zwanger worden na een doodgeboren kindje 2

hoi meiden,
het is hier inderdaad even wat rustiger. Ik merk dat ik veel energie kwijt ben aan mijn werk. Die halve dagen hakken er toch in en als het zonnetje dan schijnt, zit ik 's middags in de zon en zie ik de computer niet.
Op mijn werk ook geen tijd om te kijken, kom echt tijd tekort, dus even geen prive-dingen in die 4 uurtjes dat ik werk. Wel fijn om weer aan het werk te zijn.

Isabel, sjonge zeg, die vriend van jou. Kan hij wel een beetje over zijn verdriet praten? Arthur niet echt nl. Is het anders een idee dat jullie 's avonds lekker uit eten gaan? Dan besteed je er toch wat aandacht aan, samen.

Saskia, hoe heb jij jouw dag beleefd. Had me voorgenomen om dit dinsdag te vragen, maar was door mijn vriendin even alle andere dingen vergeten. Ik heb je data toegevoegd aan het schema. Dezelfde als mij. Ik weet alleen niet of ze kloppen, het is maar een gok na die curretage.

Merk intussen wel dat ik het beter kan scheiden. Ik mocht van haar komen kijken naar hem, dat wilde ik ook wel, maar het bleek toch niet te gaan, ivm ander bezoek. Ga volgende week of wanneer het uitkomt wel de foto's kijken.

Fleur, wat moet je nog lang wachten zeg op je echo. Balen hoor. En tsja dat lichaam he. Iedere zwangerschap is inderdaad anders. Fijn als je na 9 mnd kan zeggen dat je weinig kwaaltjes gehad hebt, maar als je er midden in zit, zijn wat kwalen toch wel fijn!

liefs
Patricia mama van Bas*

Naam    

Mama van

Verwachte
eisprong
NOD                
Poging
nummer

Leeftijd

Komt uit
provincie

Saskia

Jelte en Jens*

7 augustus

21 augustus

2

29

Gelderland

Isabel
Ylana*

?geen idee!
Week 32 ergens..
19 augustus

3

29
Noord-Bant

Patricia
Bas*

7 augustus

21 augustus

1

30
Zuid-Holland

Naam  

Mama van

Verwachte
bevallingsdatum
Volgende afspraak
gynaecoloog/ verloskundige
Leeftijd

Komt uit
provincie

Fleur
dochter en zoon*

2 april 2009

22 augustus, eerste echo bij gynaecoloog
30

Noord-Brabant

hai hai,
Patricia fijn dat alles weer wat rustiger voor je is... en lief dat je aan me hebt gedacht dinsdag.
Het viel me reuze mee, dag leek wel lang te duren, maar '' de dip'' had ik zaterdagavond al gehad. Hopelijk gaat t nu alleen maar beter nu de uitgerekende datum is geweest!

Tja die precieze datum van de eisprong weet ik ook niet precies hoor, de ene 'calculator' geeft de 6e en een andere de 7e aan. Ik werd nu 1dag eerder ongesteld, dus neem aan dat de ei ook 1dag eerder is.. vorige maand voelde ik em duidelijk de donderdag, dus ga dr ook eigenlijk een beetje van uit dat het woensdag is. ach ja, we zullen t wel zien/voelen/merken.

Tis ook wel weer lekker om te werken he? Zo heb ik het ook ervaren na de bevalling hoor, weer ff wat afleiding, andere mensen om je heen enzo... wel weer vermoeiend, moet je ff opbouwen.

ga de laptop dichtdoen! Lekker genieten vd zaterdagavond, fijne avond allemaal,
gr. Sas.

Lieve meiden,

Wat een verhalen allemaal zeg. Het doet me dan ook iedere keer weer veel pijn als ik er weer lees. Ik wil proberen jullie een hart onder de riem te steken.

