Zwanger willen worden na mirene. Wie ook?

Hi hi,

Wat een verhaal Charlotte! Het klinkt idd niet echt fijn met die ovulatietesten. Maar wat heerlijk van je man dat die naar je toe is gekomen om even te komen klussen . Ik hoop dat het raak is!

Van mij verder geen nieuws, ik ben mijn ei niet tegen gekomen deze maand dus op goed geluk geklust hahaha. Gisteren ben ik samen met mijn zwangere zus en fam naar zo'n grote winkel van Prenatal geweest, heeeerlijk. Ze hebben daar ook zo'n gratis boek met allemaal interessant leesvoer over baby's en zwanger zijn.

Ik zat net nog even op onze NOD lijst te kijken, maar ik heb nu dus geen flauw idee of ik ook echt 5/12 ongi moet worden. Ik ga dan ook nog niet testen als het de 5e is en ik ben niet ongesteld. Even rustig afwachten maar...

Hey Charlotte,

Ik las je verhaal gisteren op het werk, kon helaas niet reageren. Moest enorm lachen (sorry). Kan me helemaal voorstellen dat je geen kans voorbij wilt laten gaan en enorm lief van je man dat ie snel even langs gewipt is (hihi).

Ik duim voor je dat het raak is!

Liefs Milou

Hoi!

Nou ik kwam net op www.mirena.nl en daar dus op dat je na het verwijderen van de spiraal in principe meteen weer vruchtbaar bent. Ik was altijd in de veronderstelling dat mijn cyclus, net als bij de pil, onderdrukt werd. Dat is dus helemaal niet zo! Ben ik even blij dat ik die Mirena heb en geen pil  Over 4 weken laat ik em verwijderen.

@Charlotte: wat lief van je man!

Zijn er nog dames met binnenkort de NOD?

Hoi meisje_1985,

Spannend he, die mirena laten verwijderen?
Je bent inderdaad vruchtbaar. Alleen is het bij iedereen anders hoe lang het duurt voor je cyclus weer op gang komt. Ik heb de mijne 5 weken geleden laten verwijderen maar nog steeds niet ongi. Terwijl de andere dames wel binnen 1 of 2 weken ongi werden.

We hebben een lijstje gemaakt. Eerste NOD die eraan komt is van VlinderB, 5 december. We duimen allemaal voor een leuk sinterklaascadeautje!

Liefs Milou

Hoi meiden,

Wat is het rustig hier? We stonden weer op de 2de pagina. Ik zet ons maar even omhoog!

Hier gaat eindelijk eens iets gebeuren denk ik. Kramp in mijn buik en steken.
Het is een beetje het verhaal van de kip en het ei. Wat zou het zijn, ongi of eisprong? Was helemaal blij vanochtend, zei tegen mijn man, volgens mij moet ik ongi worden (ook de eerste keer van mijn leven dat ik daar blij mee ben).
Alleen nog steeds geen RD`s te bekennen, wel veel -sorry - doorzichtige afscheiding/slijm.
Heb voor de zekerheid mijn man al op de hoogte gesteld dat er voor de zekerheid zo maar even geklust moet worden hihihi

Hoe dan ook, het begint te rommelen in mijn buik, daar ben ik en elk geval heel blij mee!!!!

Liefs Milou

trouwens VlinderB,

jouw NOD is vrijdag toch al? Merk je al iets????

Liefs Milou

Hallo allemaal!

Ook wij zijn weer aan het klussen geslagen...

19 nov heb ik de mirena laten verwijderen en toen had ik een beetje bloedverlies...
Maar de dag erna had ik gewoon normaal bloedverlies en dit heeft in het totaal 5 dagen aangehouden...
Nu vraag ik mij alleen af of ik nu ongesteld ben geweest of dat het door het verwijderen van de mirena komt...

Groetjes kippetje

naam                                    
wondertje              
ronde            
NOD              

Milou77
1ste
1ste
???

Lientje
2de
1ste
5-12

VinderB
1ste
1ste
5-12

Charlotte
mama_kippetje
1ste
2de
1ste
1ste
9-12
17-12

ik heb mezelf ook maar even toegevoegd
maar is niet helemaal gelukt zoals de bedoeling van het schema...

Terug
Bovenaan