Hoi hoi,
@ sylvestertje, ik zie een streepje hoor! Gefeliciteerd!! Is hij nog verder opgelopen? Hoe voel je je verder?
@ drupje, spannend! De 15e duurt niet lang meer, maar als je moet wachten wel.
@ belgogermano, wat sta je er dapper in zeg! Vervelend dat je vriend er niet bij kon zijn. Grenzen nog dicht, wanneer kun je hem dan weer zien?
@ lovetennis, wanneer is jou NOD? Wanneer mag je testen? ;-) duimen maar! Ik snap dat je het wel lang vindt duren nu in ronde 7.
@ saarr, spannend, de eerste ronde. Ja dat het snel raak was hoor je zeker heel vaak. Ik lees ook wel eens bij de dames die langer moeten wachten hier op het forum. En dan zie je dat het allemaal niet vanzelfsprekend is inderdaad.
@ liizee, nog 6 dagen wachten en dan kun je testen! Eerste ronde met ovulatietesten, hoeveelste ronde proberen totaal?
@ drupje, zeker lastig bijhouden nu er zoveel gekletst wordt. Wel heel gezellig en leuk om te lezen. Wel moeilijk om de namen te onthouden en wie wanneer NOD heeft enzo.
@ teje, ik deel dit ook niet met mijn direct omgeving. Niemand die weet dat we bezig zijn met zwanger worden, dat wil ik ook niet trouwens. Hele lastige situatie inderdaad. Je hebt bedacht om na de bruiloft voor een kindje te gaan en ineens wordt dat uitgesteld. Kan me de teleurstelling voorstellen. En hoe jouw vriend denkt, herkenbaar! Haha. Succes!!
Vorige (eerste) cyclus was 27 dagen, dus dan zou ik afgelopen weekend mijn eisprong gehad moeten hebben. Toch was ik heel nieuwsgierig dus heb ik getest met ovulatietesten (al vanaf donderdag) maar alle testen nog spierwit. Dus ik denk dat dit een langere cyclus gaat worden... op zich niet raar na het stoppen met de pil natuurlijk. Maar ik wordt ongeduldig met die ovulatietesten, dat ik me bijna afvraag of en wanneer er eens eentje positief zal zijn... maar we zullen zien.