Zwanger worden 2e kindje 2021

Hoi Lewis wat super fijn die positieve test! Ik had vanochtend ook een positieve test in handen! Dus snap helemaal hoe je je voelt. Voor jou misschien nog wel extra bijzonder met je geschiedenis. 
Ik ben helemaal blij nu en inderdaad ook nog een beetje angstig voor een miskraam, maar laten we hopen op het beste en even genieten van dit mooie moment!
Ik weet zelf trouwens niet precies wanneer mij ovulatie/bevruchting was maar mijn laatste menstruatie was 31 dagen geleden zolang was mijn vorige cyclus dus ik vond dat ik vandaag wel kon testen;-)

Oh wat een toeval Byba! Gefeliciteerd!! Hoe voel je je verder? Had je al een vermoeden? Of was je laat en kwam je er zo achter? 
Poekie, als ik het eerste trimester goed door kom kan ik een afspraak met de gyn maken over vaginaal bevallen vs keizersnede. Dat wil ik wel graag. Voor nu zal ik dat een beetje los moeten laten. 
Ons huis is groot genoeg, maar we hebben op de eerste verdieping 2 slaapkamers, waarvan 1 de onze. En op zolder nog een slaapkamertje. Dan zou onze dreumes van net geen 2 naar zolder moeten en zijn we onze logeerkamer kwijt, terwijl onze familie ver woont en juist regelmatig komt logeren. Niet ideaal. We willen om andere redenen verhuizen, maar dit kunnen we dan ook mooi oplossen. Lukt het niet dan slaapt de baby sowieso wel een tijd in de cosleeper en kun je de kast/commode delen natuurlijk. Dus alles is op te lossen. Ik deelde vroeger ook lang een kamer met mijn broer. 
Vandaag valt spontaan mn eten ook niet lekker meer. Niet echt misselijk nog, maar wel nu al dat je denkt poeh dat viel niet zo goed. Wat snel al. Vorige keer begon het bij 5 weken en was ik met 6 weken tot 15 weken kotsmisselijk 24/7. Nou ja we zien wel hoe lang ik nog kan genieten van mn eten ?

De test is een stuk donkerder vanmorgen ?
Heb ook een clear blue gedaan. Geen digitale. Die gaf echt een vette plus aan. De testen die ik had waren goedkope onbekend merk, en ik kreeg ineens in mn hoofd dat die misschien niet goed waren haha! Maar nee, echt zwanger!
Gisteren even goed met mijn man en moeder gesproken, en de blaadjes zijn wat meer neergedwarreld. De angstgedachten zullen wel blijven, maar ik heb ze goed terug in hun context kunnen stoppen voor nu. Ben nu vooral blij eigenlijk! We hebben het een klein beetje gevierd met een leuke film en een berg snacks (nu ik er nog van geniet) op de bank haha!

Byba ook gefeliciteerd!!! wat leuk !!hoe voel je je?en Lewis.. wat super toch voor je..nu vd week een clearblue digitaal doen. zo leuk !
heb je je angsten met je man en moeder wat kunnen bespreken?
het stukje bevallen moet je denk ik gewoon goed bespreken met de gynaecoloog..wat voor trauma’s je daaraan hebt over gehouden toen.. gelukkig duurt dat 9 maanden..en als je dat goed in kaart hebt gebracht kan je dat rustig plaatsen.
en het huis..dus nog meer op huizenjacht? ?
hoe reageerde je man en moeder eigenlijk?
dit is toch een groot wonder voor jullie he! na al die jaren… wauw
heb je er van kunnen slapen?
wanneer zou je uitgerekende datum zijn?

Ik heb nog weinig klachten, alleen wat gespannen borsten af en toe. Dat had ik vorige week en een beetje opgezette darmen dus toen dacht ik t zou wel eens raak kunnen zijn maar durfde het eigenlijk niet te hopen. Tot gisteren kunnen wachten met testen en toen dus positief. Ik had gisteren gelijk een afspraak gemaakt bij de verloskundige en ik mag 20 augustus voor de eerste echo.
@Lewis fijn dat je je nu wat zekerder voelt en de test vandaag nog even bevestiging heeft gegeven!

Ik heb bruine afscheiding. Gisteravond was het heel lichtjes, nauwelijks zichtbaar. En daarna niks meer. Maar 2 uur geleden was het dezelfde kleur maar iets meer afscheiding. Net een stuk gelopen, en toen zat er een plekje wat bruinere afscheiding in mn inlegkruisje. Met plassen kwam niks mee. 
Ik hoop zo op een innestelingsbloeding. Maar ik had dat bij mn dochter totaal niet. Ik ben heel bang dat het weer niet goed zit. En nu ik 2 dagen van het zwanger zijn heb kunnen genieten komt dit toch wel ff harder aan. Ik ben echt heel bang en depri ervan. 

@Lewis, Gefeliciteerd! Dit is super goed nieuws!  Hoe voel je je nu? Ik snap dat het beangstegend is. Dat spookt toch altijd door je hoofd. Mijn man en ik hebben kort geleden een huis gekocht en het einde van het jaar gaan we over. Wij hebben een motivatiebrief bij onze bod gedaan waarom we het huis graag wilden hebben met een foto van ons gezin erbij. Naast ons bod heeft de brief erbij geholpen dat wij het zijn geworden. Hoop dat jullie snel een nieuw paleisje zullen vinden.

@Byba, ook jij gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Wat een spannende tijden zijn er voor jullie aangebroken!

Ik had zelf niet zoveel geluk. Bij mij is tie negatief. Volgende ronde nieuwe kansen.

Terug
Bovenaan