Ik zal mezelf in het kort even voorstellen. Mijn naam is Margret en ben mama van een Bengel= Kaylee en een Engel= Reno. Helaas hebben wij op medisch aandringen onze zwangerschap vorig jaar met 5 maanden moeten beeindigen.

Ik was hier helemaal kapot van en wilde ook heel lang geen derde. Tot het nieuwjaar, toen wilde ik er weer helemaal voor gaan. Gelukkig telde ik gelijk aan, en nu ben ik weer 31 weken zwanger van een meid. Zover als ze kunnen zien is alles goed.

Dus geef de moed niet op meiden het is zeker niet gemakkelijk en het speelt nog steeds  een rol. Ik zal pas echt gelukkig zijn als ik haar gezond in mijn armen kan sluiten.

Heel veel sterkte Margret

hallo margret,
wat lief dat je ons een hart onder de riem wilt steken.

Wat jij hebt meegemaakt is ook niet nix, zelf moeten beslissen om de zwangerschap af te breken.
Wat had Reno* precies, dat het allemaal niet mensenlijk was? Dat lijkt me allemaal erg  moeilijk en verdrietig  hoor.

Maar wat fijn dat een volgende zwangerschap jullie is gegund en alles nu goed lijkt te gaan. Kan me voorstellen dat je pas echte rust hebt als je je meisje in je armen hebt.
Probeer maar te genieten van je zwangerschap en wens je heel veel succes,

Gr. Saskia (mama van Jelte en Jens*)

Hoi Meiden,

Hoe is het ermee, zijn jullie alweer druk aan het "klussen"? Ik duim voor jullie!

Margret, bedankt voor je lieve woorden. Ik ben nu bijna 6 weken zwanger en ik kan het nog steeds niet geloven of ik durf het niet te geloven. Had/Heb jij dat ook?

Hier verder alles goed, druk weekend gehad dus weinig tijd gehad voor de computer.
Nog steeds geen klachten hier, dus als alles goed ik kom ik er deze keer in ieder geval in de eerste weken goed vanaf. Nog 2,5 week en dan mogen we eindelijk een kijkje nemen in mijn buik. Maar eerst weten jullie of de klusronde effect heeft gehad!!

Kus Fleur

Hello Iedereen!

Hey Margret.... bedankt voor de lieve woordjes.... wij hopen ook binnen nu en een jaar een prachtig levend engeltje in onze armen te houden. Dat gaat voor jou ook goed komen!

We komen net terug van het halen van een lekker ijsje! Hadden we gewoon even zin in.
Het werken gaat goed. Ik zit weer helemaal in mijn rol. Het fietsen van en naar het werk doet mijn conditie ook goed! Nu maar hopen dat het meteen wat vetweefsel verwijderd..
Ik begin al wel weer "een leventje" te krijgen. De draad op te pakken.
Ik heb minder huilmomenten. kan ook bijna niet, de dagen vliegen voorbij!

volgende week gaan ze met de tuin beginnen. Ik heb er zo'n zin in!
Afgelopen weekend zijn we voor planten in de tuin gaan kijken. Bij Groenrijk hadden ze mooie planten, tenminste ook voor acceptabele prijzen en toch weinig onderhoud. Want groene vingers zijn bij ons niet aanwezig. Maar waar we nog wel naar op zoek zijn, zijn die grote plantenbakken die licht geven. We willen er 2 van hebben. Maar we zijn ze echt nog nergens tegengekomen.... we blijven zoeken...

Ja... we zijn aan het klussen. hihihi
we houden ons strikt aan de "om-de-dag-methode" behalve in het weekend. DAn is het wat makkelijker om vaker te klussen. Tijd zat!    hahaha!

Ik ben benieuwd of het gaat helpen... Of ik deze maand wel een 2e streepje zie staan. en gelukkig werk ik.. dan denk ik er tenminste niet heel de tijd aan! veel beter zo...

Nou ik ga lekker  nog wat tv kijken en dan naar bed.  

Groetjes Isabel!  

Terug
Bovenaan