zwanger willen worden maar nog geen baan...

Goedemorgen!!

En het eerste waar ik weer aan dacht toen ik opstond was... precies!!! Heb me voorgenomen vandaag flink met m'n scriptie aan de gang te gaan. Eigenlijk moet ik de modem van de stroom halen. Kom ik tenminste niet telkens hier terecht wanneer ik op het internet ga, haha!

Hoe is het op dit moment met jullie???

Liefs, ikke

goedemorgen,

baby zit er nog in hoor. hihih. geloof dat het vandaag ff koel word maar van de week weer afzien voor me. was gisteren erg warm ja. maar goed verjaardag van me pa was erg gezellig en heb veel gezeten. wel erg dikke voeten weer. die zijn niet weggeweest, maar met warm weer worden ze heel erg.

zit nu trouwens wel te zweten achter me oc. krijg de hitet niet uit me lijf en denk dat ik maar niks doe, voel me niet op en top.

ikke, hup aan het werk met die scriptie. niet forummen vandaag hahaha.

xx bambi

Nou, heb al een aantal uurtjes flink geknald aan m'n scriptie en beloon mezelf met maar weer een bezoekje aan het forum. Baal ervan dat ik nog niet echt kan meepraten over m'n eerste NOD en kwaaltjes hier en daar. Tis voorlopig gewoon alleen maar wachten wachten wachten en ik wordt er nu al gek van. Woensdagavond is onze eerste mijlpaal, dan stop ik met de pil. EINDELIJK!!! Maar dan verdorie nog twee maanden wachten. Het liefst ben ik morgen al zwanger, maar we gaan er echt niet eerder voor. Dat zou ik zelf ook niet willen hoor. Ben super blij met deze beslissing, alleen het lijkt allemaal zo lang te duren!!

Ben ook echt benieuwd hoe lang mijn eerste cyclus na de pil duurt. Hoop op 28 dagen... En ik vraag me af hoe ik me ga voelen na het stoppen met de pil. Ga ik daar uberhaupt iets van merken? Ik weet nog dat ik 15 was toen ik met de pil begon. Met toen in no time 5 kilo aangekomen. Stiekem een hoopje dat die er weer vanaf gaan. Hebben jullie daar ervaring mee?

Kus, ikke

he ikke,

fijn dat het zo gelukt is met je scriptie, toch weer flink wat uren erin gestoken.
kan me voorstellen dat het voor je lang duurt. maar je moet maar zo zien. die 2 maanden zijn ook zo om en je krijgt ff de kans om je lichaam te leren kennen.

ikzelf verloor geen kilo's na het stoppen, kwam eerder aan, maar dat kwam door andere redenen. ik was voor het stoppen fanatiek aan het lijnen en was net 12 kilo kwijt. toen ik stopte me de pil om zwanger te raken dan lijn ik niet meer, dus daar kwam er 1 of 2 kilo weer bij, maar na een maand of 2 ben ik ook gestopt met roken en daar kom je naatuurlijk ook van aan. dus die regel gaat voor mij niet op.

wel kan ik je vertellen dat ik me in die maanden dat ik van de pil af was nog nooit zo goed heb gevoeld. eingelijk kunnen je eigen hormonen hun werk doen en je eigen lichaam een kans geven, goed zijn werk te doen. en als je eenmaal zwanger bent, nemen de gruwel hormonen het over whahahahahaha en die raak je niet meer kwijt tot na de bevalling. dan krijg je weer andere hormonen die zorgen voor de kraamtranen e.d hahah. dat laatste moet ik nog ondervinden, dus we zullen zien.

heb een beetje last van me rug........ en een algemeen gevoel van bleggggg..... ben niet ziek maar ook niet helemaal lekker..
ga toch maar koken want me man moet ook eten he,

xx bambi

Goedemorgen!!

Bambi, voel je je alweer wat 'beter'? De laatste loodjes he... Kan me voorstellen dat je er nu wel genoeg van hebt. Hoe is het met de andere meiden hier??

Ik ga zo bloed geven, doe ik al vanaf m'n 18e. Hopelijk is dit voorlopig de laatste keer en kan ik bij de volgende oproep, over ongeveer 5 maanden, afbellen met de mededeling dat ik zwanger ben!! Daarna even de stad in om foliumzuur te kopen. Waarschijnlijk begin ik pas met slikken over 5 weken. Maar gewoon het idee dat ik het al in huis heb vind ik al leuk, hihi!! Verder vandaag maar weer gepland met de scriptie aan de slag te gaan. Vind het wel moeilijk om m'n aandacht er echt bij te houden, maar het gaat gelukkig z'n gangetje. Hoop zo dat het me lukt eind september klaar te zijn!! Nou ja, en anders maar een paar weken uitloop. Is natuurlijk ook geen grote ramp. Alleen stel dat het snel raak is, hoop ik niet dat ik tegen die tijd met een dikke buik bij m'n bull uitreiking zit, haha!!   ;-)

Dikke kus, ikke

hoi ikke,

ff over het foliumzuur, daar kan je best al mee beginnen zodra die laatste pil genomen is hoor.,.. er word geadviseerd minimaal 4 weken voor conceptie al te beginnen en aangezien je niet weet wanneer je zwanger raakt is het dus beter dat zodra de pil eruit is te beginnen. want stel dat je over 5 weken begint en je in de 1e rinde gelijk zwanger bent. het kan zomaar he, dan slik je toch  nog geen 4 weken foli? toch of tel ik nou verkeerd. hahaha

hier verder wel oke vandaag. niet te veel doen ( lees niks) heb snel last van de hitte. terwijl jullie deze temp. miss heerlijk vinden, ik normaal ook hoor.
vanmorgen ff gezogen en egdweild maar verder niks hoor. ff met de hond wezen wandelen en bij me ouders een bakkie thee gedaan. ga nu ff op bed met de voeten omhoog wat lezen. zit namelijk lekkerder.

xx bambi

Hoi Bambi,

Lekker rustig aan doen vandaag!! Dat harde werken komt straks wel weer. Ik heb vanmiddag Dagravit 'mama en baby' gehaald met foliumzuur en metafolin.  We gaan op z'n vroegst pas vanaf eind augustus proberen, zou m'n eerste nod dan ergens half september hebben.  Maar misschien is het idd wel verstandig om al wat eerder te beginnen. Kan nooit kwaad denk ik zo??

Ga nu maar even koken. Pff, met dit weer heb ik helemaal geen trek, maar moet toch goed  eten he...

Liefs, ikke  

Zodra ik stop met de pil wil ik er ook gelijk aan beginnen.. (de vitaminen dan)
Ik heb het toen ik van mijn zoontje zwanger wilde worden ook al die maanden geslikt.
Tijdens de zwangerschap had ik alleen die capsules van de etos voor de zwangere vrouw.. Daar werd ik toch een partij misselijk van! Niet normaal.
Dus daar ben ik maar gauw weer mee gestopt.
Wel heb ik nog vitamine b complex geslikt op advies van de verloskundige.. omdat ik toch best wel last had van moeheid.

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan