Zwanger worden 2e kindje 2021

Ahh dat klinkt heel fijn, even wat ruimte om te rusten en herstellen. Wat lief van je man! Gek he? Hoe je uit kan kijken naar een dagje alleen, en dan toch je kind uiteindelijk missen. Hopelijk gaf dit je de boost die je nodig had. Je zou zeggen dat je op een gegeven moment alle rondgaande virusjes wel gehad hebt zeg. 
Ik keek een lange tijd Jane the Virgin. Dat vond ik echt grappig. Nu kijk ik Virgin River. Het kijkt wel lekker weg, maar het is wel een beetje hallmark haha! Met mijn man laatst heb ik Colony gekeken, dat vond ik ook wel spannend. Niet echt een typische vrouwenserie, maar ik kijk zo'n beetje alles. 

virgin river heb ik ook pas gezien..
idd heel zoet.. maar t keek makkelijk weg idd haha..
bridgerton heb ik ook pas gezien bij mn vorige griep ?
even verder zoeken nu..

nee nog niet gezien! zal vanavond eens kijken.

hoe gaat het Lewis?

De test is weer iets donkerder. Bijna zo donker als de controlestreep. Dus daar hou ik me een beetje aan vast. Ik had vanmorgen wel nog een beetje lichtbruine afscheiding, maar volgens mij was dat lichter dan gisteren. Pfff ik hoop zo op innestelingsbloed. Maar het is nu al 3 dagen zo. Hoort dat niet heel kort te zijn? 
Ik ga zo het ziekenhuis bellen voor de 7 wkn echo afspraak. Het wordt echt. 
Toevoeging:
24 aug eerste echo met 7,5 week. Lang wachten zeg. De verpleegkundige gaf me een heerlijke peptalk. De bruine afscheiding kan een voorbode van een miskraam zijn. Voor innestelingsbloed is het een beetje laat. Maar lastig te zeggen, de baarmoeder raakt nu ook beter doorbloed. Tja het kan gewoon alle kanten op gaan. 
Het klonk zeker niet als: maak je geen zorgen. En nu maak ik me weer zorgen. ?
Ik ga maar even lekker aan het werk. Ignore. 

had die verpleegkundige een slechte maandagochtend ofzo?
Jezus lekker is dat.. kan ik zo slecht op gaan op van die stimulerende mensen aan de telefoon.
nou weet ik er geen bal van dan, maar mijn verloskundige en gyn zeiden dat innestelingbloeding zelfs een week na nod nog kan. en idd alles is goed doorbloed dus dan kan het sneller wat afgeven. of ouder bloed, bruinig..
zoals ik al zei, meisje uit de fb groep die bloedde ineens hevig na een week..helder. dus ja we dachten dat is over. maar nee t stopte en gewoon al op de helft nu.
dus Lewis we houden hoop!
24 aug is een top dag voor een echo, mijn verjaardag!!
fingers crossed

Ja nou echt he? Ze zei niks dat niet waar was. Maar het was absoluut niet geruststellend gebracht. 
De afscheiding is weer normale kleur! Opgelucht. Maar wel even zien of dat zo blijft. Durf me eindelijk weer een beetje vrolijk te voelen over dat ik zwanger ben. Mn darmen gaan ook in staking, erg rommelig, last met ontlasting en mega opgeblazen buik. En dat herken ik, is vast een goed teken :) Ben verder niet meer misselijk geweest, maar de eerste keer startte dat pas goed bij 5/6 weken. 
Heb om mezelf wat moed in te praten weer de zwangerschapsapp geinstalleerd en een dagboekje gestart. Hopelijk hoef ik het niet alsnog van de week weer weg te gooien. Het lijkt nu goed te gaan. 
Wat grappig, echo op jouw verjaardag. 

nou das is al super fijn om te horen! gewone afscheiding en lekker rommelend gevoel..
lijkt me een heel normaal iets.. beetje oud bloed/afscheiding eruit. en nu in alle rust hoop houden.
wanneer zou je volgens eigen berekening uitgerekend zijn ? mooi voorjaarskindje of niet ?

Terug
Bovenaan