zwanger willen worden maar nog geen baan...

he cilo,

ja het 1e kindje is denk ik wel het spannendst. maar blijft natuurlijk elke keer da tje mee mag maken een wonder. jullie gaan dus al voor nummer 4.
nee we hebben geen idee wat het word en daar hebben we bewust voor gekozen. bij een volgende willen het b.v wel weten, maar nu nog een beetje een verassing he.

och mensen lief ben al ruim 20 kilo aangekomen hahah en was al geen dunnertje van mezelf. hoe is het mogenlijk denk ik dan. maar goed de laatste weken is het een heleboel vocht.

soms hebben me man en ik het idee dat het wel eens eerder zou kunnen gebeuren. me man zegt 7 juli. ik heb meer zoiets van ik WIL wel eerder bevallen, omdat ik het goed zat ben hahaha.

stap maar eens onder de douche, al dat luie gedoe hahaha

gr. bambi

Hallo!

Bambi ik was ook ruim 20 kilo aangekomen.. de laatste week zelfs 3 kilo aan vocht
Gelukkig is dat allemaal goed gekomen.. ik vreesde dat dat niet zou maar ik mag niet klagen  Het is zo mooi en die laatste weken zijn ook zo spannend! O wat heb ik die buik gemist!!!!

Een eerste is heel appart! heel mooi.. Ik kijk nu al uit om zwanger te worden van de tweede.. ik denk dat net zo speciaal is.. (wel weer iets anders, je weet nu een btje wat er komen gaat dus misschien kan ik toch nog weer iets meeer genieten)

@firenze.. Leuke vakantie  hahaha spannend hoor!

Liefs Jazzie

Hoi hoi!

Net terug van een middagje aan het water. Er kwam ineens een enorme bui aan, dus helemaal natgeregend... :-s En nu is het weer prachtig weer. Lang leve Nederland... Hebben jullie gisteren trouwens nog voetbal gekeken? Zonde van m'n tijd, haha!

Ik merk dat sinds m'n vriend en ik een beslissing genomen hebben, we ineens veel closer zijn. We waren altijd al van die knuffelbeesten, haha. Maar dit slaat echt alles! Moet er ook heel erg op letten dat ik me niet per ongeluk verspreek. M'n beste vriendin is op de hoogte van alles. Moet toch iemand hebben met wie ik in real life al m'n gedachten kan bespreken?! Gelukkig was m'n vriend het daarmee eens. Maar verder willen we het graag voor onszelf houden. Dan is het straks zo'n leuke verrassing!!

friezinne82: Wat leuk dat jullie besloten hebben er in juli voor te gaan! Dus toch gewoon jullie gevoel volgen?? Hoe het ook gaat lopen, denk dat er toch altijd wel een oplossing te vinden is, of niet??

bambi82: Hoe voel je je?? Denk dat die 20 kilo er ook zo wel weer af is. Als moeder krijg je het druk genoeg, haha!! Met zo'n warme dag als vandaag zul je het wel zwaar hebben, of niet?

Kus, ikke

Ondanks dat we hier nog niet helemaal zo ver zijn.. mag ik gelukkig regelmatig wel zwijmelen bij mijn mannetje  Dat is zo lekker.. En aan de reactie terug te merken.. kijkt hij er ook al wel weer naar uit.
Heerlijk is dat je zo lekker samen van kan genieten..
Daarom ik vond de tijd naar het zwanger worden toe mooi.. en de pil weggooien is magisch.. dat zijn ook echt mooie dingen om samen te doen...
(mits je vent ook zo'n sentimentele tr*t kan uithangen)

liefs Jazzie

Terug
Bovenaan