Hey lieverds!!
Ik kan het nog steeds niet bevatten. Vanmorgen nog een test van sensitest gedaan en een dikkere streep dan dat kan niet. Ben zo bang dat ik toch nog ongesteld ga worden! Het bruine wordt al wel wat minder en neemt plaats voor doorzichtige afscheiding, gelukkig.
Ik heb de bloedbank al gebeld dat ik voorlopig geen bloed meer mag geven en ik heb al naar Moeders voor Moeders gebeld. Ben dus al twee keer gefeliciteerd en dat is nog zo onwerkelijk, haha!! Ik kan vanmiddag vanaf half 5 de vk bellen. Denk dat ik pas na de wintersport terecht kan, dan ben ik bijna twaalf weken. Ach joh, afleiding genoeg in de tussentijd! Ga wel heeeeeeel erg voorzichtig doen met skien. Zal van tevoren wel even advies vragen aan de vk.
Verder gaan we zaterdagavond (toevallig) uit eten met m'n moeder en haar vriend en dan gaan we het hen vertellen. Zondag gaan we naar Almere rijden om het m'n vader en z'n vriendin te vertellen. Is wel een eind weg, dus eerst even checken of ze thuis zijn. Daarna gaan we naar m'n schoonouders en schoonzus en zwager, die wonen hier dichtbij. En dan bellen we m'n broer en z'n vriendin (die wonen hier 2,5 uur rijden vandaan) en dan bellen we m'n zus. Ben zo benieuwd hoe ze zullen reageren!! Kan niet wachten joh! Verder hebben we bedacht dat we wachten tot m'n verjaardag (28 dec.), dan ben ik 9 weken en willen we het iedereen pas vertellen. Mochten we met Kerst met de hele vriendengroep samen komen, dan pakken we denk ik dat moment. Ik kan echt niet wachten tot de 12 weken hoor, haha! M'n vriend gelukkig ook niet.
Ik heb vorige week zondag trouwens nog twee wijntjes op en rond onze vruchtbare dagen ben ik een avond flink wezen stappen met de nodige wijntjes. Ook hebben we toen een verjaardag gehad waar ik ook drie glazen wijn heb gedronken en m'n vriend bier. Hij was ook niet lekker in orde rond m'n vruchtbare dagen. En toch raak! hoop! Zelfs bruinverlies hoeft dus niet meer te betekenen dat je ongi gaat worden. Ik ben het bewijs!!
Ik ben als alles goed gaat 2 augustus uitgeteld. Is echt een droom die uitkomt om een zomerbaby te krijgen. Lekker in het voorjaar en in de zomer rondparaderen met m'n dikke buik! Heb dan echt geen zin om een jas aan te moeten, hahaha!! (hoor mij, wat erg!!!)
@Jazzie, met jou gaat het wat beter, eindelijk he! En leuk dat je een buikje krijgt!! Het bruinverlies lijkt al iets minder te worden en het lijkt al meer doorzichtiger te worden. Wel ben ik heel erg bang dat ik alsnog ongesteld word. Moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat het nog mis kan gaan. Heb net nog even een digitale test gedaan van CB, die had ik nog liggen van vorige week en er staat echt Zwanger. Zo onwerkelijk nog!
@Ci lo, ook nog gefeliciteerd met je man! Dat lees ik nu pas. Jeetje, dan heb je een druk weekend gehad zeg! Hoe was het bij de fysio? Hopelijk wordt het gauw wat minder joh.
@San, wat zou de Sint voor jou in petto hebben? Hoop het zo voor je meis! Hoe voel je je? Bij mij begon het met en vieze smaak in m'n mond en af en toe duizelig zijn. Dat laatste heb ik nu nog wel.
@Esther, wat fijn dat je collega's zo goed reageerden! Das echt een opluchting he! En die felicitatie over je oudste was dus voor jou bedoeld en niet voor ci lo, haha! Ben nu al in de war, wat moet dat worden?!
Even een vraagje aan jullie: is het normaal dat je vriend/man mee gaat naar elke controle bij de vk of alleen naar de echo's? En de intake? Mijn vriend wil denk ik overal wel bij zijn, maar goed, wat is normaal? Hihi!
Liefs, ikke