quote: Glinstertje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-06-2008 10:47:50&apos

);
Hi Suusle,
Kan me wel voorstellen hoor, dat je wilt voorkomen dat je te obsesief wordt en er te veel mee bezig bent. Zelf kan ik gelukkig ook nog wel afstand houden. We zijn ongeveer even ver bezig geloof ik, heb ook mijn 2e kuur gehad maar ik zit al op dag 23 en vanmiddag moet ik bellen of ik weer een eiersprong heb gehad. Maar denk het wel, want ik voelde hem op dag 13. Van het weekend is het dus NOD dag...echt heel spannend. Maar als het niet raak is, dan gaan we door naar de volgende ronde
Ik kan nu alles goed in kaart brengen, dus ik weet precies wanneer ik aan de slag moet. Dat geeft mij goede hoop.
Toch vind ik het fijn, ondanks dat ik niet heel mijn leven wil laten beheersen door de kuren, om verhalen te lezen van anderen die het zelfde meemaken als ik, zoals jij! Vriendinnen om mij heen raken binnen 3 maanden, soms sneller zwanger, zonder dat ze er moeite voor hoeven doen. Het is fijn om te lezen, dat dat niet bij iedereen zo is. En het is lekker om je onzekerheid even kwijt te kunnen. Dat betekend niet dat het je leven beheerst. Geeft mij gewoon een goed gevoel.
Dus ik hoop dat ik je toch nog wat vaker op het forum mag vinden

Maar als je dat voor je zelf niet prettig vind, dan moet je dat natuurlijk niet doen. Lekker lezen is ook prettig.
Ben benieuwd hoe deze ronde bij je gaat. Als je zin hebt, hou mij op de hoogte? Want vind het wel leuk dat we in de zelfde ronde zitten.
Lfs Glinstertje
Hey Glinstertje,
Wat een lief berichtje! Daar moet ik dan natuurlijk wel even op reageren he! Nou ik heb weer last van twijfels, zoals ik al schreef vorige keer geeft mijn temperatuurcurve geen beeld van mijn eisprong, dus dacht ik deze maand maar aan de ovulatietesten te gaan. Nou ben dacht ik op dag 12 ermee begonnen en toen was er nog niets te zien, dag 13 een heeeeeeeeeeel licht streepje en dag 14 en 15 ook en gister werd ie donkerder (dag 16) maar dat duurde wel 10 minuten, niet meteen zeg maar, dus twijfel ik weer, ook omdat ik nu helemaal niets voel en vorige maand wel en de eerste maanden toen ik nog wel eisprong had voelde ik het ook altijd wel! Maar ik heb nog 1 test over en die doe ik zometeen nog als ik moet plassen haha!
Ik moet dan maandag bloedprikken en dinsdag weer naar de gynaecoloog toe, daar krijg ik nog niet de bloeduitslag helaas want dat duurt een week! shit dat wachten joh!
Maar we zitten dus in dezelfde ronde? Hoe lang geleden ben jij gestopt met de pil dan eigenlijk? Ik in maart van vorig jaar, dus wij zijn ruim een jaar bezig nu! Word nu krapjes, want wij gaan morgen over precies een jaar trouwen en wil niet dan 8 of 9 maanden zwanger te zijn!
Ik zal proberen om hier regelmatig te kijken hoor! houd jij me ook op de hoogte dan??
Ben wel benieuwd hoor!
Duim voor ons allebei hoor dat de Clomid ons snel positief nieuws zal brengen hoor!
Liefs, Susanne