Zwanger worden met een korte cyclus? 19/21 dagen.

XDeniesx dat klopt hoor ik heb dat ook steeds korte cyclus maar toch een eisprong. Alleen is in jou geval natuurlijk anders. Ik word echt ongesteld (extreem).. zou indd naar de huisarts gaan. Kunt altijd om advies vragen.
 
He Denies! 
Ja kan maar ook zo zijn dat het geen eisprong is maar voel altijd rond die tijd enorme druk dus ik bedenk me dan dat de eisprong we zou zijn en zo zou voelen haha! 
Heb je wel eens eerder gehad dat je helemaal menstruatie uit blijft? Ik zou dan ook naar de huisarts gaan ze kunnen je allerlei dingen voor voorschrijven volgens mij? 
Liefs
 
Hi Wendy Jason!
Nou hier ook ontzettend veel bloed niet normaal. Kan niet wachten om met deze ronde te beginnen rond 5 februari mijn eisprong dus we zullen zien! Wanneer zou jij je eisprong hebben? En welke cyclusdag zit je nu? 
Liefs
 
He he D e
Ik zit op mijn 2e dag van mn cyclus. En als t goed is 18e mn eisprong. Maar was afgelopen maand ook 2 dagen eerder.
Spannend hoor ? hoop t ook voor ons allen ?
Op welke leeftijd zitten jullie allemaal?? Ik mag in juli 31 kaarsjes uitblazen en onze zoon Jason 6 hihi.
Dus hoop ook dat t niet al te lang meer duurd dat wij zwanger mogen raken.
 
 
He,
Nee sinds ik van de pil ben is het nooit helemaal uitgebleven. Vind dit dan ook wel vreemd en ben bang dat het op natuurlijk wijze niet zal lukken. Maar ik proveer de hoop niet op te geven natuurlijk...
Ik ben 25! 
 
Hi Wendy Jason! 
Ja spannend allemaal he? Wij zijn met ons eerste kindje bezig ik ben 25 en mijn vriend is 30! Dus zo ongeveer joun leeftijd toen jij je eerste kindje kreeg denk ik zo? Leuk zeg! 
Hoop inderdaad dat we snel zwanger mogen raken! 
@ Denies 
Ja dat is dan wel raar inderdaad! Of misschien krijg je nu juist een regelmatige cyclus? En of is je hcg te laag en kan je nog geen zwangerschap meten? Kan ook nog toch? 
 
 
Pff ik durf het niet te zeggen! 
Ik blijf gewoon elke week testen en als het echt uitblijft ga ik bij de huisarts langs. Ze heeft me eerst teruggestuurd om nog een half jaar te proberen mits mijn cyclus hetzelfde bleef. Dus niet fijn dat ik waarschijnlijk terug moet, wel fijn dat ik niet nog een half jaar hoef te wachten.
Grappig, mijn man is ook 30! En ook een poging voor een eerste kindje.
 
 
Terug
Bovenaan