip hiervoor? behalve zout en drop(drop lust ik niet en zout gebruik ik al, met goedkeuring van de vk)
verder was het gisteren ook heel leuk want in de vergadering op me werk voelde ik ineens leven. echt mega gaaf. ik herkende het gevoel meteen. maar daarna ook niks meer gevoelt helaas. haha.maar dat had ik de eerte keer ook. toen begon het met met een keer per dag, daarna wat vaker en met een paar weken de hele dag.

nou dames, groetjes ,ik ga pitten want ik ben echt mega moe.

Goedemorgen meiden!!

We krijgen 23 december al de eerste echo, joepie!!!! Ben dan volgens mijn berekeningen 8 weken en 2 dagen. Hoop dat er al wat te zien is! Denken jullie dat het een inwendige of uitwendige echo wordt? Wat doen ze meestal de eerste keer? Mijn vriend en ik hebben nu ook echt besloten dat we geen combinatietest doen...

@Jazzie, dan denk ik dat m'n vriend overal mee naartoe gaat. Hij vindt het ook zo spannend allemaal! Geeft me nu al telkens kusjes op m'n buik en praat al in de 'jullie' vorm, haha! Ik moet inderdaad proberen ervan uit te gaan dat het gewoon goed blijft gaan. Maar toch word ik onzeker van die bruinige afscheiding. Het wordt wel steeds lichter van kleur. Hoop dat het vandaag weg blijft!

@Ci lo, dankjewel meis! 2 December moet je dus weer naar de fysio. Hoop dat het je helpt! Ik heb nog niets gekohct voor de kleine. Wilde gisteren graag voor mezelf een zwangerschapsdagboek kopen, maar kan nog geen leuke vinden. Hoezo kieskeurig, haha! Ik probeer te wachten met wat kopen voor de beeb, tot we de eerste echo gehad hebben. Dat is al over minder dan 4 weken! Weet natuurlijk niet of ik het vol ga houden, haha! Maar heb zo'n vermoeden dat als we het eenmaal aan de ouders en schoonouders verteld hebben, dat we dan al wel wat krijgen, hihi!
Jullie hebben dus de naam veranderd. Vind je man het ook mooier zo? Toch is dat best lastig he, namen bedenken. Wij zijn er nu eigenlijk wel over uit. Maar het kan natuurlijk altijd weer veranderen, haha!

@Esther, dankjewel! Wat vervelend dat je je zo nar voelde! Heb eerlijk gezegd geen tips voor een lage bloeddruk... Ben je er al mee naar de ha of vk gegaan? Wat gaaf dat je de kleine gevoeld hebt!

@San, meis waar ben je? Hoe gaat het met je? Hoop dat je nog wel mee wilt schrijven nu we allemaal zwanger zijn hier. Kan me wel voorstellen dat het moeilijk voor je is. Maar ik wil jou ook zwanger zien worden!!!

Liefs, ikke

Terug
Bovenaan