Zwanger worden 2e kindje 2021

Als ik met de dag van eisprong/bevruchting reken, 10 april. Vorige keer was ik 1 dag terug gezet, vond ik wel bijzonder haha! Mijn dochter is van 3 mei, dus 2e voorjaarskindje. 
Ben jij al helemaal opgeknapt? 

oh heerlijk zo beide in het voorjaar.
hier hebben we 1 zomer kindje van augustus, 3 dagen voor mijn verjaardag. maar nu dadelijk midden winter... dat is toch wel anders. dan zo'n kinderfeestje lekker buiten vieren.

ja het gaat wel weer wat beter met me. nog niet super, gister dacht ik toen ik opstond dat het echt goed ging. maar gistermiddag knapte ik toch weer af. maar heb al wel 2 nachten weer beter geslapen.. nu voel ik me ook wel weer beter, dus zien hoe het vanmiddag gaat.

hoe gaat jou slapen?
ik kon echt niet slapen na m'n positieve test.. mn hoofd ging elke nacht alle kanten op.
misselijkheid kwam bij mij vanaf week 7 tot en met week 13.. nu is dat gelukkig helemaal weg. lichamelijk geen last als alleen enorme bekken pijn. das ook een dingetje.. maarja we doen het er mee!

geen bruine afscheiding meer?

Lastig dat het zo schommelt zeg. 
Een winterkindje lijkt me ook wel weer leuke kanten hebben, maar zo'n kleintje helemaal dik in moeten pakken elke keer als je naar buiten wil is ook wel weer gedoe lijkt me. Geen idee hoe ik dat zou ervaren eigenlijk. 
Ik heb geen afscheiding meer en ik slaap eigenlijk beter nu. Ben best wel moe. Zelfs als dreumes wakker wordt ben ik daarna zo weer weg. Dat is normaal echt niet zo. 
Ik baal wel een beetje van mezelf. Ik doe dus elke ochtend een testje. Heb van die goedkope dipsticks. En tot nu toe hield ik me eraan vast dat die elke dag donkerder werden. Hij was al bijna zo donker als de controlestreep. Vanmorgen dacht ik de laatste te doen, de echte knaller... Is het soort van hetzelfde? Misschien zelfs wel iets lichter? Ik heb ze allemaal met de eerste ochtendurine gedaan, dus drinken licht het niet aan. Zit de hele dag alweer best wel te piekeren dus. Terwijl alles gewoon goed voelt. Geen bloed en geen krampen. 

ja dat was bij mij ook Lewis! uiteindelijk werd de streep niet dikker, soms lichter.
maar top is aan de top..
je kan nog een clearblue digitaal doen.. die heb ik 2 gedaan, via bol.com besteld. 2 in 1 verpakt. en die liep per week op in weken. t zit gewoon goed hoor.. je hebt echt knallers. hoe upload jij een foto! nog nooit gelukt bij mij

Ik gebruik de foto uploader van imgur, en dan kopieer ik de link in de regel als je op plaatje toevoegen klikt. Heb er zelf geen problemen mee. Doe jij het anders? 
Omdat het nog niet net zo donker als de controle streep is dacht ik dat ze nog donkerder kunnen? Maar dat was bij jou niet zo? Ik ben met die weken indicator zo bang dat die de verkeerde termijn geeft, je hoort het zo vaak. Maar aan de andere kant zit ik nu toch ook te stressen over streepjes haha! Dit deed ik bij mn dochter echt niet. Heb 2 keer getest en klaar. Komt door de bruine afscheiding denk. Ik wil echt stoppen met testen. Maar na de test van vanmorgen zit ik weer te twijfelen. 
Had eerder van het weekend ook 2 clear blue met kruisje gedaan maar die waren gewoon hardstikke positief. Die werkt niet echt met licht of donkerder. 

die sticks heb ik nooit fijn gevonden. altijd onduidelijk.
bij mij liepen ze even op en daar bleef t bij.. van de action,gewone testen. werden na 3x ofzo niet meer donkerder.
de digitale liepen bij mij ook netjes op in 2 verschillende weken. en daarna gestopt met testen.

geen bloed geen krampen
sticks aan de kant. zwanger!! ❤

Terug
Bovenaan