Zwanger worden in 2020

Het was een ovulatietest, ik die dat ik dat er niet bij had gezet:D.. hopelijk over een week of 2 een andere positieve test. Ik ga rond 12 uur nog een ovulatietest doen om te kijken of ik vandaag de knaller te pakken heb:).
@kievietje, goed dat je lijf doet wat het moet doen!
Voor jou en Lovetennis op naar een vruchtbare ronde! (natuurlijk ook voor de andere meiden!

@lovetennis zeker! Al heb ik nog geen eisprong gevoeld, daar waar ik hem normaal altijd goed voel. Misschien komt hij nog, kan nog prima. Wij proberen nu ook om de dag. Heb sinds vanmorgen wel een enorm pijnlijke rechter lies.. maar echt in m'n lies zegmaar.

@drupje
ik heb 5 rondes echt megaveel ovulatiepijn gehad, zelfs zo erg dat ik de huisarts gebeld heb om te vragen of er iets mis kan zijn.
nee dus, mocht paracetamol slikken. Wat denk je? Ronde 6 had ik nergens last van..
Zonder pijn is wel echt een stuk fijner! 

@sylvestertje, ik weet niet of je het erbij had gezet, maar ik kon het niet terugvinden.
Spannende weken dus weer voor jou straks! 

@kievietje: haha geen probleem hoor!
@lovetennis: Klopt! De wachtweken gaan nu weer in.. Dan wordt het na ongeveer een weekje weer wat spannend of er al symptomen ed zijn. Maar eigenlijk wil ik mezelf inprenten dat ik pas er over nadenk rond NOD. Maar goed, dat is denk ik wishful thinking!
Morgen ga ik beginnen aan de tarwekiemolie, ben benieuwd.
Beter dat je deze ronde minder last had van ovulatiepijn! 

Hee meiden, 
Ik lees al een tijdje mee op dit forum, wij zijn bezig voor ons eerste kindje ronde 2, ik ben 27 en mijn vriend 29. 8 jaar samen, 5 jaar samen wonend. 
a.s zaterdag heb ik mijn nod. Ik heb sinds mijn ovulatie zulke gevoelige borsten wat alleen nog maar erger wordt. Ik heb dit echt nog nooit gehad, dus ergens gaat er steeds door mijn hoofd dit kan wel eens raak zijn. ( Al wil ik ook weer niet teveel hopen). Maar dat is lastig. Nu heb ik op internet gelezen dat dit ook kan komen als je ongesteld moet worden. Dus dan denk ik weer mmmm....
Meiden die hier ervaring mee hebben ? Ik wil trouwens niet testen voor mijn NOD. Dus als het zaterdag niet komt dan zondag ochtend testen. 

@lilalau Welkom! Gezellig :) Wat betreft die pijnlijke borsten heb ik geen ervaring. Heb dat wel gehad bij mijn vorige zwangerschap maar pas rond week 6/7. Spannend hoor!

@lovetennis die ovulatiepijn is herkenbaar! Hier voorgaande rondes ook echt last van gehad, creperen van de pijn op de bank. Nu vooralsnog niets, behalve dan die pijn in mijn lies maar die voelt echt anders. Zit zelf te denken aan verrekte spier, zijn van de week begonnen met sporten thuis dus kan nog wel eens haha. 
@Honingblij hoe is het nu? Lopen de tests mooi op?

@ lilalau, spannend! Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook hele zere borsten. Bij mij begon dat al wel voor de positieve test. Snap heel goed dat je begint te hopen, al helemaal als je dat anders niet hebt. Hou je ons op de hoogte?
@ drupje, balen van je lies! Hopelijk knapt het gauw op.
@ honingblij, hoe is het? Hoe voel je je?

Terug
Bovenaan