Hey meiden,
Daar ben ik weer! En..... We zijn met z'n 3en terug gekomen!!!! JOEPIE IK BEN ZWANGER!!!!!!!
We komen echt net thuis en ik dacht ik moet jullie even schrijven voor ik het bed ik duik. Wat hebben wij een onzeker weekend gehad zeg!!
Vrijdagochtend op Schiphol konden we ons natuurlijk toch niet inhouden, dus een test gekocht bij de Etos, een van het thuismerk. We dachten mocht het dan toch raak zijn, dan kunnen we het toch aan m'n zus vertellen. Dus ik daar op de wc over dat ding heen geplast en een heeeeeel vaag streepje. Echt heeel vaag dat je weer denkt van staat het er nou wel of niet?? We kregen er wel heel veel hoop door dus hadden we nog een test gekocht, dit keer een van Predictor en afgesproken dat we die zondagochtend bij m'n zus zouden doen. Mocht het dan duidelijker zijn, dan zouden we het vertellen, want we twijfelden echt nog te erg...
Maar, een uur later ging ik op Schiphol naar de wc en... bruinverlies!!! Weg droom, alle moed zakte ons weer uit te schoenen. Ook zaterdag nog bruinverlies, ook best donker zelfs. Toch zondagaochtend nog maar voor de zekerheid een test gedaan. Toen iedereen nog sliep (m'n zus en haar vriend), ik heel vroeg naar de wc om te testen. Terug in bed en na 4 a 5 minuten de test omgedraaid, en.... geen streep, helemaal niks!!!!! We dachten dus echt dat het over was....
Ongeveer anderhalf uur later keek ik weer op de test en.... een hele duidelijke streep!!!! Ik de gebruiksaanwijzing erbij gepakt. Wat staat er nou: als de streep binnen 30 minuten verschijnt, ben je zwanger. Maar... als ie na 30 minuten verschijnt, wat heel goed kan, dat staat echt zo in de beschrijving zelfs, dan mag je er niet vanuit gaan dat je zwanger bent. Dom dom dom, want we wisten dus niet wanneer die streep er gekomen was!!! Nu konden we m'n zus nog niks vertellen... Ik durfde echt nog niet te hopen. Had namelijk nog steeds bruinverlies.
Maar, vanmorgen weer een test gekocht in Barcelona, die gedaan en na 3 minuten een hele duidelijke streep!!! Joepie!! We hebben allebei een traantje gelaten van geluk. Kunnen het nog steeds niet bevatten zeg! M'n zus moest vandaag weer werken, dus die hebben we niet meer gezien en zullen we het nu toch via de telefoon moeten vertellen. Erg jammer, maar is niet anders.
Verder voel ik aan niets dat ik zwanger ben. Geen last van m'n borsten. Alleen heel af en toe wat steekjes/blubjes rechts en links onderin m'n buik. En gisteravond was ik ineens heel misselijk. Vanmorgen trouwens ook na de test, maar dat was denk ik allemaal spanning, haha!!
Het bruinverlies is wel wat anders dan de vorige twee keren. Gaat gepaard met veel meer gewone afscheiding (sorry!). Maar toch maak ik me daar wel een beetje zorgen om of dat normaal is of niet. Het is ook heel weinig hoor. Je zou denken dat als het mis zou zijn, de streep na vrijdag niet donkerder geworden zou zijn toch?
Maar goed, morgen maar eens de vk bellen en vragen of het normaal is of niet. Vind het allemaal zo onwijs spannend!!! 3 keer is scheepsrecht!!!
Sorry sorry voor dit egoberichtje. Morgen ga ik op alles en iedereen reageren. Ben nu echt moe en duik lekker m'n bedje in.
Liefs en een hele dikke kus, ikke
En heeeel veeel *********************
@Ci lo, nog gefeliciteerd met de oudste!!!
@San, kom op meis, nu jij nog!!! Onze deal staat nog he!?
Kus!!!