Zwanger willen worden na mirene. Wie ook?

Mama kippetje,

Ik wil je niet ongerust maken, maar kan het niet wat anders zijn geweest??? 7 bij 3 is wel groot, mijn vruchtzakje was 4/5 bij 2/3cm...  Net wat ik zeg, ik wil je niet ongerust maken, maar het deed me denken aan...

Liefs Lientje  

Hee meiden,

Hier verder niet zoveel te melden. Afgelopen weekend lekker genoten van het buitenleven en van ons kleine mannetje. Deze week ben ik nog bij huis en volgende week ga ik weer aan de slag, dan heb ik de boel wel weer onder controle, hoop ik!

Liefs Lientje

Hoi allemaal!
Ja ik denk het nu ook wel dat het mis is gegaan... Want ben vandaag van mijn werk naar huis kunnen gaan duizelig en misselijk en maagpijn en natuurlijk nog heel erge bloedingen... Ik had gisteravond een vliesje verloren een vast vliesje zeg maar... dus ja... En ik had een slijmprop wat je normaal van voor de bevalling hebt... Ik ben ook heel erg in de war de laatste dagen... alsof ik het niet allemaal meekrijg beetje vreemd allemaal... Het nadeel is wel dat ze nu op mijn werk weten dat ik ermee bezig ben maar ik mag deze hele week wel thuis blijven want voor morgen had ik me al ziek gemeld leek me beter en voor woensdag hadden ze ook al iemand geregeld daar belden ze me net voor zodat ik kan uitzieken dat vind ik wel weer lief van ze... Nu is het afwachten op mijn uitslag van het bloed maar zelfs als die negatief is dan ben ik er nog bijna zeker van dat dit een miskraam was... xxx

@danielle dit was mijn 2de "menstruatie" na de spiraal... 1 dag na het verwijderen was ik ook al ongesteld geworden... x

Hoi mama_kippetje

doe maar rustig aan hoor klinkt wel als een miskraam zo met het vlies enzo!!!

ik vind het toch wel lastig hoor hoor niks anders om me heen dat mensen zegge ik ben al 2 jaar bezig ik ben 1,5 jaar bezig bla bla bla zo lastig

mijn ha zei dat je je cylcus met de spiraal gewoonb behoud dus je ip gewoon normaal weer vruchtbaar ben?! ik hoor en lees hier op het forum dat het toch best vaak ergggg lang duurd na een spiraaltje of misgaat.....

echt niet goed voor me ben zo moe sjaggo en prikkelbaar trek me alles aan enzo merk echt dat ik hormoontjes mis haha

daan

Hoi hoi ik heb de uitslag binnen... Wel HCG maar niet genoeg voor een zwangerschap... Dus waarschijnlijk een vroege miskraam volgens de assistente en die echo hoef ik ook niet meer te laten doen... Dus ja nu is het afwachten pfff... xxx

Hey meiden,

Das lang geleden dat hier iemand is geweest.
Beetje druk allemaal denk ik.

Mama kippetje: weet jij al wat meer??? denk aan je.

Veder nog iemand leuk nieuws te melden nieuwe zwangerschappen?????
Mijn nod is de 28ste maar heb eigenlijk nog helemaal geen zenuewen.
Dit komt misschien omdat ik me al een paar weken niet lekker voel.
We hebben gelukkig nog wel geklust met mijn ei maar de daarna geklust, maar me vriend had/heeft wat moeite de klus af te maken zeg maar dus hoop dat het toch wel raak is.

Nou meiden hoop snel weet wat te kunnen lezen.

Liefs babygirl

Hoi babygirl hey was idd een miskraam helaas...
Maar ja we gaan gewoon door het bloeden is nu gestopt en hoop toch snel weer zwanger te raken... Hoe is het verder met iedereen het is idd een beetje stil hier...
xxx

Terug
Bovenaan