Hey poekie, fijn dat de echo weer goed was. Ik snap de spanning voor het vaccin wel. Ook al lijkt het de goede keuze, zwanger zijn en verantwoordelijk zijn voor het leven in je buik laat je twijfelen over alles denk ik. Heb je last van de bijwerkingen gehad?
Ik krijg woensdag prik twee. En ik verwacht woensdag of donderdag ongesteld te worden. Dus als het niet zo mocht zijn, dan hoop ik eerlijk gezegd tijdens de prik al meer te weten. Bij de eerste prik wist ik het niet zeker en ik twijfelde toen wel echt even. En jij hebt al een echt kindje in je buik. Dus ik snap het helemaal.
DROS, heerlijk zo'n nee fase... Pfff! Haha! Maar silver lining dat je daardoor even niet zo met je wachtbankje bezig bent.
Het lukt me hier ook wel goed om het los te laten. Ik voel helemaal niets. En ben momenteel bij mijn ouders logeren, kind is even niet ziek, dus lekker leuke dingen doen, veel kletsen in de tuin. Het is te gezellig om te denken aan of ik wat voel. En dat vind ik helemaal prima zo. Lekker rustig in mn hoofd. Maar of ik de laatste dagen nog steeds zo rustig ga zijn?? Hoop het!