Zwanger worden in 2020

Ik zit vandaag op 13dpo, maar hou het wat spannend. Niet getest vanochtend. Wil nu morgen toch een testje wagen. 
10 dpo: laat in de avond heel klein beetje lichtbruin slijm. Snachts niks in een maandverbandje. Wel weeïg gevoel en later druk op m'n buik. 
11dpo: lichtroze bloedverlies bij het plassen en bij afvegen. Nauwelijks bloedverlies gedurende de dag. 'S nachts niets. 
12dpo: sochtends 1 keer donkerrood bij het afvegen. Rest van de dag zet het eigenlijk niet door. Ook geen bloed meer bij het plassen enkel heel licht wat bij afvegen. S' nachts niets. 
13dpo: Vanochtend ook weer geen bloed bij het plassen, enkel een heel klein beetje bij 3e keer afvegen.. 
Als dit m'n menstruatie is dan voelt het wel als superweinig. Ik heb liever alles of niets dan deze onzekerheid. Ik blijf nu hoop houden dat het innesteling was. En dat vind ik erg vervelend :)
Als het niks is wil ik het graag los kunnen laten en lekker door naar de volgende ronde. 
 
@ Sylvestertje, spannend! Heb je dit vaker zo? Ik zou dan inderdaad een test doen morgen. Zou zelf veel te nieuwsgierig zijn! Haha
 
Vorige menstruatie was ook licht. Maar zeker meer bloed dan dit! De eerste menstruatie na de bevalling was wel echt wat zwaarder.
Ik had vroeger altijd wel lichte menstruaties. Maar niet zo licht. :)
Ik maak mezelf een beetje gek. Moet ook vaak plassen (ben ook nieuwsgierig). Nu net wel weer roze bij het afvegen. Dan direct weer in overdrive. Oh toch ongesteldheid..?
Dus morgen testen. Is het dan negatief dan begin ik de 21ste weer aan ovulatietesten. 
Mijn buik voelt warm maar heb geen pijn oid.
Laat ik me toch nog gek maken he :'(! 
 
@A VB Welkom!!
@Sylvestertje ik snap heel goed dat je je zo gek maakt, had ik ook gedaan! Jeetje wat spannend, ben heel benieuwd wat de test morgen zegt. Ik duim voor jou op een positief resultaat!!
Nou ik voel, zoals elke maand, weer van alles onderin mijn buik. Eigenlijk net zo als vorige maand. Hopelijk dit keer met een blijvend positief resultaat, maar dat duurt nog even voordat ik daarachter kom. Tot die tijd probeer ik zoveel mogelijk afleiding te zoeken.. Blijft spannend. 
Samen met mijn vriend heb ik afgesproken dat 1 (gezamenlijke) vriendin het mag weten, omdat ik haar ontzettend vertrouw en moest de rollercoaster van vorige maand echt even aan iemand kwijt.. Dus zij weet er nu van, lucht toch wel op.
 
Hoi Mag ik mij ook aansluiten hier.
 
Eind september 2019 moeder geworden van een prachtige dochter en nu zijn we bezig voor een tweede kindje.
27 mei moet ik ongesteld worden.
 
 
Mijn test van vandaag op NOD was negatief. Het bloeden deze menstruatie was echt zo minimaal dat ik me bijna niet kon voorstellen dat het een menstruatie was. Maar blijkbaar wel. Had het zonder tampons/maandverband afgekund.
Dus echt definitief door naar de volgende ronde. NOD staat op 9 juni.
 
 
@ honingblij, hopen op een positieve uitslag deze ronde! Fijn dat je iemand hebt waarmee je er nu over kunt praten. 
@ loma, welkom. Leuk, ik heb ook al een dochter :) succes!
@ sylvestertje, dat is balen! Is er geen mogelijkheid dat hij over een paar dagen alsnog positief is?
 
@kievitje:
Ik had 28 april een knaltest, en ik heb dus geteld vanaf 30 april, dan is vandaag dag 14.
Dacht dat negatief testen op NOD vaak komt doordat de eisprong later is dan gedacht. Ga 21 mei weer beginnen met ovulatietesten. Wie weet als die ineens positief uitslaan dat ik dan nog eens test.
Maar je moet eens de hoop opgeven he!
Voor nu heb ik een menstruatiecup gekocht. Dan kan ik beter zien hoeveel bloedverlies er daadwerkelijk is. 
 
Terug
Bovenaan