Zwanger worden 2e kindje 2021

oh en hoe ik het ga doen met 2 kindjes??
geen idee! haha gelukkig is mijn zoontje dan al 5.. die kleed zich al zelf aan enzo. dat scheelt veel!

@Lewis wat spannend on ook zelf inseminatie erbij te doen. Dan heb je hopelijk iets meer kans. Zeker nu de waardes de laatste 2x goed waren. De angst voor het missen van je eisprong komt denk ik omdat je wens voor een 2e kleine zo groot is en dat je alle kansen wilt benutten.

@poekie ik heb mn eerste eisprong nog niet gevonden maar we gaan vrolijk door.
Hoe gaat het met jou? Voel je de kleine man al bewegen? Wel zo fijn dat je nu meer nacht hulp zal hebben. Dan kan jij ook iets meer rust krijgen. Ik vind het trouwens wel een goeie van jouw over hoe je het gaat doen met een 2e kleine erbij. Ik ga deze van je overnemen ? we zien het wel. Het komt sowieso goed.

Ziek zijn heerst aardig. Hier zijn mijn zoontje en ik ook ziek geweest. Gelukkig zijn we er zo goed als vanaf.

Whaa even kort want zo visite. Morgen reageer ik wat beter. 
Maar mijn ovulatietest is vandaag knal positief. De zelfinseminatie zit net. Morgenochtend IUI. Hoop zo dat er niet te weinig zwemmers over zijn voor de behandeling. Maar dan weten we ook meteen dat we dan niet meer zelfinseminatie met IUI moeten combineren. Spannennnnnd!! Weer een kansje.

ohhh zooo spannend Lewis!!!
ben erg benieuwd naar resultaat straks van kwaliteit!

Wat spannend!!! Ik gan voor jullie duimen dat het allemaal goed gaat!!!

Afgelopen nacht had ik kort kramoen in mijn buik ik dacht, nou daar komt mn eisprong. Net getest maar nog steeds negatief.... het is wel lastig om je ovu te pijlen als je niet weet wat voor cyclus je hebt... het enige wat ik nu kan door is door blijven testen tot ik een positieve test in handen heb.

@poekie kan je een beetje van dit weer genieten of wordt het al lastig met het warmer worden? Hoe is je zwangerschap nu vergeleken met je eerste zwangerschap?

hey Diana

blijft toch spannend.. hoever zit je nu na je laatste menstruatie? ik had na t stoppen met de pil meteen zo'n 28 dagen cyclus.
en vond ook tussen dag 14 en 16 een eisprong. weet niet hoever je nu zit?

met mij gaat het redelijk.. ik probeer elke dag door te hobbelen.
De misselijkheid is gelukkig over, dat was vreselijk. maar heb het deze zwangerschap toch echt wel zwaarder.. ik heb namelijk de ziekte van bechterew (reumatische ziekte) en bij mijn 1e zwangerschap ging dit eigenlijk goed, weinig tot geen klachten.
maar inmiddels 5 jaar verder in de ziekte en heb het lichamelijk een stuk zwaarder nu. erg veel pijn in mijn lijf, hele pijnlijke bekken en rug. waardoor ik echt een stuk minder goed functioneer nu.. daar baal ik toch wel enorm van, en had ik niet verwacht. maar zal t er mee moeten doen en uitzingen.
de kleine gaat gelukkig goed in mijn buik. dat is t belangrijkste.

Lewis, hoe ging het vandaag?

Hey Poekie. Wat vervelend dat je zoveel meer last heb van je ziekte ? ik heb zelf HMS en hoop zo dat het dit keer net zo goed gaat als met de eerste zwangerschap, qua HMS dan. Wel fijn dat je misselijkheid weg is. Dan heb je 1 last minder. Fijn dat het met je kleine man goed gaat.

Ik heb 4 dagen menstruatie gehad en ik zit nu op dag 16. Ik heb totaal geen idee hoe lang mijn cyclus nu zal zijn maar in ieder geval langer dan 28 dagen. Het is dus nog even alles in de gaten houden...

@Lewis. Is je IUI goed gegaan vandaag? En de waarders? Was daar een verschil in te zien?

Terug
Bovenaan