Zwanger worden in 2020

Honingblij, dank je!
ALvast een dikke proficiat voor jou!!!
Ik neem het hier eerder filosofisch op, het is een teken dat het echt niet goed zat en dan liever vroeg in de zwangerschap dan laat. Ik heb al eens een miskraam gehad en nadien zeer vlot opnieuw zwanger geworden.

@belgogermano ah volgens mij ben jij een heerlijk positief mens! Het klopt natuurlijk wel wat je zegt, maar toch staat gevoel en verstand soms tegenover elkaar. Tenminste bij mij dan.. hopelijk is je lichaam er snel weer boven op ?
Dankjewel trouwens! Erg spannend allemaal.? 

Goh, ik probeer het te zijn. Het is nu zo, dan kan ik beter vooruit kijken en het asap afhandelen.
Bij al mijn zwangerschappen was is snel zwanger, hopelijk nu ook weer.

Hey wat jammer dat het mis is gegaan BelgoGermano! Fijn dat je er positief in kunt staan.
Heel veel succes de komende tijd. 
Hier vandaag weer een positieve test maar geen dikke vette knaller. Dus morgen nog even testen om te kijken of hij op- of afloopt. 

@Belgogermano He gets meid! Zo had ik je hier niet weer willen 'zien'.. Wat balen! Wat ontzettend knap dat je er zo positief tegenover staat. Hopen dat je weer gauw zwanger mag zijn.

@ belgogermano, aaah nee! Wat verdrietig. Fijn dat je zo positief kunt denken. Toch sterkte gewenst!
@ sylvestertje, voorzichtig gefeliciteerd! Laat je morgen weten of hij opgelopen is?

@honingblij wat ongelooflijk spannend die eerste afspraak! Kei leuk!
@kievietje dus voor jou gaat het nu ook echt beginnen. Ik weet nog dat ik de eerste keer ook zo blij was dat ik ongesteld werd na het stoppen van de pil, dat was mega snel. Toen dacht ik nog, wauw wat een goed begin. Niet wetende dat ik 7 maanden later nog elke maand ongesteld zou worden..
@belgogermano wat een triest bericht ☹️ maar wat knap dat je er ook zo tegenaan kijkt. Moedernatuur, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!

@drupje is het feesten al begonnen?
Ik zit op dag 7, dus wij gaan vanaf dag 10 tot en met dag 20 om de dag feesten. Ovulatietesten in de kast, geeft me meer rust.
@sylvestertje ging het om een ovulatietest of zwangerschapstest? Sorry dat kon ik even niet terugvinden..

Terug
Bovenaan