zwanger willen worden maar nog geen baan...

Ik weet niet hoe dat ziet.. en ik kan je daar ook niet mee helpen.. ik dacht wel dat hier laatst al een topic overgeweest was.. hier of op het zwanger zijn forum.. zeker weten doe ik het niet. dus....
Wij willen nog wel voogdij vast laten leggen voor als er (gaan natuurlijk van uit van niet) wat met ons zou gebeuren..

Liefs Jazzie

Haha, das fijn om te horen!! Ben ook heel erg gelukkig met m'n mannetje. We willen ook heel graag in de toekomst trouwen. Altijd gedacht dat we eerst zouden trouwen en dan voor kinderen zouden gaan. Maar nu is de kinderwens toch groter... We hebben gewoon de pech dat ik studeer en mijn vriend veel spaargeld in ons huisje heeft zitten. Maar het komt vast ooit wel, en anders maar niet. Als we idd maar gelukkig zijn. Ik ga nu lekker slapen. Weltrusten en tot snel!

Dikke kus, ikke

Hoi allemaal,

Vandaag een heerlijke dag gehad. Eerst flink aan m'n scriptie bezig geweest, vanavond lekker gebarbequed met met mannetje, zijn ouders en zijn zus en haar vriend, die een dochtertje hebben van 15 maanden. Zij is in september uitgerekend van haar tweede. Als ik haar buik zie, ben ik zoooo jaloers, haha!! Ze is ook zo mooi zwanger, alleen van de voorkant zeg maar . Was heerlijk om met m'n kleine nichtje te tutten!! Ze is heel beweeglijk op het moment. Kan bijna alleen lopen en wil niks anders!! Wel errug leuk...

Nou, ik ga lekker slapen. We hebben afgesproken dat als we vanavond willen 'oefenen', we het voor het laatst zonder condoom doen. Denk dat m'n vriend wel aanstalten zal maken, gheghe.

Trusten!! Kus, ikke

Hoi Ikke!!!!

Gisteren eindelijk dat ding het raam uit gegooid? En hoe voelt het?

Ik kon mezelf niet meer beheersen dus we hebben de condooms meteen ook maar opgeborgen...SPANNEND!! Volgens mij is de vruchtbare periode deze maand al voorbij, maar volgende maand gaan we er helemaal voor

Ik las je vraag over samenwonen enzo. Ik ben net getrouwd en daarvoor hadden we een samenlevingscontract met testamenten. Onder het motto 'Stel dat er wat gebeurt' Wil je natuurlijk eigenlijk niet over nadenken, maar ik vond het wel een opluchting om alles geregeld te hebben. Wij hadden vastgelegd dat we allebei naar draagkracht zouden bijdragen aan het huishouden. Niet onbelangrijk als je waarschijnlijk parttime gaat werken, en natuurlijk dat de ander altijd erfgenaam zou zijn en wat er moest gebeuren als met ons allebei iets zou gebeuren. Van dat laatste stond ik wel even te kijken. Want wat bleek: (even geen gezellig voorbeeld, sorry! ) Stel je bent allebei betrokken bij een ongeluk, maar een van beide is direct weg en de ander pas later. Dan gaat voor de wet alle eigendom naar de overgebleven partner. Maar als die het vervolgens ook niet redt,  dus naar zijn/ haar familie. Staat de familie van de ander met lege handen. Heel vreemd!

Inmiddels zijn we getrouwd  en dan komt je samenlevingscontract helemaal te vervallen. We zijn vervolgens wel weer getrouwd op huwelijkse voorwaarden, want mijn man wil waarschijnlijk een eigen bedrijf beginnen. Het testament blijft  geldig, maar volgens de notaris moesten we dat herzien zodra er kinderen kwamen.

Nou, het is een heel verhaal geworden, sorry, maar misschien heb je er wat aan.

Succes met je scriptie!!!! En met concentreren haha

Liefs
Sabien

Terug
Bovenaan